Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen että olen tyhmä

Vierailija
03.05.2013 |

Sukulaiseni ovat niin typeriä, aina sanovat jotain tilanteeseen sopimatonta, jaksavat puhua itsestään vaikka kuinka, neuvovat muita asioissa, mitkä ovat itsestäänselvyyksiä. Kova pätemisentarve ja tärkeilevät kovasti, toistavat aina samoja telkusta opittuja vitsejä. Tunen myötähäpeää kun kuuntelen heitä. Kauheinta on se, että ovat sisaruksiani ja eihän se omena putoa kauas puusta, joten olen kaiketi samanlainen tomppeli kun hekin. Olen ajatellut että yritän olla mahdollisimman hiljaa porukassa, etten vain häpäisisi puolisoani tyhmyydelläni.

En tiedä uskallanko tännekkään enään kirjoittaa, tuntuu että lasken palstan tasoa. Inhottavaa, olisi kiva olla fiksu ja fiksusta perheestä, näin sitä vihdoin tajuaa oman asemansa kun vanhenee. Onneksi puoliso pitää minua fiksuna (tietysti) ja yritän olla tuon kehun arvoinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, me ollaan varmaan sisaruksia. :) Sama juttu nimittäin meidän perheessä. Jutut eivät ole kehittyneet mihinkään viimeisen kymmenen vuoden aikana. Tiedän aina, mistä jutellaan ja millä kaavalla, eikä minullakaan ole mihinkään yhtään sen fiksumpaa sanottavaa. Itse asiassa olen mieluiten hiljaa ihan siksi, etten kestä kuunnella omaa ääntäni määkimässä samoja juttuja kuin vuonna -98.

Vierailija
2/3 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 19:00"]

Heippa, me ollaan varmaan sisaruksia. :) Sama juttu nimittäin meidän perheessä. Jutut eivät ole kehittyneet mihinkään viimeisen kymmenen vuoden aikana. Tiedän aina, mistä jutellaan ja millä kaavalla, eikä minullakaan ole mihinkään yhtään sen fiksumpaa sanottavaa. Itse asiassa olen mieluiten hiljaa ihan siksi, etten kestä kuunnella omaa ääntäni määkimässä samoja juttuja kuin vuonna -98.

[/quote]

kiitos lohduttavasta kommentista, ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi