Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatko orgasmin aina, usein, harvoin vai

Vierailija
03.05.2013 |

et koskaan?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaatko seksiä siksi että et saa orgasmia, vai etkö saa sen takia kun vihaat seksiä?

Mies tyytyy tilanteeseen? Siis saako hän seksiä ollenkaan? 

Vierailija
42/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 00:58"]

Vihaatko seksiä siksi että et saa orgasmia, vai etkö saa sen takia kun vihaat seksiä?

Mies tyytyy tilanteeseen? Siis saako hän seksiä ollenkaan? 

[/quote]

Noista kahdesta niin, että vähän niin kuin kumpikin, mutta enemmän niin, että en saa koska en nauti ja se varmaan nostattaa vihaakin. Toisaalta kun en nauti, asia on minulle aika vähän tärkeä.

Mies tyytyy tilanteeseen, ei saa seksiä. Mutta pliis ei hänestä sen enempää, tilanne on tarpeeksi ikävä minullekin ilman, että raportoin teille, miten hän sen kokee. Sanoin aina asiasta hänelle, en todellakaan ole salannut. Mies päätti asioistaan siltä osin itse, että valitsi suhteen kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 % aina, ja harvoin vähemmän kuin 3 kertaa. Miehen kanssa on kuitenkin seksiä vain muutaman kerran vuodessa, loput sitten omin neuvoin.

Vierailija
44/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina

Tero

Vierailija
45/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina. Jos oon vahvassa humalassa tai muuten vaan sairaan väsynyt, saattaa jäädä saamatta.

Vierailija
46/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein.

Vierailija
47/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi joskus ehkä kahdeksan vuotta sitten. Suhteen alussa sain melkein aina. Tämä siis saman miehen kanssa.

Vierailija
48/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja monta kertaa;) Viime kesänä sain orgasmin, kun suutelin ihanan miehen kanssa ja hän hiveli selkääni, niin ihanasti

Vierailija
49/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmin helposti, siihen ei välttämättä tarvita paljoa. Kaula ja korvat niiden hyväileminen saa helposti orgasmin aikaan, samoin alaselkä. Nuolemalla tai klitorista kiihottamalla orgasmin saaminen kestää kauemmin, mutta on ns. räjähtävämpi.

Itse yhdyntä on yhtä orgasmi tulitusta, välillä ei tiedä mihin toinen päättyy ja misstä toinen alkaa. Sit hiipuu hetkeks ja kohta taas tulee orgasmi. 

RAKASTAN SEKSIÄ ja haluan sitä valtavasti (ehkä jopa liikaa)

Vierailija
50/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 jatkaa; kun edellisessä parisuhteessa meni huonosti, en tuntenut juurikaan mitään, vaikka tein miehelleni orgasmeja.

Vierailija
51/76 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina kun haluan. Minä olen jo lapsena saanut ensimmäisen orgasmini, ja tyydytin itseäni (tietämättä mitä teen) jo alle kouluikäisenä. Ja aina tavoitteena oli saada se ihanantuntuinen laukeaminen. Yhdynnässä opin saamaan orkun joskus päälle kaksikymppisenä, ja mitä enemmän ikää tulee, niin sitä helpommin ja voimakkaampia saan. Samaten iän myötä olen alkanut saamaan useita perättäisiä orgasmeja yhdynnässä. Ilmaiseksi tosin en saa yhtäkään orkkua yhdynnässä, suuseksissä enkä edes masturboimalla, vaan tarvitsen voimakkaita fantasioita ja mielikuvia kiihottavista asioista.

Vierailija
52/76 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina käteni avuksi yhdynnässä, joten kyllä saan joka kerta. Jos en käyttäisi käsiäni, niin yhdyntäorkkuja saisin äärettömän harvoin.

Vierailija
53/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kateellinen teille jotka saa.. Ite en saa ku suihkulla. Seksi on ihan mukavaa mut ei niin kivaa että useasti viikossa sitä jaksaisin. Ihan eri juttu jos saisin orgasmin niin innostais paljo enemmän. plääh! N.21v

Vierailija
54/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 älä ole kade, tuota voi nimittäin treenata;) Seksiin pitäisi varata aikaa ja sinun pitäisi olla rento eikä missään tapauksessa pidä suorittaa. Minä saan jo siitä, kun mies saa.

Vierailija
55/76 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmin halutessani.

Vierailija
56/76 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tai lähes aina. tiedän miten sen saa, alla, päällä ratsastaen tai selällään.. miten vaan.

Vierailija
57/76 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa, saan lähes aina, eikä tarvi kuin sitä tavallista lähetyssaarnaajaa.

Vierailija
58/76 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omin käsin tai vibralla saan alle minuutissa, panemalla en koskaan. Yhdynnässä mikään ei kosketa klittaan, joten ei auta.

Vierailija
59/76 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Ainoastaan itse suihkussa suuntaamalla vesisuihkun klitorikseen. En ole ikinä saanut muulla tavalla tai yhdynnässä. Mutta olen iloinen tästäkin, opin sen saamisen nimittäin vastikään, elämän ensimmäiset yli 30v kului ilman ensimmäistäkään orgasmia!

Vierailija
60/76 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin. Nuorempana useammin.