8cm pois vyötäröltä kuukaudessa! Kuka mukana?! Tämä on tsemppiryhmä!
Elikkäs, yliopisto-opinnot alkaa syksyllä ja ennen sitä pitäisi saada koronakilot pois.
Laihdutustustyylini: maltillisesti terveellistä ruokaa, ei herkkuja ja liikuntaa paljon! Sillä on ennenkin tullut tuloksia.
Kommentit (33)
Tänään mittasin ja 2cm(!) on lähtenyt. Lukema siis 71 cm nyt.
Urheillut olen joka päivä. Viikonloppuna lisäsin myös lihaskuntoa mukaan. Siitä meni kyllä paikat kipeäksi, joten liikkuminen on ollut sen jälkeen hankalampaa. Jatkan lihaskuntoakin silti, ehkä 1-2 kertaa viikossa.
Lauantaina kävimme Särkänniemessä ja siellä tuli herkuteltua, mutta näköjään ei aiheuttanut suurta vahinkoa.
Ap
Eli näköjään sain viikossa 2cm pois. Luulen, että tämä on kokonaan urheilun ansioita. Veikkaan myös, että nämä ensimmäiset sentit ovat aika helppoja. Minulle tuli kuitenkin koronasentit aika nopeasti, joten ne on helppoa saada myös pois.
Kusipäiden terveydenvihaajien temputteluryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Kusipäiden terveydenvihaajien temputteluryhmä.
???
Ainiin, nykyään pala tummaa suklaata tai mansikat maistuvat ihan taivaalliselta, kun ei ole viikkoon syönyt oikein mitään sokerista.
ap
Se piti vielä sanoa, että olen tiimalasivartaloinen. Minulla on siis luonnostaan aika kapea vyötärö. Mutta nyt herkut on kertynyt juuri sinne vyötärölle kiloiksi, enkä ole oikein sinut itseni kanssa. Kun joku päivitteli, että 8cm on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, nykyään pala tummaa suklaata tai mansikat maistuvat ihan taivaalliselta, kun ei ole viikkoon syönyt oikein mitään sokerista.
ap
Hauska että kirjoitat "nykyään", kun olet ollut viikon sokerittomana :D Ei vaiskaan, yllättävän nopeasti ihminen tottuu vaikkapa tuohon sokerittomuuteen. Sen jälkeen karkit ja muut maistuvat vain ällöttäviltä ja imeliltä. Minulle kävi samoin tupakan kanssa. Olin kuukauden tupakkalakossa ihan huvin vuoksi ja viime viikonloppuna poltin kaksi tupakkaa peräjälkeen. Kylmä hiki nousi iholle ja tuli huono olo! Eipä tee enää mieli kokeilla, jatkan ihan hyvillä mielin lakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hauska että kirjoitat "nykyään", kun olet ollut viikon sokerittomana :D Ei vaiskaan, yllättävän nopeasti ihminen tottuu vaikkapa tuohon sokerittomuuteen. Sen jälkeen karkit ja muut maistuvat vain ällöttäviltä ja imeliltä. Minulle kävi samoin tupakan kanssa. Olin kuukauden tupakkalakossa ihan huvin vuoksi ja viime viikonloppuna poltin kaksi tupakkaa peräjälkeen. Kylmä hiki nousi iholle ja tuli huono olo! Eipä tee enää mieli kokeilla, jatkan ihan hyvillä mielin lakkoa.
Heh, totta, viikko ei ole kovin pitkä aika. Mutta toisaalta se on neljäsosa kuukaudesta, eli laihdutusajastani :D
ap
Tällä sain pari senttiä vyötäröltä viikossa, kantsii kokeilla!
Hei! Päivitän:
Vyötärö on tällä hetkellä 70cm, joten hitaasti lähtee. Ensimmäiset sentit lähti helposti, mutta nää loput sentit on tiukassa, näköjään.
Urheilun tulokset kyllä näkyvät hienosti jo vatsanseudulla - se on selkeästi litistynyt. Muutenkin hyvä olo ollut viime aikoina.
3cm siis lähtenyt, 5cm pitäisi vielä saada pois... Noh, onhan tässä vielä muutama viikko.
Ap
Olet Ap tsempannut hyvin. Mikä on tilanne?
Minulla tämän aamun lukema 72 cm, eli yksi sentti näyttäisi lähteneen ja kaksi cm matkaa tavoitteeseen. Hirmuisen paljonhan se riippuu siitä, onko turvotusta ja mitä muuten on syönyt, mutta kyllä tässä pienempää kohti ollaan menossa.
Lopetin juhannuksena alkoholin ja herkut, eli kolme viikkoa on menty näin. Juoksemaan en ole oikein ehtinyt.
-8.