Mikä on suosikkisi Fazerin suklaalevyissä
Omani oin tämä uusin, appelsiini tummasuklaa, törkeän hyvää
Kommentit (25)
Sininen, punainen, keltainen ja ruskea.
Cashew. Tykkään myös punaisesta ja sinisestä. Keksisuklaakin on ihan hyvää...
En osta enää kyseistä suklaata halvan näköisen pakkauspaperin takia. Entinen sentään houkutteli ostamaan, kun oli kiiltävää ja laadukkaan näköistä käärettä. Nykyään pakattu ohueen, kierrätyspaperin näköiseen papruun. Noloa.
Tumma suklaa, vihdoinkin tuli myös Fasulta vaihtoehto. Suosin kyllä edelleen Godivan tummaa, mutta toi Fasun vaihtoehto on hyvä. Mä syön vaan tummaa suklaata:).
Punainen :) ollut jo vuosia. ehkä pitäs kokeilla muitakin joskus..
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 11:46"]
En osta enää kyseistä suklaata halvan näköisen pakkauspaperin takia. Entinen sentään houkutteli ostamaan, kun oli kiiltävää ja laadukkaan näköistä käärettä. Nykyään pakattu ohueen, kierrätyspaperin näköiseen papruun. Noloa.
[/quote]
:DDD
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 11:50"]
[/quote]
[/quote]
No ei tämä mielestäni ole mikään naurun asia. Olen sen verran perillä siitä, että miten paljon laadukas pakkaus vaikuttaa tuotteen brandiin. Sen vuoksi Fazerin sininen suklaalevy ei enää vaikuta niin hienolta ja ylelliseltä kuin ennen. Katsokaa vaikka huviksenne niiden pakkauspapereita.
Onkohan tämä siihen ruotsalaiseen maitoon tehtyä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 11:42"]
Tumma suklaa päärynä manteli
[/quote]
Tämä on erittäin hyvää.
Levyistä ehdottomasti violetti (rusinapähkinä) ja ruskea (pähkinärouhe). Ehkä näistä ns. "uutuuksista" lontoonrae.
Patukoista vadelmajogurtti.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 12:05"]
[/quote]
[/quote]
No ei tämä mielestäni ole mikään naurun asia. Olen sen verran perillä siitä, että miten paljon laadukas pakkaus vaikuttaa tuotteen brandiin. Sen vuoksi Fazerin sininen suklaalevy ei enää vaikuta niin hienolta ja ylelliseltä kuin ennen. Katsokaa vaikka huviksenne niiden pakkauspapereita.
[/quote]
Mä taas päinvastoin olin varsin vaikuttunut Fazerin uudistuneista kääreistä. Erityisesti rva Fazerin viesti kääreen sisäpuolella oli tosi tyylikkäästi toteutettu. Kansainvälinen fiilis.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 12:05"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Juu juu. Muistan, kuinka 70-80 -lukujen taitteessa (kun levy oli huomattavasti pienempi kooltaan) kauniissa tummansinisessä paperissa oli sellaisia ikään kuin metallisia sinettejä. Alas on vajottu niistä päivistä.... ;P
Vaalea maitosuklaa ja tummakin välillä.