Tilasin tänään ruokaa Foodoran kautta. Maksu meni, mutta ruokaa ei tullut eikä sivuilla näy että olisin tehnyt tilauksen...
Miten on mahdollista? Maksoin normaalisti kotiinkuljetettavan ruoan verkkopankista. Odottelin ja odottelin, kun ei ruokaa tullut niin menin Foodoran tililtä katsomaan - ei aktiivisia tilauksia, eikä tuota näkynyt historiassakaan. Menin verkkopankkiin katsomaan niin maksu kyllä mennyt.
Kommentit (26)
Jospa kysyisit asiaa Foodoran aspasta etkä täältä?
Mulla on käynyt näin Ikean kanssa. En enää ikinä tilaa sieltä mitään.
Ihan normaalia nettikaupoissa, että virhetilanteita voi tulla. Ota yhteyttä foodoran aspaan, niin he hyvittävät maksun.
Kannattaa tehdä foodorasta ilmoitus kuluttajavirastoon, ja miksei vaikka poliisille petoksesta. Kyllä tollainen paskalaitos, joka lypsää asiakkailta rahaa. Ja Foodoran FB-sivu on täynnä vihaisia asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Jospa kysyisit asiaa Foodoran aspasta etkä täältä?
Moikka!
Ensinnäkin, todella sydämen pohjasta pahoittelut juuri sinulle että kehtasin moisen kysymyksen esittää tällä palstalla. Uskon että vastaavanlaisen/vertaiskokemuksen/ kysyminen juuri tällä Vauva.fi-palstalla on varmasti tuhonnut nyt elämäsi aivan totaalisesti. PUOLUSTUKSEKSENI mainittakoon että ihmisen psyykkeestä johtuen, esim. kyseisenlaisten kysymysten kysyminen foorumipalstalta ,on usein monille ensimmäinen reaktio. Varsinkin jos esim. tässä tapauksessa Foodoran aspa ei vastaa. Tämä lienee menevän laumakäyttäytymisen piikkiin- ihminen kun on kehittynyt aikojen saatossa apinasta joista monet, miten olen asian käsittänyt, ovat laumaeläimiä.
Joka tapauksessa, olen todella pahoillani että menin moisen kysymyksen esittämään. MIKÄLI joku muu on lukenut aloituksen/kysymykseni ja kokee nyt ylitsepääsemättömäksi sen että on prosessoinut kyseistä viestiä muutaman sekunnin ajan,( varmasti vielä dramaattisempaa mikäli on vielä joutunut kysymykseeni vastaamaan) koen velvollisuudekseni ilmoittaa että esim. oivamieli.fi sekä muista nettipalveluista löytyy erilaisia mind fullnes harjoituksia. Toivottavasti nämä auttavat.
Oikein hyvää pääsiäistä sinulle sekä kaikille muille! -AP
Aloittaja1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa kysyisit asiaa Foodoran aspasta etkä täältä?
Moikka!
Ensinnäkin, todella sydämen pohjasta pahoittelut juuri sinulle että kehtasin moisen kysymyksen esittää tällä palstalla. Uskon että vastaavanlaisen/vertaiskokemuksen/ kysyminen juuri tällä Vauva.fi-palstalla on varmasti tuhonnut nyt elämäsi aivan totaalisesti. PUOLUSTUKSEKSENI mainittakoon että ihmisen psyykkeestä johtuen, esim. kyseisenlaisten kysymysten kysyminen foorumipalstalta ,on usein monille ensimmäinen reaktio. Varsinkin jos esim. tässä tapauksessa Foodoran aspa ei vastaa. Tämä lienee menevän laumakäyttäytymisen piikkiin- ihminen kun on kehittynyt aikojen saatossa apinasta joista monet, miten olen asian käsittänyt, ovat laumaeläimiä.
Joka tapauksessa, olen todella pahoillani että menin moisen kysymyksen esittämään. MIKÄLI joku muu on lukenut aloituksen/kysymykseni ja kokee nyt ylitsepääsemättömäksi sen että on prosessoinut kyseistä viestiä muutaman sekunnin ajan,( varmasti vielä dramaattisempaa mikäli on vielä joutunut kysymykseeni vastaamaan) koen velvollisuudekseni ilmoittaa että esim. oivamieli.fi sekä muista nettipalveluista löytyy erilaisia mind fullnes harjoituksia. Toivottavasti nämä auttavat.
Oikein hyvää pääsiäistä sinulle sekä kaikille muille! -AP
:D kylläpä nyt meni tunteisiin.
ÄLÄ vain ota yhteyttä asiakaspalveluun. Voisit vaikka vielä saada sen ruoan tai korvauksen...
Tai vastaavasti halusi vain servata tuon lainatun kommentin ja antaa täysin rinnoin nokkelaa vastausta...
Minulle kävi melkein samoin. Maksun jälkeen ei selain siirtynytkään takaisin Foodoran sivuille. Tilaus jäi sinne ikäänkuin keskeneräiseksi ja muka lähettämättä. Onneksi kuitenkin ravintola oli saanut tilauksen ja ruoka tuli nopsaan.
Laita Foodoralle kysymys.
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ vain ota yhteyttä asiakaspalveluun. Voisit vaikka vielä saada sen ruoan tai korvauksen...
Aivan. Valitettavasti moni ihminen tuppaa kyseisenlaisessa tilanteessa ensin kysymään esim. kaverilta tai palstalta apua. Tiedostan kyllä että monen henkilön ajatusmaailman mukaan jokainen kysymys, minkä ihminen lyhyehkön elämänsä aikana esittää, tulee olla tarkoin harkittu sekä puntaroitu juuri tilanteen mukaan. Toimiiko tämä sitten käytännön arjessa jossa jatkuvasti ympärillä sattuu ja tapahtuu- mene ja tiedä.
On kuitenkin hyvä tietää että on olemassa sinun kaltaisia ihmisiä jotka tarkoin harkitsevat elämässään jokaisen toiminnan, kysymyksen. Tärkeintähän on että kaikki rullaa kuten on ennalta sovittu ja suunniteltu, kuten esim Kummelin Musacornerin jaksossakin todettiin... Olen ylpeä sinusta!
Mun kaverille tuli väärät ruuat.
Sanoi sinne, että eivät huoli siellä toisessa perheessä käyneitä ruokia. (siis evät huoli niitä tilaamiaan, jotka oli menneet jollekulle muulle) koronan takia.
Kiitos!
Löytyi tuolta se tuki palvelu. Oli vähän mutkan takana löytää se kohta jossa oman kysymyksen pystyi esittämään.
Minulla kävi myös tänään noin. Laitoin viestiä foodoraan, mutta eivät ole vielä vastanneet.
Mulle kävi myös noin, ilmeisesti tapahtuu paljon Foodoralle. Soitin aspaan ja sanoivat että raha tulee automaattisesti tilille takaisin parin päivän päästä ja niin se tulikin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa kysyisit asiaa Foodoran aspasta etkä täältä?
Moikka!
Ensinnäkin, todella sydämen pohjasta pahoittelut juuri sinulle että kehtasin moisen kysymyksen esittää tällä palstalla. Uskon että vastaavanlaisen/vertaiskokemuksen/ kysyminen juuri tällä Vauva.fi-palstalla on varmasti tuhonnut nyt elämäsi aivan totaalisesti. PUOLUSTUKSEKSENI mainittakoon että ihmisen psyykkeestä johtuen, esim. kyseisenlaisten kysymysten kysyminen foorumipalstalta ,on usein monille ensimmäinen reaktio. Varsinkin jos esim. tässä tapauksessa Foodoran aspa ei vastaa. Tämä lienee menevän laumakäyttäytymisen piikkiin- ihminen kun on kehittynyt aikojen saatossa apinasta joista monet, miten olen asian käsittänyt, ovat laumaeläimiä.
Joka tapauksessa, olen todella pahoillani että menin moisen kysymyksen esittämään. MIKÄLI joku muu on lukenut aloituksen/kysymykseni ja kokee nyt ylitsepääsemättömäksi sen että on prosessoinut kyseistä viestiä muutaman sekunnin ajan,( varmasti vielä dramaattisempaa mikäli on vielä joutunut kysymykseeni vastaamaan) koen velvollisuudekseni ilmoittaa että esim. oivamieli.fi sekä muista nettipalveluista löytyy erilaisia mind fullnes harjoituksia. Toivottavasti nämä auttavat.
Oikein hyvää pääsiäistä sinulle sekä kaikille muille! -AP
:D kylläpä nyt meni tunteisiin.
Menikö tunteisiin vai halusiko ihan vaan korona pyhän kunniaksi vastata pohdiskelevalla vittuiluhuumorilla....
Mitä järkeä ylipäätään tilata minkään Foodoran tai Woltin kautta. Vievät lähes koko yrittäjän katteen.
Tekijälle jää vaivanpalkaksi känsät ja tilauksen välittäjä kuorii kahisevat.
Kaiken huippu ovat nämä jotka tilaavat välityspalvelun kautta, mutta käyvät silti itse hakemassa tilauksensa. Mikä järki?
Ei pidä nuolaista ennenkuin tipahtaa.
Älä selitä, sulla ei vaan ollut rahaa pankki tilillä. Toki tuollainen selitys lohduttaa, mutta lohduttaako sittenkään jos siihen ei itsekkään usko?