Miksi Kumman Kaa sarjaa ei jatkettu?
Olisi varmasti suosittu. Vai loppuiko niillä ideat?
Kommentit (90)
Eivät halua pitkittää. Olihan ne teatterissa vielä aika pitkään, tuskin enää.
Yks parhaista. Näin Heli Sutelan kirppiksellä, heti alkoi naurattaa ja vilkuilin, et mis Minna Koskela on??? Mut sehän onkin Treella Hyacinth Buk`eena... missä "Vesa", joka ei vaan tajuu...
Aika kökkö ja hidastempoinen sarja, ei jatkoon !
Osasivat lopettaa ajoissa. Kiva sarja oli.
Ei siinä olisi ollut enää jatkettavaa, toinen kausi oli muutenkin jo vähän saman toistoa.
Haluutekste jätskiä! Vai oottekste autolla?
Oli vaan niin "tavallisen" hyvä sarja. Muistan itsekin nuo karmeet krapula-aamut kun vannottiin ikuisen juomattomuuden valaan, ja hups, muutamassa päivässä unohtui...
Harvinaisen onnistunut sarja niin 'pienessä' piirissä. Myös ajaton, uusinnat naurattaa edelleen...
N62
Mä just toissapäivänä mietin, että miten se olisi sopinut tähän päivään! Tinderit ja somet. Mulla tuli niin ikävä 2000-luvun alkus ku tää taas pyöri uusintana.
Yksi loistavimpia sarjoja. Todella loistavaa työtä näyttelijöiltä, nää naiset! Miehet oli vähän vaisuja, syystäkin?
Ja että nää naiset myös käsikirjoitti sarjan. Loistavaa. Ettei olis ollu vaan kohtauksia tosirelämästä???😉🤔😵💫😊
Koko maailman kaikista sarjoista (ei vain komedioista) minulla sijalla 1 on South Park ja sijan 2 jakavat Kumman kaa ja Pulkkinen.
Oli loistava sarja,nykyään tehdään vaan paskaa.
Heli Sutela on yks mun suosikki näyttelijä,loistava🤗
Ei tule mieleen ketään näyttelijöitä, Suomesta tai ulkomailta, jotka osaavat näytellä humalaista aidosti, paitsi Sutela ja Koskela. Sekin kun Ellulla oli lumumbaa nenänpäässä 😄
Vierailija wrote:
Ei tule mieleen ketään näyttelijöitä, Suomesta tai ulkomailta, jotka osaavat näytellä humalaista aidosti, paitsi Sutela ja Koskela. Sekin kun Ellulla oli lumumbaa nenänpäässä 😄
Ehkä ne ei näytellytkään?
Hyvä lopettaa huipulla. Muuten olisi helposti alkanut toistaa itseään.