Muistan kuinka tätä av-sivujen uudistusta mollattiin,
ja itse olin samaa mieltä, etttä vaikeaselkoiset sivut ym. ovat. Mutta, nyt en muista yhtään millaset ne ennen oli.. ;(
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 21:32"]
Mutta yhä on hankalaa löytää vauva-pääsivulta selkeä ja tarpeeksi iso linkki tänne av-palstalle.[/quote]
Mikset laita suoraan suosikkeihin?? Löydät suoraan hakematta tai ilman linkityksiä.
Mä olen odottanut, että ylläpito korjaisi sen, että pystyisi taas kerralla näkemään enemmäin kuin 25 vastausta. Ennen aina korjasin sen sataan, en jaksa klikkailla heti sivulle kaksi ja kolme etc. Ennen saattoi lukea kaikki yhtäkyytiä ja vasta yli sadan menneen piti klikata eteenpäin. Tämä on IKÄVÄ huononnus!
Tähän oikeasti odotan parannusta. Ei suinkaan kaikki netissä seilaa älypuhelimella vaan normitietsikalla ja tuo ym. ärsyttää suuresti!!
[/quote]
ihan samaa mieltä. Pitäisi saada valittua enemmän viestejä kerrallaan selattavaksi. Lainaustoiminto on myös epämääräinen, vaikea heti hahmottaa minne kirjoittaa.
Joo, mulle tää käy jos toimii kännykällä. Ei meinaan toiminut, ja mulla kun ei muuta ollut käytössä. Nyt en ole kännyllä kokeillut, mutta pian taas ei ole konetta joten saattaapa olla että saan kiroilla palstan toimimattomuutta jälleen, ja pysyä kaksplussalla evakossa hamaan tulevaisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 20:34"]
ja itse olin samaa mieltä, etttä vaikeaselkoiset sivut ym. ovat. Mutta, nyt en muista yhtään millaset ne ennen oli.. ;(
[/quote]
Nämä on vaikeaselkoisemmat kuin vanhat.
Ei näe yhtä montaa aihetta kuin ennen myöskään.
Vanhassa vara...
Mua haittaa edelleen, etten pysty enää lukemaan palstaa Chromella tai Mozillalla. Palstalla käyminen on siis jäänyt äärimmäisiin hätätapauksiin, jolloin käytän Exploreria. Explorerilla sivu toimii, mutta oma kone alkaa jumittaa älyttömästi, enkä muutenkaan haluaisi käyttää Exploreria lainkaan. :(
Kyllä olen edelleen samaa mieltä ja käyntini ja varsinkin kirjoitteluni on vähentynyt kyllä huomattavasti. Ainoa positiivinen asia uudistuksessa ovat peukut.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 21:00"]
Mua haittaa edelleen, etten pysty enää lukemaan palstaa Chromella tai Mozillalla. Palstalla käyminen on siis jäänyt äärimmäisiin hätätapauksiin, jolloin käytän Exploreria. Explorerilla sivu toimii, mutta oma kone alkaa jumittaa älyttömästi, enkä muutenkaan haluaisi käyttää Exploreria lainkaan. :( [/quote]
Miten niin et pysty katsomaan mozillalla? Mulla tää pelittää ihan komeesti
Mulla ei nää uudet sivut toimi ollenkaan puhelimella. Ihan uusi älypuhelin, ja ainut sivu mikä tökkii on tää vauva.fi, ei lataa sivuja ja kun alkaa ladata niin yhtäkkiä palaakin puhelimen aloitusnäyttöön eli lähtee kokonaan netistä pois.
Tosiaan millään muulla sivulla ei tee tuota, eikä vanhan palstan aikaan (ostin puhelimen ehkä pari viikkoa ennen tätä uudistusta).
Muuten ei valittamista :-)
Mun Lumialla toimii hienosti, kuten IE:lla, Chromella ja Mozillalla jota pääsääntöisesti käytän. Täällä on joka ikinen kerta vastustettu uudistuksia, sen jälkeen on hetken aina hiljaista ja sitten taas kauppa käy.
Parasta on tää että tää on vasemmassa laidassa, se on mukavaa juuri puhelimessa ollessa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 21:00"]
Mua haittaa edelleen, etten pysty enää lukemaan palstaa Chromella tai Mozillalla. Palstalla käyminen on siis jäänyt äärimmäisiin hätätapauksiin, jolloin käytän Exploreria. Explorerilla sivu toimii, mutta oma kone alkaa jumittaa älyttömästi, enkä muutenkaan haluaisi käyttää Exploreria lainkaan. :( [/quote]
Miten niin et pysty katsomaan mozillalla? Mulla tää pelittää ihan komeesti
[/quote]
Mulla ilmoittaa näin:
´"
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.
Cookie
/n"
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 21:08"]
Mun Lumialla toimii hienosti, kuten IE:lla, Chromella ja Mozillalla jota pääsääntöisesti käytän. Täällä on joka ikinen kerta vastustettu uudistuksia, sen jälkeen on hetken aina hiljaista ja sitten taas kauppa käy.
Parasta on tää että tää on vasemmassa laidassa, se on mukavaa juuri puhelimessa ollessa.
[/quote]
Joo mutta mun köyhän luuserin perusnokialaisessa ei pysty täällä edes valittamaan, kun se ei avaa viestikenttää ollenkaan, jotta voisi kirjoittaa. Lukemaan kyllä pystyn.
Huonostihan nämä toimii sekä iPadillä että kännykällä. Mutta kai se on sitten vaan sopeuduttuva tai jätettävä palsta kokonaan., korjausta ei tunnu olevan tulossa :( Viestin lainaustoiminto on myös epämääräinen...
Palstan ulkoasu on mulle ihan ok, kunhan sivut vaan toimisivat kunnolla.
Muutama bugi tosiaan jonka saisivat korjata eli tuon sivut 3,4 jotka ei näy etusivulla kuten pitäisi ja tuo lainaustoiminto on ihan perseestä.
Joo-o, minunkaan puhelimellani ei pysty kirjoittamaan palstalle mitään, vain lukemaan. Kummasti hillitsee palstailua.
Mutta yhä on hankalaa löytää vauva-pääsivulta selkeä ja tarpeeksi iso linkki tänne av-palstalle.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 21:32"]
Mutta yhä on hankalaa löytää vauva-pääsivulta selkeä ja tarpeeksi iso linkki tänne av-palstalle.[/quote]
Mikset laita suoraan suosikkeihin?? Löydät suoraan hakematta tai ilman linkityksiä.
Mä olen odottanut, että ylläpito korjaisi sen, että pystyisi taas kerralla näkemään enemmäin kuin 25 vastausta. Ennen aina korjasin sen sataan, en jaksa klikkailla heti sivulle kaksi ja kolme etc. Ennen saattoi lukea kaikki yhtäkyytiä ja vasta yli sadan menneen piti klikata eteenpäin. Tämä on IKÄVÄ huononnus!
Tähän oikeasti odotan parannusta. Ei suinkaan kaikki netissä seilaa älypuhelimella vaan normitietsikalla ja tuo ym. ärsyttää suuresti!!