Näyttelijä Anna Kendrick on kuvottavan näköinen. Esim Love Life-sarjassa-
esiintyy. Nuorenpana oli ehkä siedettävämpi. Se on niin vastenmielinen, etten vaan pysty katsomaan sitä. En sano, että on ruma, mutta todella epämiellyttävä. En tiedä, miksi näin koen.
Nuorempana, kun oli vielä ns. lapsenpyöreyttä, niin kasvonpiirteet eivät tulleet niin selvästi esille.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Hohhoi. Keskivertoa nätimpi. Ap varmaan lihava, jolla "kauniit kasvot ja silmät". Ei miehet sun naamaa pullero katso.
Heh, keksi jotain muuta. Sanoinhan, ettei ole ruma. On vaan ärsyttävön ja kuvottavan näköinen ja oloinen. Ja kuten huomasit, en ole ainoa, joka on huomannut saman. Ja jos katsoit vain kuvia hänestä, niin kuten tuolla jo todettiin, niin kuvista ei tule esiin se ärsyttävyys niin hyvin.
Olen mies ja pidän kyllä Annaa ihan perusnättinä. Ei klassisen kaunis ehkä, mutta kyllä ulkonäön puolesta kääntää katseen.
Millainen ihminen sanoo toista kuvottavan näköiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä, ap, vaan laita kuvaa. Kukaan lähde googlailemaan, joten antaa olla.
Mitäs olet pihalla. Me muut tiedetään miltä se näyttää.
Sinähän sissi olet, kun tunnet kaikki maailman ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kireät, hiirimäiset kasvonpiirteet. Erityisesti suu on epämiellyttävä.
Hyvin kuvailtu.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Jotain selittämätöntä katkeruutta ilmassa.
Olen nähnyt hänestä mainoksia, ja on todella ärsyttävän näköinen. Enkä tarkoita sitä, että olisi ruma. Vaan sellainen päällepäsmäri, jonka pitää saada asiassa kuin asiassa viimeinen sana.
Ehkä johtuu rooleista, joita hän esittää ja ehkä oikeassa elämässä on täysin erilainen?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka kokee niin. Mun on pakko kääntää kanavaa, kun se Love Life -mainos tulee. En vaan pysty katsomaan sen olemusta. Puistattava suorastaan. Jotain pahaa siinä ihmisessä on oltava, ei ole kyse varmaankaan pelkästä naamasta.
Mä jostain syystä koin ennen Kaley Cuocon hyvin epämiellyttäväksi. Ärsytti Big Bang Theoryssa ilmeilyt, heíkko näyttely, typerät eleet jne. Onneks ei ärsytä ihan niin paljoa enää :D Mutta edelleen ihmettelen näyttelijävalintaa, aivan varmasti parempiakin koomikkonaisia Jenkeistä löytyy, koska sarjan mieskaarti on niin ässää (tai oli alkukausilla). Kaikenlaiset asiat sitä ihmistä voikin häiritä...
Minusta ei mitenkään ruma. Mutta jokin hänen äänessään hieman häiritsee tai puhetavassa. Katson siis nimenomaan tätä Love Life sarjaa, niin olen pistänyt merkille, että joku häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä, ap, vaan laita kuvaa. Kukaan lähde googlailemaan, joten antaa olla.
En osaa linkittää.
Jos ei osaa jakaa linkkiä, ei saa kirjoittaa aaveella. Näin se on.
Miksi uusi edge ei anna linkittää muuta kun sähköpostiin?
Onkohan naamaa leikelty? Suu on tosiaan jotenkin epäluonnollinen, ja nenä törröttää pitkänä ja terävänä, tulee mieleen Michael Jackson viimeisinä vuosinaan.
Kateus vie kalatkin vedestä.
Kyllähän Kendrickiä yleisesti pidetään yhtenä Hollywoodin kauneimmista naisnäyttelijöistä. Sehän on useiden nettimeemienkin aihe, kuinka miehet kuolaavat hänen peräänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Kendrickiä yleisesti pidetään yhtenä Hollywoodin kauneimmista naisnäyttelijöistä. Sehän on useiden nettimeemienkin aihe, kuinka miehet kuolaavat hänen peräänsä.
Jaa enpä ole huomannut. Jäihän se aivan seinäruusuksi siinä Missä on Emily? -elokuvassa kun vastanäyttelijänä oli upea Blake Lively.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Jotain selittämätöntä katkeruutta ilmassa.
Jos joku pitää vaikka poronlihaa kuvottavan makuisena tai ei pidä yhtään Pariisista eikä Eiffel-tornista, vaan pitää niitä ärsyttävinä eikä menis sinne, vaikka pääsisi ilmaiseksi, niin onko sellaisessakin ihmisessä jotain selittämätöntä katkeruutta?
Että ihan kuvottava. Tuleeko tarve kakoa, kun näet hänet? Vetistävätkö silmät? Nouseeko oksennusta suuhun? Kramppaako vatsa?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Olenko kateellinen kalalle, kun inhoan kalan makua? Ei kaikki mielipiteet aina johdu kateudesta. Miksi olisin kateellinen mun mielestä ärsyttävän näköiselle naiselle? Se on mun (ja monen muun ) mielestä ärsyttävä, vaikka monien mielestä ei. Mikä.siinä on niin vaikeeta ymmärtää? Mämmistä ei kaikki pidä, sen varmaan ymmärrät. Miksi et sitten ymmärrä, ettei kaikki pidä kaikkien ulkonäöstä?
Todella kaunis nainen. Aika surkuhupaisaa, että ap haukkuu. Ehkä hän haluaisi näyttää samalta kuin maailmankuulu filmitähti.