Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanha puhelin sinulla on?

Vierailija
22.08.2023 |

Mun puhelin on 18 vuotta vanha, vuonna 2005 valmistettu.

Kuinka vanha puhelin sinulla on?

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhelin on ehkä 3  vuotta vanha, niin pitääkö vastata 1-3 vai 3-5??? Laitapa kuntoon nuo kategoriat niin vastataan sitten.

Vierailija
2/10 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos puhelin on ehkä 3  vuotta vanha, niin pitääkö vastata 1-3 vai 3-5??? Laitapa kuntoon nuo kategoriat niin vastataan sitten.

Jos se on tasan 3 vuotta vanha niin saat valita kumman vaan, jos et tiedä tarkkaan niin silloin vaan arvaat. Aa Pee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tämä on 2017 malli, lapseni vanha.

Kovin vanha ei vain käy kun mulla ei ole tiekkaria, niin netin ja sovellusten pitää toimia.

Vierailija
4/10 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa 3-5, koska ei se ainakaan uudemmaksi muutu.

Vierailija
5/10 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1930 luvulla valmistettu lankapuhelin.

(Arkikäytössä toki vähän tuoreempi älypuhelin. Pari vuotta vanha)

Vierailija
6/10 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle vuoden vanha, ei mulla ole enää vuosiin ollut omaa vaan pelkkä työsuhdepuhelin kun työnantaja tarjoaa aina uusimman mallin. 

Vierailija
7/10 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta. Ehkä parin vuoden sisään vaihto ajankohtainen. Haluaisin kyllä pienemmän kuin yli 160 mm pitkän ja painavan halon. Nykyinen rikkonut juoksushortsien etutaskun koollaan.

Vierailija
8/10 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

One plus nord puhelin minulla on. Käytän puhelinta aina niin kauan kuin se toimii ja en halua laittaa puhelimiin paljoa rahaa.

M32

Vierailija
9/10 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on tasan 3 vuotta vanha niin saat valita kumman vaan, jos et tiedä tarkkaan niin silloin vaan arvaat. Aa Pee

Tuo on ihan siis täysin pielessä koko kysely. Ainoastaan ensimmäinen ja viimeinen kategoria menee oikein muihin kategorioihin verrattuna. Tällä saat vain ristiriitaisia vastauksia.

Vierailija
10/10 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla just vuoden. Hankittu viime elokuussa tähän aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme