Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilusti ylipainoinen salilla

Vierailija
03.05.2013 |

olen yrittänyt tsempata itseäni lähtemään kuntosalille, mutta heikko itsetunto ja runsas ylipaino on ollut esteenä. katsooko nämä fitnessmimmit ja bodaripojat kieroon jos tämmöinen mamma sinne lyllertää. Ja millainen olisi sopiva vaatetus lihavalle liikuntaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan tavallinen pelko ap mutta sen yli vaan kannattaa astua niin yllätyt miten elämäsi muuttuu! :)

Olen itse tullut urheilukärpäsen puraisemaksi kun sain lapsia: sinne jäi vanha elämä löhöömisen kanssa, tupakka jäi ja alkoholin suurkulutus tipahti.

On huippua kun voi ottaa vaan lenkkarit jalkaan ja pyrähtää lenkille! Muistan kun en joskus käynyt ollenkaan lenkillä ja jos nyt joku tuli vastaan (mikä oli nolouden multihuipentuma) niin lopetin juoksemisen, puhumattakaan että lenkkeilisin edes päivällä, paikassa jossa ohi menee ihmisiä. Kuntosalit ei ollu mun paikkoja.

Mutta sitten päätin: 30 kiloa pois seuraavaan kesään mennessä. Ja se sisältää lenkin 2 kertaa viikossa. Ja muistan vieläkin sen ihmisen jonka ohi juoksin omalla huonolla tyylilläni, se oli todella kamalaa. Ja se tunne kun olin päässyt sen tyypin ohi! Se oli hieno. No vähän nolo silti mutta ajattelin että nolompaa että tällänen pullukka juoksulenkillä on se tunne että ensi kesänä siinä samalla lenkillä JUOKSEE 30 kiloa hoikempi minä vei eteenpäin! Ja olin 30 kiloa hoikempi, juoksin vuoden kuluttua tuon lenkin jo kaikista lyhyimpänä lenkkinäni ja hyvältä tuntui.

Mä suosittelen ihan kaikille itsensä ylittämistä. LAKKAA VERTAAMASTA ITSEÄSI MUIHIN! Koska mä sanon tän sulle, tarkkana nyt: SINÄ siinä tuijotat salilla muita ja kritisoit. He ovat kuntoilleet ja liikkuneet, SINÄ et. SINÄ tuijotat muita ja ajattelet että "NE" on sinua vastaan. Minäkin kuulun siihen porukkaan joka katse sinuun osuessa (sori, salilla vaan tulee katsoneeksi muitakin liikkuvia olentoja kuin vaan itseään koska silmät on auki) mutta ajattelen että hemmetin hienoa että olet täällä!

MinäKIN olen ollut pullukka, ja huonokuntoinen reppana mutta mitä sitten? Kunto on mitä on ja jos sitä ei huolla niin se heikkenee. Ja sitten taas tehdään parannus asiaan ja kuntoillaan lisää. ;)

Älä ole niin ankara itsellesi. En sano että sinun ei tartte liikkua, vaan sanon että sinä tässä tuomitset itseäsi ja muita. Kun oikeasti sinun vaan tarttisi välittää kropastasi ja mennä sen mukana, hoitaa sitä: säännöllisesti ja pitkään. Mitään kovin kummaa ei saa välttämättä nopeasti mutta se isoin asia jos tapahtuu omassa nupissa niin se on se kaikista isoin juttu ja jos sää pääset yli tuosta että "kaikki tuomitsee minut ja läskini" niin sinä et laihdu. Sinä olet ja pysyt tuollaisena mitä olet, koska se laihtuminen lähtee siitä että sä ymmärrät että sinulla on kroppa ja sä liikutat sitä. Jos sinä vaan istut koneella ja mietit miten "kaikki tuomitsee" salilla niin jumalauta sää menet sinne salille niin että sä näytät niille tuomitsijoille että tässä tulee pullukka, mutta millainen kroppa sulla onkaan ensi vuonna??? Ihan parastahan se on näyttää muille että juu, pullukka tässä menee ja se jälkeen kuva tulee sitten ajan kuluessa mitä SINÄ olet tehnyt itsesi eteen ja kuntoillut kuntoon.

LOPETA OLEMASTA UHRI! VAIN SINÄ SYÖT JA OLET LIIKKUMATTA.

Jos joku olisi oikeasti sinut tuomitsemassa niin sehän on vaan parasta kun sinä näytät mistä kana kusee ja laihdut, mutta siihen menee aikaa vuosi ainakin jos sinulla on paljon massaa. Mutta sinu otat nyt vastuun itsellesi JA MENET SALILLE.

Vierailija
22/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jännittää salille menoa, mukaan vaan. Siinähän sitä pienenee kun treenaa :)

Jos joku katsoo niin se on hänen häpeänsä, keskity sinä vaan ittees ja ole onnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät katso. Tai jos katsovat, niin sitten sillä silmällä, että onpas hienoa että ylipainoinen ihminen on ottamassa ohjakset tilanteestaan. Jos joku urpo sattuisi kommentoimaan (mitä en usko tapahtuvan), niin se kertoisi enemmän negatiivista hänestä itsestään kuin sinusta.

Hanki salin personal trainerilta ohjelma ja ala tehdä kunnon treeniä, läskit sulaa ja mielialakin kohenee. Ja muista, että jokainen (myös ne kireät fitnessmimmit) on ollut joskus aloittelija. Tsemppiä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi