Mikä on vanhin käytössä oleva vaatteesi?
Itsellä taitaa olla Rukan sadetakki, joka oli jo kotona asuessani, eli yli 20 vuotta vanha.
Kommentit (965)
Käyn läpi vaatteeni kerran vuodessa, ja ei kyllä kauhean vanhaa vaatetta löydy. Ehkä noin 8 vuotta vanha ulkoilutakki.
Vierailija kirjoitti:
Käyn läpi vaatteeni kerran vuodessa, ja ei kyllä kauhean vanhaa vaatetta löydy. Ehkä noin 8 vuotta vanha ulkoilutakki.
Eli uutta ostaan joka käänteessä?
Minä käytän joitakin äitini vanhoja vaatteita 1970-luvulta. On minulla joitakin vielä vanhempiakin, oman isoäitini vanhoja vaatteita, mutta niitä en käytä.
Fleecetakki jonka tilasin Ellokselta n. vuonna 1996-1999? Ihan ehjä on edelleen (vetoketjukin alkuperäinen) vaikka paljon käytetty. Nykyään käytän pihahommissa tai jos on jotain remonttia tms.
-95 ostettu Laurenin tyylikäs musta housupuku.
käytän sitä edelleen, parempaa en ole löytänyt
Kuka muistaa tuollaista, en minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhousut yläasteelta. Ikää itsellä nyt 40v. Ovat siis viime vuosituhannelta, ja ihan viikoittain käytössä :D
Sinulla ei siis ole miestä.
En ymmärrä miten se mies siihen vaikutta jos kalsarit on yläasteaikaiset.
No mietipä tosiaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli uutta ostaan joka käänteessä?
Peräti vuoden välein. Huh!
Minulla on useita paitoja 90-luvulta. Osa on haalistunut, mutta käytän niitä kotona niin ei haittaa.
Kyllä ennen tehtiin parempia vaatteita, nuo on jotain halpoja paitoja ollut aikoinaan, mutta hyvin kestävät muutaman vuosikymmenen käytössä.
Mieheni edesmenneen mummon jäämistöstä pelastettu villakangastakki. Lienee 50-luvun alkupuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhousut yläasteelta. Ikää itsellä nyt 40v. Ovat siis viime vuosituhannelta, ja ihan viikoittain käytössä :D
Sinulla ei siis ole miestä.
En ymmärrä miten se mies siihen vaikutta jos kalsarit on yläasteaikaiset.
No mietipä tosiaan sitä.
Niin mietinkin. Itselläni voisi ihan hyvin olla vielä kouluaikaiset pikkupöksyt käytössä. Olisi kannattanut säilyttää. Ennen valmistettiin kestävämpiä vaatteita.
T.Kolmen äiti
Apua... jos vuodesta 2000 on jo 25 vuotta niin aika paljon on vaatteita tallella. Villapuseroita käytän ja saappaita ainakin. Varmaan jotain yöppäriäkin.
Juuri petasin itselleni pussilakanat joissa valokuvista päätellen kelliin nuorimmaiseni vauvana. Täyttää ensi kuussa 30 .
14-vuotiaana ostettu bändipaita nykyään yöpaitana. Sehän on jo 36 vuotta vanha, härregud! 😄
Ainakin 42 vuotta vanha pusero, paljon käytetty eikä ole mennyt miksikään. Täyttä puuvillaa, valmistaja Silo, Finland. Nykyään ei tehdä kestäviä vaatteita, valitettavasti. Paljon uudempia vaatteita on joutunut poistoon tai rättikäyttöön liian kulahtaneina. Käytössä on myös välihousut 60-luvulta, jo neljäs sukupolvi käyttää perintöpöksyjä, hyvät on. Kerran olen niistä korjannut kuminauhakujaa kun meinasi mokoma alkaa ratkeamaan.
Reilut 30 v sitten itse neulomani luonnonvalkoinen irlantilaisneule.
Noin 30 v sitten silloisen työnantajan sponsoroima puolukanpunainen toppatakki. Ihanan väljä verrattuna nykymuodin mukaisiin michelin-makkarankuori -malleihin.
Pitkä talvitakki, vuosimalli tuntematon, mutta jostain 1900-luvun alkupuolelta.