Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusia luomia pukkaa kuin sieniä sateella!

Vierailija
03.05.2013 |

Siis minulla on geneettinen taipumus näihin luomiin joita alkaa olla joka puolella ja erilaisia.

Äidilläni oli paljon luomia selässä.

Nyt alkaa iskeä paniikki koska olen "vasta" 44v. ja parin viime vuoden aikana olen ollut oikea "luomienkasvatuslaitos" YÄK! Jatkuuko tämä kuolemaan asti?

Voiko näille tehdä mitään...auttaako mitkään kotikonstit?

Toki osan eli pahimmat voi poistaa ihotautilääkärillä mutta minulle tulee tosi pahoja arpia jotka ei meinaa parantua kunnolla vaan arpi paksuuntuu ja punoittaa.

Joudunko elämään noita-akkana loppuelämän? :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama ongelma. Muutamia luomia olen poistattanut laserilla niin selästä, vatsasta, jalasta kuin kasvoistakin. Poistaminen on ollut todella helppoa, parantuminen myös (ei tarvita tikkejä ym), eikä kasvoissa ole edes arpia. Jalkaan jäi valkoinen painauma, mutta tuo luomi kasvoikin ilmeisesti oikein syvältä.

Kävin Helsingissä Laser Tilkassa ja suosittelen lämpimästi.

Vierailija
22/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelmana rasvaluomet :( Niitä alkoi tulla 13v sitten, kun olin eka kertaa raskaana. Nyt olen 40v, ja rintakehän + selkä täynnä niitä :( Pelkään, että alkaa tulla kasvoihinkin! Mitä noille voi tehdä? Muuta kuin poistaa yksitellen (mahdotonta koska niitä on niin paljon ja tilalle tulis uusia)? Eivät ole vaarallisia, eivätkä muutu pahanlaatuisiksi, mutta rumia ja ällöttäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niille voi jotain vieläkin tehdä jos noin häiritsevät ? Käy Mehiläisessä juttelemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi