Erotatko yliopistolla pukeutumisesta mitä kukin opiskelee?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 09:58"]
Miksi "naistutkimus" ja "antroplogia" ovat lainausmerkeissä?
[/quote]
Sisältää kaikki samaa tyyppiä olevat aineet. Siksi lainausmerkeissä.
Ja taas meni vakavaksi. Mitä ihmeen negaolioita tää palsta on puolillaan. Relatkaa vähän ja ehkä integraalikin voi hyvin. Ei ollut minusta pahansuopa kirjoitus.
Itse en ole yliopistossa opiskellut, joten en ota kantaa vaatetuksen. Voisi tietysti tehdä listan myös eri ammateista, miten pukeutuvat. Tai mitä kukakin näkee tai kokee. Ihan osittain huumorimielellä:).
No enpä itse erota yliopistolla pukeutumisesta päätellen kenenkään opiskelualaa.
Tosikko :( Opiskelitko lääkäriksi?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 10:02"]
Mun yliopistoajoista on jo aikaa. Silloin tuijotettiin ja erotettiin Liikunnan poitsut:), ehkä enemmän kropista. Sieltä löytyi sitten aviomieskin. Itse luin taloustieteitä.
Tapahtumapaikka oli Jyväskylän YO:n ruokala ja vuosi1992, ruokana oli kanapataa ja riisiä. Oi niitä ensi lieskojen aikoja... Siitä se pitkä liitto alkoi ja jatkuu onnellisena yhä edelleen.
En yleensä kiinnittänyt suurta huomiota muiden pukeutumiseen, mutta matikan ja fyssan opiskelijat olivat ehkä vähän nukkavieruja, arkoja ja pelokkaita. Ei varmaan kaikki.
Yhtä matikan opiskelijaa kutsuttiin Integraaliksi, hän latoi astiat ja sapuskat niin tarkaan tarjottimelle, että siihen meni aikas kauan. Jonoa syntyi. Sitten hän valikoi pöytiä kymmenisen minuuttia ja ei tietenkään astunut lattialaattojen saumakohtien päälle vaan vienosti hypähdellen eteni kohti ruokapöytää. Hänellä oli aika suppea garderoopi. olisi hauska tietää mitä Integraali duunaa nykyään. Tää nyt vähän ohi, mut tuli noi KAUKAISET opiskeluajat taas mieleen. Oi niitä aikoja:)
[/quote]
Pakko-oireinen häiriö saattaa olla sitä potevalle ihmiselle itselleen yhtä suurta tuskaa. Jotkut päätyvät tilanteeseen, jossa eivät pysty edes poistumaan kotoaan. Mutta kiva jos muilla on hauskaa...
[/quote]
Kyllä aika monesta opiskelijasta huomaa, missä he opiskelevat. Esimerkiksi kauppatieteen, liikunnan ja matikan/fysiikan opiskelijat pukeutuvat eritavalla ja ovat muutenkin aika erinäköisiä.
Kerran huvitti kun olin menossa tenttiin, vieressä oli nuori mies puvuntakki ja kauluspaita päällä (menossa kauppiksen tenttiin) ja sitten ryhmä ilmiselviä matematiikan opiskelijoita. Kun tenttiin alkoi porukkaa kulkemaan, kävi nopeasti selväksi että arvaus oli mennyt juuri oikein :D
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 10:02"]
Mun yliopistoajoista on jo aikaa. Silloin tuijotettiin ja erotettiin Liikunnan poitsut:), ehkä enemmän kropista. Sieltä löytyi sitten aviomieskin. Itse luin taloustieteitä.
Tapahtumapaikka oli Jyväskylän YO:n ruokala ja vuosi1992, ruokana oli kanapataa ja riisiä. Oi niitä ensi lieskojen aikoja... Siitä se pitkä liitto alkoi ja jatkuu onnellisena yhä edelleen.
En yleensä kiinnittänyt suurta huomiota muiden pukeutumiseen, mutta matikan ja fyssan opiskelijat olivat ehkä vähän nukkavieruja, arkoja ja pelokkaita. Ei varmaan kaikki.
Yhtä matikan opiskelijaa kutsuttiin Integraaliksi, hän latoi astiat ja sapuskat niin tarkaan tarjottimelle, että siihen meni aikas kauan. Jonoa syntyi. Sitten hän valikoi pöytiä kymmenisen minuuttia ja ei tietenkään astunut lattialaattojen saumakohtien päälle vaan vienosti hypähdellen eteni kohti ruokapöytää. Hänellä oli aika suppea garderoopi. olisi hauska tietää mitä Integraali duunaa nykyään. Tää nyt vähän ohi, mut tuli noi KAUKAISET opiskeluajat taas mieleen. Oi niitä aikoja:)
[/quote]
Pakko-oireinen häiriö saattaa olla sitä potevalle ihmiselle itselleen yhtä suurta tuskaa. Jotkut päätyvät tilanteeseen, jossa eivät pysty edes poistumaan kotoaan. Mutta kiva jos muilla on hauskaa...
[/quote]
Pakko-oireinen häiriö voi olla myös väliaikainen, se voi silloin johtua jostain ahdistuksesta tai järkyttävästä kokemuksesta. Itse jouduin kokemaan läheiseni järkyttävän ja täysin yllätten tulleen äkkikuoleman. Se oli siinä ja siinä etten itsekin silloin joutunut tuon pakko-oireisen häriön kynsiin. En pitempään aikaan pystynyt edes täysin selkeästi tuolloin ajattelemaan.