Mikä on suosikkisi Fazerin suklaalevyissä
Omani oin tämä uusin, appelsiini tummasuklaa, törkeän hyvää
Kommentit (25)
geisha ja pähkinärouhe (se ruskea)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 12:05"]
No ei tämä mielestäni ole mikään naurun asia. Olen sen verran perillä siitä, että miten paljon laadukas pakkaus vaikuttaa tuotteen brandiin. Sen vuoksi Fazerin sininen suklaalevy ei enää vaikuta niin hienolta ja ylelliseltä kuin ennen. Katsokaa vaikka huviksenne niiden pakkauspapereita.
[/quote]
Pakkaus vaikuttaa toki, mutta onko Fazerin brändi laskenut oikeasti vai vaan sinun silmissäsi? Kommenttisi kuulostaa lähinnä siltä, että olet jonkin sortin nousukas, joka ostaa tuotteita vain "hienouden ja brändin" takia, ei siksi että tuote oikeasti miellyttäisi. Nyt kun sinun mielestäsi pakkaus on huonompi, olet valmis luopumaan tuotteesta (itse siitä suklaasta), joka on tähän asti ollut mielestäsi hyvää ja rahan arvoista.
Se, jos mikä on noloa :).
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 12:31"]
geisha ja pähkinärouhe (se ruskea)
[/quote]
Huoh. Minulle on ihan sama millainen pakkaus tuotteella on, ostan sen sisällön takia. Mietin lähinnä vaikka fazerin brandia ulkomaisten ja pakkauksia arvostavien silmissä. Pakkausten suunnitteluun käytetään aika paljon aikaa ja ollaan jopa tosiaan tutkittu että millaisia mielikuvia pakkaukset ihmisissä herättävät. Parfyymilaatikot yms. Ellen tuntisi Fazerin sinistä suklaata entuudestaan niin kynnys ostaa sitä olisi ehkä korkeampi, koska ulkonäkö ei houkuttele ostamaan kuten ennen.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 12:17"]
Juu juu. Muistan, kuinka 70-80 -lukujen taitteessa (kun levy oli huomattavasti pienempi kooltaan) kauniissa tummansinisessä paperissa oli sellaisia ikään kuin metallisia sinettejä. Alas on vajottu niistä päivistä.... ;P
[/quote]
Muistaakseni ne olivat kuvia Fazerin suklaan maailmalla voittamista palkintomitaleista?