Mitä olet syönyt tänään?
Mä oon syönyt
aamupalalla puuroa ja teetä
lounaalla pienehkön palasen eilistä lasagnea, omenaa, teetä ja tummaa suklaata
päivällisellä lohkoperunoita, paistettuja ahvenia ja salaattia, jälkkäriksi teetä ja tummaa suklaata
äsken iltapalaksi 2 paistettua munaa HP-kastikkeen kera sekä fetasalaatin jämät (jos tuntuu vielä nälkäiseltä, syön viilin ja omenasosetta)
Kommentit (10)
aamupala: Kahvia, pähkinöitä, patonkia tuorejuustolla
päivällä: Kahvia, kakkua, vettä
päivällinen: Jauhelihakastiketta ja perunoita, vettä
iltapala: pullaviipale, kahvia
Luultavasti syön vielä jotain. Tää on ollut poikkeuspäivä, mun on pitänyt olla ravinnotta tutkimuksen vuoksi juuri lounasaikaan ja sitten hölmösti korvasin sen lounaan jälkikäteen leivoksella. Ja illalla kävi vieraita.
Aamiainen: kahvia, 2 ruispalaa metvurstin kera.
Lounas: Puuroa, hilloa, näkkäri kinkun kera, piimä.
Välipala: 2 ruispalaa pekoni-sipulimaksamakkaran kera ja jogurtti.
Välipala: Salmiakkikaloja.
Välipala: Pala tiikerikakkua, kahvia.
Iltapala: 3 minikarjalanpiirakkaa, otan kohta lisää kun oli niin hyviä.
Aamupalaksi Profeel-rahkan ja kahvin.
Lounaaksi kanapatongin ja salaattia.
Päivälliseksi lohikeittoa ja salaattia.
Iltapalaksi omenaa ja valkosipulidippiä.
Aamupala 2 weetabixia, banaani ja maitoa. Lounaaksi spagettia kanacurrykastikkeella ja salaatti. Iltapalaksi leivänsiivu juustolla ja kuppi teetä.
Aamulla mehua
Lounasaikaan avocadon puolikkaan ja oliiveja
Päivällisaikaan jäätelöä ja pähkinöitä
Illallisaikaan oluen, siiderin, 3 viininlehtikäärylettä ja oliiveja
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 21:16"]
Aamupala 2 weetabixia, banaani ja maitoa. Lounaaksi spagettia kanacurrykastikkeella ja salaatti. Iltapalaksi leivänsiivu juustolla ja kuppi teetä.
[/quote]
Vieläkö sitä Weetabixia myydään? Luulin, että niiden vanerinpalasten valmistus lopetettiin jo 90-luvulla.
Aamiainen: mustikkasmoothie (rahkaa, mustikkaa, stevialla makeutettua mehukeittoa)
Lounas ja illallinen: vihanneskeittoa päivän aikana kolme lautasellista + 4 palaa Skarppi-vähähiilarista näkkäriä
Illalla tuli kamala makean nälkä ja nyt olen syönyt viisi palaa tumaa suklaata ja kaksi suklaakeksiä. Jos lopettaisi nyt, päivä olisi mennyt ihan suht koht hyvin.
Olen syönyt yhden omenan ja kiivin ja kaksi palaa ruispaahtoa voilla.. Puolilautasellista puuroa. Jättis Kaktusjäätelön, 2 ruisleipää tomaatilla ja juustolla, vähän punajuurisalaattia, 2 suklaa vanukasta... Tänään ei maistunu niiiiin mikään ja kipee olo mutta piti jotain ees pistää naamariin tasasin väliajoin. Nesteytyksenä mennyt 2 litraa vettä ja puoli litraa kivennäisvettä ja kokista pari lasillista.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 21:16"]
[/quote]
Vieläkö sitä Weetabixia myydään? Luulin, että niiden vanerinpalasten valmistus lopetettiin jo 90-luvulla.
[/quote]
Täällä ainakin myydään, Suomesta en tiedä. Ne ovat mielestäni hyviä, eikä mitään vanerinpaloja. Sopivan kevyt aamiainen, puuroa en aamiaisella tai oikeastaan muutenkaan voisi syödä.
Aamupalaksi kahvia ja kaksi palaa paahtoleipää hunajalla.
Lounaaksi sushilajitelman.
Välipalaksi kahvia ja jäätelön.
Päivälliseksi maksapihvin, uunikasviksia ja puolukkahilloa.