Kannattaako statiineja syödä varmuuden vuoksi?
Kommentit (7)
Eikä niistä ole juuri mitään hyötyä. http://www.tritolonen.fi/uutiset/2242-kolesterolilaakitys-on-harhaa
Jos lääkäri on niitä sinulle määrännyt, niin syö.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri ei määrää yhtään mitään. Jokainen saa ihan itse päättää, syökö lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri ei määrää yhtään mitään. Jokainen saa ihan itse päättää, syökö lääkkeitä.
Sepäse, kun ei saa päättää ainakaan Suomessa! Myrkytysoireisiin YLIlääkäri määrää epilepsialääkettä eikä sitä kukaan "uskalla" lopettaa.
Te joille ne on määrätty, syökää niitä, älkää kuunnelko näitä palstan ”asiantuntijoita”. Seuraukset voivat olla vakavat.
Mene ap lääkäriin.
muinaismuija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepäse, kun ei saa päättää ainakaan Suomessa! Myrkytysoireisiin YLIlääkäri määrää epilepsialääkettä eikä sitä kukaan "uskalla" lopettaa.
Ylilääkäri ei ole mikään asioista enemmän tietävä lääkäri, vaan lääkäri, jolla on työnjohdollisia tehtäviä ja vastuu tietyn yksikön toiminnasta.
Hallinnollisten tehtäviensä vuoksi ylilääkäreillä on vähemmän potilastyötä eli ammatillisesti heille ei kerry potilastyökokemusta yhtä paljon kuin muille.
Statiineilla on tunnetusti rutosti haittavaikutuksia, eli ei.