Peruimme loman Järvisydämessä. Suosituksia syrjintävapaista paikoista?
Olisi kiva kuulla, missä voisi lomailla ilman, että toisia pidetään alempana kastina.
Kommentit (27)
Luitko koko jutun? Olivat yöpyneet maksamatta samoin kuin käyneet pummilla kylpylässä.
Minä taas haluaisin tietää paikat missä ei ole manneja eikä muitakaan altaaseen kusijoita.
Huonosti käyttäytyvät pysyköönkin poissa.
Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana
Oli järjestetty juttu. Tunsivat toisensa ja tiesivät hyvin mitä muut olivat tehneet. Kokeilivat tahallaan sisäänpääsyä ja kamerat olivat valmiina. Suunniteltu juttu.
Itse pistin tuon paikan listalle johon täytyy jossain vaiheessa poiketa. Suosin man nevapaita paikkoja.
Me siirsimme appiukon 60-vuotisjuhlat Järvikylään. Pidämme sukukokouksen samalla.
Miksi uskot puheita?
MENE PAIKAN PÄÄLLE JA VEIKKAAN ETTÄ OLIT SITTEN SININEN, PUNAINEN, RUSKEA TAI VIHREÄ; niin saat varmasti ihan hyvää palvelua.
Älä luule.
Hanki oma tietosi! Puhu vasta sitten!
T. Se viisas jolla itsellään kolmen kulttuurin perhe eikä koettu koskaan rasismia koska me osataan käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Luitko koko jutun? Olivat yöpyneet maksamatta samoin kuin käyneet pummilla kylpylässä.
Kyse oli eri seurueesta. Nämä naiset eivät olleet riehujia, vaan asiallisesti käyttäytyviä. Mä en hyväksy minkäänlaista syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli eri seurueesta. Nämä naiset eivät olleet riehujia, vaan asiallisesti käyttäytyviä. Mä en hyväksy minkäänlaista syrjintää.
Miranda vinkuu taas palstalla.
Minä ainakin jatkossakin kannan rahani Järvisydämeen. Aina sieltä hyvää palvelua saanut.
Vierailija kirjoitti:
Itse pistin tuon paikan listalle johon täytyy jossain vaiheessa poiketa. Suosin man nevapaita paikkoja.
Aloin käymään yhdessä baarissa sen jälkeen kun lehdessä oli video joissa eivät suostuneet myymään romaneille. Suosin paikkoja joissa henkilökunta on tehtäviensä tasalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas haluaisin tietää paikat missä ei ole manneja eikä muitakaan altaaseen kusijoita.
Rys sät, karalahdet ja aitolehmä ovat myös ehdoton EI.
En osta mitään jota aitolehmä tai karalahden äm mä mainostaa.
Toisaalta hyvä jos ap:n kaltaiset pysyvät poissa, kohta jäljelle jää vain hyväkäytöksisiä ja fiksuja eikä tarvitse viettää lomaa urpojen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miranda vinkuu taas palstalla.
MahtaakoM osata kirjoittaa?
Dorka