Pahin syntisi?
Minä aloitan. Olen toipuva patologinen valehtelija. Käyn terapiassa tämän takia. Olen ymmärtänyt ongelman kumpuavan mm lapsuudestani, jossa pyrin täydellisyyteen, enkä kokenut olevani arvostettu ilman jatkuvaa täydellisyyttä. Sitten siihen päälle alistava parisuhde, jossa ei kelvanut ja teini-iän raiskaus.
Onhan tämä vaikeaa ja raskasta mutta teenn kaikkeni toipuakseni.
Mitä muilla? :)
Kommentit (11)
Varastin pikkuveljeltäni ahdingossa 50€, että pääsin silloiselle poikaystävälleni eri paikkakunnalle.
Edelleen hävettää vaikka olemmekin hyvissä väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki samat paitsi raiskaus.pyrin lapsena myös täydellisyyteen,mitä ihmettelen koska vanhempani eivät sitä millään tavalla vaatineet.
Joo sama itselläni. Siis että vanhemmat eivät vaatineet yhtään sen enempää kuin kahdelta veljeltäni. Ehkäpä sellainen tulee myös ympäristön vaikutuksista. Ja itse ainakin olin ystäväpiirissä jossa kilpailtiin kovaa arvosanoista yms.
Ap
Olen ollut alkoholiaddikti. Tällä hetkellä en käytä, mutta vahva saa olla ettei alkoholihimo vie mennessään.
Perussuomalaisuus. Mutta olen jo parantunut siitä, kun lopetin kaljan juonnin ja jatkuvan HK:n Sinisen mussuttamisen.
Perussuomalaisuus. Mutta olen jo parantunut siitä, kun lopetin kaljan juonnin ja jatkuvan HK:n Sinisen mussuttamisen.
En hallitse persoonallisuushäiriötäni ja olen tietoisesti tuhonnut kaikki ihmissuhteeni etten enää satuttaisi muita käytökselläni.
Olen harrastanut seksiä maksusta, vaikka seurustelen. Masennuin, oli pakko saada helppoa rahaa kuluihin, koska en kyennyt käymään normaalissa työssä masennuksen takia.
Työnsin ex-mieheni alas portaita. Sanoin hänen kompastuneen. Sain hyvät henkivakuutusrahat. Ehkä synti, mutta ei kaduta.
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut seksiä maksusta, vaikka seurustelen. Masennuin, oli pakko saada helppoa rahaa kuluihin, koska en kyennyt käymään normaalissa työssä masennuksen takia.
Tämä nostatti kyyneleet silmiin. Toivottavasti voit paremmin.
Olin nuorena paha koulukiusaaja. Sattuu pirusti nähdä noita ihmisiä nyt, joita olen kiusanut.
Kaikki samat paitsi raiskaus.pyrin lapsena myös täydellisyyteen,mitä ihmettelen koska vanhempani eivät sitä millään tavalla vaatineet.