Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin äsken nettitreffeillä

Vierailija
03.05.2013 |

aargh..olin jo ihastunut, oltiin juteltu miehen kanssa paljon yhteisestä harrastuksesta. Sitten vaan..mies oli jotenkin ..ruma tai vähintäänkin eri oloinen kuin mitä olin odottanut, itseltä tuli sellainen spontaani reaktio, kai ruumiinkielellä osoitin että en pitänyt miehestä vaikka ehdin pitää häntä jo kirjoitustensa perusteella kivana tyyppinä. Kysyin eka, lähdemmekö käymään jossain kuppilassa, sitten lähdimme kävelemään yhteen suuntaan. Sitten kysyin, vai haluatko sittenkin lähteä kotiin..ja mies halusi.Eipä ole ennen tullut tällaista kokemusta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 23:03"]

Olen ollut viisillä nettitreffeillä. Ekan kanssa kahvilla. Tilanne oli todella vaivaannuttava. Mies oli valehdellut olevansa nuorempi. Seuraavan kanssa lounaalla. Tyyppi oli tyypillinen häntäheikki, muuten ihan ok. Kolmannen kanssa illallisella. Mies oli todella ällö ja yllätti minut tunkemalla kielensä kurkkuuni. Neljännen kanssa leffassa. Mies oli mukava, mutta ei muuta. Viidennen kanssa menin lounaalle ja naimisiin! 

[/quote]

Nämä ovat niitä naisten tyypillisiä tuomioita miehistä. Jos sukupuolet olisi vaihdettu toisinpäin, olisi miehen luonnehdinta vastaavista naisista ollut paljon armeliaampi. Toki on mahdollista, että kohdatut miehet olivat aidosti kamalia.

Mikä teki tilanteesta vaivaannuttavan? Mikä teki miehestä häntäheikin? Mukavan "mukavan mutta ei muuta"? Mikä teki miehestä ällön?

[/quote]

Laasanen viettä perjantia-iltaa AV:lla! :D (Viittaus myös viestiin 8)

Vierailija
22/22 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 21:59"]

No toi nyt on maailman tyypillisin nettitreffitilanne. Periaatteessa paperilla kaikki natsaa, mut livenä kemiat ei vain kohtaa, yhtään. 

[/quote]

Mikä ihmeen kemia? Tuossahan nainen oli muodostanut miehestä ennakkokäsityksen, jota todellisuus sitten ei vastannut. Ja nainen ei halunnut luopua ennakkokäsityksestään, vaan mieluummin torjui päättäväisesti miehen.

[/quote]

Miten niin "torjui miehen"? Mies itse halusi mennä kotiin. Jos mies olisi halunnut jatkaa treffejä, hänen ei olisi tarvinnut muuta kuin sanoa se.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän