Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatko orgasmin aina, usein, harvoin vai

Vierailija
03.05.2013 |

et koskaan?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kuin vibralla (silloin joka kerta), joskus myös suuseksissä mutta siihen on pahimmillaan mennyt 45 minuuttia....

Eipä oikein ole intoa harrastaa seksiä kun saa aina lopuksi vetäistä lelun esiin. Se vain jotenkin tappaa tunnelman. Jos sitä siis edes on ollut kun tuntuu, ettei seksi (yhdyntä) edes tunnu miltään.

Enemmänkin velvollisuudesta annan miehelle nykyään.

Vierailija
22/76 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan melkein joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä joka kerta. Yleensä ennen kuin mies, mutta jos sattuu olemaan nopeampi kerta, mies huolehtii mulle orkun aina. 

Vierailija
24/76 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan

Vierailija
25/76 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä erittäin harvoin. Käsi tai suupelillä joskus. Omin avuin aina.. Nautin kuitenkin seksistä erittäin paljon ja haluan sitä usein. Orgasmi vain jostain syystä ei tahdo tulla...

Vierailija
26/76 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä seksi tuntuu, jos ei saa koskaan?

Vierailija
27/76 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helevettiä. Tietenkin joka kerta. Sehän se on se kliimaksi ja (mm.) sen takia harrastetaan. Taas heteronaiset kyselee tyhmiä.

Vierailija
28/76 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole yhtä onnekkaita.

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 23:31"]

Mitä helevettiä. Tietenkin joka kerta. Sehän se on se kliimaksi ja (mm.) sen takia harrastetaan. Taas heteronaiset kyselee tyhmiä.

[/quote]

Vierailija
29/76 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinmiten saan. Mutta laatu korvaa mulla määrän, joten jos edellisestä seksisessiosta on kulunut suht lyhyt aika, niin silloin en välttämättä saa. Mut ei se haittaa, mies huolehtii siitä, että saan melkein joka kerta.

Vierailija
30/76 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Se tuntuu siltä, että olen lopettanut seksin sen jälkeen kun tuli lapsia. En vain kaipaa seksiä, varsinkaan mieheni kanssa. Hän on kyllä ihan kiva, mutta ei seksuaalisesti kiinnostava. 

Vierailija
31/76 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 23:29"]

Miltä seksi tuntuu, jos ei saa koskaan?

[/quote]

Hyvältä

Vierailija
32/76 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, seksi tuntuu parhaalta, jos ei koskaan saa seksiä. Jos ei saa orgasmia koskaan.

Vierailija
33/76 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans sellainen joka ei saa koskaan :(

Vierailija
34/76 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö saa edes masturboimalla?

Vierailija
35/76 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään aina. Orgasmit ovat voimistuneet vuosien varrella. Yhteisiä vuosia miehen kanssa takana nyt 17 - ja koko ajan rentoudun seksissä enemmän ja saan siitä enemmän irti. 

Alkuun en saanut orgasmia ilman suuseksiä - en ilmeisesti osannut rentoutua muuten kunnolla. Mutta nyt viimeiset 5-6 vuotta olen saanut joka kerta, ja usein sitten useammankin kerran. 

Onneksi seksi on parantunut liitossamme koko ajan, ja toivottavasti paranee edelleen...

Vierailija
36/76 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 23:46"]

Ettekö saa edes masturboimalla?

[/quote]

Ei.

Vierailija
37/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan... En tiiä mikä on kun ei vaan saa. Miestäkin harmittaa. 

Vierailija
38/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan :(

Vierailija
39/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina, usein vielä 2 tai jopa 3 kertaa. Järkyttävä määrä täälä näitä ei koskaan ihmisiä, en voi uskoa todeksi! Hakekaa ihmiset apua!

Vierailija
40/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 00:36"]

Lähes aina, usein vielä 2 tai jopa 3 kertaa. Järkyttävä määrä täälä näitä ei koskaan ihmisiä, en voi uskoa todeksi! Hakekaa ihmiset apua!

[/quote]

Olen koittanut hakea apua, mutta työntekijä (sexpo, kävin tosin vain kerran) ei tuntunut yhtään tajuavan, mitä puhuin. Selitin, että oikeastaan vihaan seksiä ;D . Ajattelin, että ehkä mietin asiaa myöhemmin, mitta sitten vakiinnuin, eikä asia tuntunut enää ajankohtaiselta ( tarvitsin seksiä lähinnä miehen etsimiseen). Miehelle selitin, ettei seksi kiinnosta. Se hölmö ei tainnut ihan uskoa, että sellaistakin on, mutta tyytyy tilanteeseen. 

Nykyään mulla on niin paljon muuta ajateltavaa, kuin joku seksin puutteeni, että en kaipaa sitä laisinkaan. Ehkä jos olisin sinkku niin miettisin asiaa joskus ja katsoisin saako kukaan minua lämpenemään. Menisin myös nykyään suhteeseen ihan eri kriteereillä, kuin parikymppisenä kriteerini olivat.