Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisi aloitettua siivouksen?

Vierailija
04.05.2013 |

Kello tulee puoli yksitoista ja istun tässä koneella yöpuku päällä. Tarttis siivota mutta koukutuin tähän palstaan, vaikka nämä tämän aamun avaukset eivät edes kiinnosta minua. Plääh.

Miten te muut tsemppaatte itsenne siivomaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 10:51"]

Tosin siivousta en edes ajatellut, kun se on niin toivotonta tässä kaaoksessa, mutta tiskata pitäisi varmaan ensin. 

[/quote]

Miksi teillä on kaaos?

[/quote]

Vastaus tulee vähän myöhässä, kun lähdin sinne kauppaan ja sitten päiväunille :).

Kaaos on tietysti siksi kun on kivempaa roikkua netissä kuin siivota. Ja siksi kun on vaikea aloittaa mistään kohdasta, kun kaikki paikat on täynnä, eikä mistään halua luopua. 

Mutta asun yksin, joten sotkut ei häiritse ketään muuta. Harvemmin itseänikään.

Vierailija
2/7 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 11:32"]

Tosin siivousta en edes ajatellut, kun se on niin toivotonta tässä kaaoksessa, mutta tiskata pitäisi varmaan ensin. 

[/quote]

Miksi teillä on kaaos?

[/quote]

Vastaus tulee vähän myöhässä, kun lähdin sinne kauppaan ja sitten päiväunille :).

Kaaos on tietysti siksi kun on kivempaa roikkua netissä kuin siivota. Ja siksi kun on vaikea aloittaa mistään kohdasta, kun kaikki paikat on täynnä, eikä mistään halua luopua. 

Mutta asun yksin, joten sotkut ei häiritse ketään muuta. Harvemmin itseänikään.

[/quote]

Mulla sama juttu. Edes ajan puutetta en voi syyttää, nyt ei vaan huvita. Miesystävä myös sen verran boheemi, ettei sitä haittaa. Olen nyt antanut itselleni määräyksen, että huomisenn leffakatselupäivän (sovittu juttu jo) jälkeen täällä alkaa valkotornado riehua. Tee siis samoin, anna sopiva siirtymäaika itsellesi ja sitten vaan aloitetaan.

Jos haluat, voidaan raportoida toisillemme täällä maanantaina :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota imuri käteen ja ala imuroida

Vierailija
4/7 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minä "päätin", etten edes avaa konetta ennen kuin olen käynyt kaupassa, mutta niin vain olen yöpuvussa minäkin koneen ääressä... Tosin siivousta en edes ajatellut, kun se on niin toivotonta tässä kaaoksessa, mutta tiskata pitäisi varmaan ensin. 

Huoh, en osaa auttaa.

Vierailija
5/7 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän kipeä. Päätin, että teen jotain pientä aina ennen kuin istahdan takaisin koneelle. Vartti siivousta, sitten saa olla vartin koneella. Äsken kävin tiskaamassa aamupala-astiat ja pesin vessan. Otan vähän kerrallaan, koska en kuumeen takia jaksa paljon. Pakko on kuitenkin siivota; kämppä on tämän flunssan takia ollut heikommalla hoidolla muutenkin. 

Vierailija
6/7 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi teillä on kaaos?

Vierailija
7/7 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans aivan kamala kaaos! Arkisin en juuri muuta saa aikaseksi kun astiat ja pyykit koneisiin. Mies ja lapset( jatkuvasta kiukuttelusta huolimatta) riisuvat vaatteensa juuri siihen kohtaan missä seisovat etc. Kaaos on siis valtava. Nyt kesää kohti ollaan enää tosi harvoin viikonloppuisin kotona kun mökkeillään.(lapset joka toinen vl isällään kuten nytkin) Mä oon aina miettinyt yleensäkin miksi vaan yksi ihminen voi joutua oleen vastuussa neljän hengen sotkuista, Kaikkea mahdollista oon koittanut mutta mikään ei auta, pitäis muuttaa yksin asumaan jos haluisi et on edes joskus siistiä mutta en nyt sitäkään haluais. :/ Tsemppiä sinnee siivoukseen!