Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinä ilkeilet AV-palstalla?

Vierailija
02.05.2013 |

Jos et ilkeile, niin älä vastaa. AV:lla nyt vaan sattuu olemaan meitä tahallaan kärttyisiä. Mistä tykkäät pahoittaa mielesi? Minkälaisille ihmisille sormet oikein syyhyävät vastaamaan kärkkäästi?

Mua ärsyttää ketjut, joiden alottaja ei osaa missään määrin kirjoittaa kielellisesti ymmärrettävää tekstiä ja joka on vain _tyhmä_.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ihan samoja kysymyksiä (tosin olettaen koska suoraa kysymystä ei henkilöille voi tehdä täällä) kuin normielämässä kun epäilen jonkun puhuvan paskaa. Nätisti kysyn että miten voi olla mahdollista tms. Tosielämässä muun porukan mielestä kysymys on oikeutettu ja odottavat kohteen vastausta Ilman lynkkausmielialaa. Jos tyyppi ei pysty vastaamaan niin hän on paskanpuhuja enkä suinkaan minä. Täällä haukutaan kateelliseksi ja stalkkeriksi. 

Vierailija
2/5 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ilkeillä vittuilijoille. Myös sellaisille aggressiivisille typeryksille vittuileminen on kivaa. Se pitää sellaista tietynlaista sorminäppäryyttä yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle hevoselle löytyy ohjastajansa.

Vierailija
4/5 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen provokatiivinen provo, siksi ilkeilen.

Vierailija
5/5 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ilkeilen, kun en tykkää yli-kyynisistä ja muuten vainoharhaisista ihmisistä. Ja yleensäkin hölmöyttä vastaan tulee taistella :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi