Millaiset välit teillä on 18-25v murrosikäisiin nuoriinne?
Kommentit (24)
No tämä selittää paljon. Mä oon 24, haisen hirveälle hielle ja naamakin kukkii. Sehän onkin vaan se murrosikä!
mulla on erittäin hyvät välit meidän 17- ja 19-vuotiaisiin lapsiin. aina ollut.
Ikis, todella mielenkiintoinen lähestymistapa! Sulla on kyllä mielikuvitusta. Nyt kun olet niistä suorista kysymyksistä saanut niin paljon kuraa niskaan, niin kokeilet vähän uusia juttuja. Mutta et sä meitä huijaa. Sun pitäis nyt ihan oikeasti, todella sisäistää se, että EI OLE NORMAALIA, että yli 20-vuotiaita pidetään enää lapsina. Sä et ajatuksillesi saa täältä vastakaikua. Lopeta tuulimyllyjä vastaan taisteleminen ja ala purkaa ongelmaa ihan toisesta päästä. Hae apua pakkomielteeseesi ja terapian kautta opit myös pääsemään irti tuollaisesta vinoutuneesta maailmankuvasta, jossa alle 25-vuotiaat ovat vielä lapsia. Ootko muuten tullut ajatelleeksi sitä, että sä oot jo lähemmäs vuoden tuhlannut kiertämällä kehää näissä ajatuksissa ja jankkaamalla samaa. Sinä aikana tämä "lapsi" on vanhentunut vuoden. Eipä aikaakaan, kun tämä "lapsi" ylittää tuon maagisen 25-vuoden iän. Mitäs sitten? Sulta loppuu nykyiset argumentit. No, sitten varmasti nostat ikärajan 30:een. Ja sitten 35. Sulla on edessä aika hirveä, pakkomielteinen, yksinäinen elämä jos jatkat tätä. Hae nyt oikeesti sitä apua. Haluatko sä ihan tosissas elää elämäsi näin?
Ihan hyvät välit minulla on parikymppisiin lapsiini. He ovat kylläkin nuoria aikuisia eikä murrosikäisiä.