Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omaa aikaa lomalla useampi päivä! Mitä tekisin? (äiti-ihminen olen)

Vierailija
07.07.2020 |

Muu perhe lähtee sukulaisiin ja minä jään kotiin yksin. Upeaa! Mulla on vajaa viikko omaa aikaa ihan itselleni! Nyt on runsauden pula! Saan olla KOTONA YKSIN. Mun ei tarvitse siis itse lähteä mihinkää reissuun saadakseni olla yksin tms.

Leffaa suunnittelin, noutoruokaa, en ajatellut kauheesti ruokaa laittaa kunnei kerran ole pakko. En siivoa tai jos siivoan niin heti alkuun, jotta voin lopun aikaa vain nauttia. Kasvohoitoja kotona, kuntosalia.. Netflix-sarjoja.

Mitä te tekisitte?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin sängyssä ja katselisin netflixiä 😄

Vierailija
2/16 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa VIIKKO? Uskomatonta luksusta. Omat suunnitelmasi kuulostavat hyvältä. Itse kävisin ehkä kerran myös jossain shoppailemassa, kun en koskaan käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vaan ja nauttisin omasta rauhasta. Ehkä voisi tutustua lähialueisiin myös oman mielenkiinnon mukaan. Ehdottomasti en aikatauluttaisi yhtään mitään.

Vierailija
4/16 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin pelkoni ehkä tässä onkin se, et jos en tee yhtään suunnitelmaa, niin en saa aikaiseksi mitään mitä olisin halunnut ja mihin kerrankin olisi ollut mahdollisuus. Mulla on vielä lomaakin, joten ei tarvitse mennä edes töihin!

ap

Vierailija
5/16 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä nyt kehtaat nauttia elämästä ilman perhettä😁

Toisessa ketjussa parit jotka olivat hetkenkin ilman toista ( ja vielä reissussa) olivat pettäjiä, remuajia, itsekkäitä paskoja ja erokin tuli 😂

Nauti! Täysillä. Syö jotain sellaista mistä muu perhe ei tykkää mutta sinä rakastat, käy torilla aamukahvilla, kuuntele äänikirjoja, mene aamu-uinnille. Tapaa ystäviä. Ihan mitä vaan

Vierailija
6/16 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse masturboisin ja/tai harrastaisin seksiä

Vierailija
7/16 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehkä tapaisin muutaman ystävän kanssa, vaikkapa lounaan merkeissä, lukisin paljon ja liikkuisin ulkona lenkkeillen tai pyöräilleen.

Voisin myös mennä hierontaan ja jalkahoitoon ja vähän shoppaamaankin!

Mutta ei liikaa suunnitelmia kuitenkaan

Vierailija
8/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisävinkkejä? Joku kirjastokin kuulostaa ihanalta kun voisi vain käydä lukemassa rauhassa naistenlehtiä. :)

ap

Vierailija
9/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi alfauros ja toteuta joku fantasiasi.

Vierailija
10/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja nurmikko?

Vierailija
11/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aja nurmikko?

Ei onneks ole nurmikkoa pihalla. :)

Vierailija
12/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvo myöhään ja nauti valoisista öistä nyt kun niitä vielä kestää. Aamulla voi sitten huoletta nukkua pitkään kun ei ole kukaan herättämässä.

Vierailija
13/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kotitöitä, niitä voit tehdä silloin kun muut on paikalla auttamassa.

Panosta aamuihin. Syö aamiainen terassilla/parvekkeella, jos sää sallii. Tee aamupalasta runsas ja kiireetön. Lue samalla jotain. Nauti hiljaisuudesta, kiireettömyydestä ja tyhjästä talosta. Päivittäin voisi olla yksi pieni aktiviteetti esim. lounas/drinkki kaverin kanssa, kirjastoreissu, kampaaja tms. Muuten vain lue, lepää, nauti, tee kävelylenkkejä ja kerää voimia taas arkea varten. Tekemättämyys ei ole syntiä vaan tapa ladata akkuja. Älä aseta itsellesi tavoitteita muuta kuin rentoutuminen.

Vierailija
14/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mitä luksusta! Mulls ei ole omaa aikaa koskaan (paria tuntia enempää, ei ole sukulaisia jonka luo muu perhe voisi mennä) eikä myöskään kahdenkeskistä aikaa koska olemme täysin tukiverkottomia. Tuo sun luksusvapaa olisi mulle oikein unelma. Kannattaa tehdä jotain eikä vain katsoa telkkaria. Retkelle, leffaan, kauneushoitoon, kahvilaan tms.

Vierailija
15/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama täällä!

Olen nyt surffaillut av:lla tuntikausia. Kai minä seuraavaksi voisin katsoa Netflixistä jotain naisohjelmia, joita kukaan muu ei ikinä halua katsoa.

En meinaa tehdä kertaakaan ruokaa, vaan syödä vain eineksiä.

Vierailija
16/16 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa upealta!

Komppaan edellisiä: nuku niin pitkään kuin huvittaa, tee itsellesi hyvä aamiainen, käy uimassa, käy yhtenä päivänä kampaajalla, hierojalla tai shoppailemassa, syö ulkona tai valmisruokia, pyöräile tai kävele, käy lukemassa naistenlehtiä, käy elokuvissa, tapaa ystäviäsi illalla terassilla.

Äläkä suunnittele ohjelmaasi liian tarkkaan!