Nukuin vain 2h
Ihan hirveä väsy mutta en saa unta. Onko muita juuri nyt linjoilla jotka nukkuivat päin peetä?
Kai se on vain luovutettava ja keitettävä kahvia.
Kommentit (13)
Sama täällä. Heräsin jo puoli kuudelta vaikka herätys oli vasta seitsemältä.
Itse heräsin viideltä töihin. Nukahdin 23.
Ihan ok.
Nukuin 6 tuntia nipin napin. Väsyttää mutta on jo liian valoisaa.
Ärsyttää tämä kesäaika.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tämä kesäaika.
Eikö ole mahdollisuutta pimentäviin verhoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tämä kesäaika.Eikö ole mahdollisuutta pimentäviin verhoihin?
Ei. Ja sisäinen kello on talviajassa kuitenkin. En mä saa sitä muutettua.
5-6 tuntia saan unta. En tiedä miksi näin. Joka yö sama homma. Päikkärit tarvii välillä. Eilen puhelinmyyjä herätti niiltäkin prkl.
Mikä nukkumisesta tekee vaikean? Kun on aika mennä nukkumaan niin sitten tietokoneet kiinni ja puhelin nurkkaan äänettömälle. Aamulla nousee joka päivä samaan aikaan niin ennen pitkään myös joka ilta tulee uni samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
5-6 tuntia saan unta. En tiedä miksi näin. Joka yö sama homma. Päikkärit tarvii välillä. Eilen puhelinmyyjä herätti niiltäkin prkl.
Laita äänettömälle seuraavien ajaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä nukkumisesta tekee vaikean? Kun on aika mennä nukkumaan niin sitten tietokoneet kiinni ja puhelin nurkkaan äänettömälle. Aamulla nousee joka päivä samaan aikaan niin ennen pitkään myös joka ilta tulee uni samaan aikaan.
Olet onnekas jos et tiedä unettomuudesta mitään.
Omalla kohdalla kova stressi vie yöunet.
Vierailija kirjoitti:
Tulee uni helposti, mutta ei kestä tarpeeksi pitkään. Aamuyön heräily ongelmana.
En meinannut saada unta illalla, ja yöllä heräsin valvomaan yhden jälkeen. Unta on nyt ehkä enemmän kuin 2 tuntia takana, mutta ei lähimainkaan tarpeeksi. Jo toinen valvottu yö peräjälkeen, nyt sentään nousin ylös lukemaan kirjaa sen sijaan, että olisin jäänyt pyörimään sänkyyn.
Normimenoa mulle tuommoinen.
Joskus nukun 30min sitte taas valvon muutaman tunnin ja muutama tunti unta yms.
Joskus koko yö menee valvoessa.
Jos oikein hyvä tuuri,saatan nukkua 5-6h ilman heräämistä , ja se on juhlaa jo, ei huimaa ees ku nousee ylös ja aivotkin toimii jotenki samantien.
Minä nukuin ehkä 5h, mutta heräsin tunnin välein katsomaan kelloa. Ei kai tässä, nousin jo ylös kuudelta, ens yönä sitten toivottavasti paremmin.