Onkohan Susanna Indrenillä kaikki muumit laaksossa?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013050216969751_vi.shtml
Ihmettelin jo hänen lähtöään Viidakon tähtösiin, ja nyt hänestä on tullut ihan pesunkestävä seiska-julkkiskin.
Kommentit (100)
Tämä nainen oli muinoin joku missiehdokas (ei sijoittunut) ja meni sitten kätevästi naimisiin kuuluisan urheilijan kanssa. Eron jälkeen jo hänestä tuli Seiska-julkkis. Esitteli uusia silikoneja yms. Kaunis hän ei ole minusta koskaan ollut. Ei tarpeeksi kaunis elääkseen sillä, siis mallina, missinä yms Siksi kai hän tarvitsee näitä juttuja julkkismiesten kanssa ja vähän juotavaa päälle.
Tämä nainen oli muinoin joku missiehdokas (ei sijoittunut) ja meni sitten kätevästi naimisiin kuuluisan urheilijan kanssa. Eron jälkeen jo hänestä tuli Seiska-julkkis. Esitteli uusia silikoneja yms. Kaunis hän ei ole minusta koskaan ollut. Ei tarpeeksi kaunis elääkseen sillä, siis mallina, missinä yms Siksi kai hän tarvitsee näitä juttuja julkkismiesten kanssa ja vähän juotavaa päälle.
Mä mietin tota Viidakon tähtösiä katsellessa että onko tolla naisella oikeesti joku hätänä. Luulen kuitenkin että sillä on nyt vaan ikä- ja laihtumiskriisi. Pudotti vissiin aika reippaasti painoa, leikkasi hiukset ja sitten haluaa ilmeisesti uudistaa elämäänsäkin räväkämpään suuntaan.
Käyttäytyy huonommin kuin teiniritsat ja samaan aikaan vaatii kunnioitusta kuin tosi leidi? Naisparka. Vois lähettää maalle vähän rauhottumaan ja saamaan perspektiiviä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 15:34"]
[/quote]
Puhutko sä nyt Susanna Sievisestä?
en tiedä muistanko oikein, mutta mielestäni näin joskus viime syksynä? netissä kuvia Susanna Indrenistä, ihan naamat jossain Tukiaisten kotibileissä. Seura tekee kaltaisekseen jne
Eikö sen mies jättänyt Sussun, sitten laihdutti rajusti ja kaikki lähti lapasesta?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 15:34"]
[/quote]
Puhutko sä nyt Susanna Sievisestä?
[/quote]
Minä muistan Susanna Indrenin jo ennen Salkkariaikoja VPU:n kuvastoista. Jäi mieleen jo silloin harvinaisen ärsyttävillä poseerauksilla (aina oli suu auki, mikä vittu siinä on??).
Susanna Sievinen taas on tämä uimarin eksänä tunnettu missikandidaatti, joka mielestäni oli Miss Suomi-finaalissa kahtenakin vuonna menestymättä. Alkoholistilta vaikuttaa ja todella vastenmieliseltä. Pettämissivuston Suomen aluejohtaja ja pyörittää jotain omaakin juorusivustoa.
Täs on nyt indrenit ja ingerttilät mammoilla sekaisin. Hiukan tarkkuuta siihen Seiskan lukemiseen :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 15:55"]
Täs on nyt indrenit ja ingerttilät mammoilla sekaisin. Hiukan tarkkuuta siihen Seiskan lukemiseen :D
[/quote]
Joo on mammoilla lähtenyt mopo lapasesta kun on Susannat jutuissa ihan sekaisin. Älkää päästäkö otetta lipsumaan, mammat!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 16:25"]
[/quote]
Joo on mammoilla lähtenyt mopo lapasesta kun on Susannat jutuissa ihan sekaisin. Älkää päästäkö otetta lipsumaan, mammat!
[/quote]
Höpsö, älä kalastele, kun kysy ihan reilusti vaan mitä muuta Seiska kirjoitti jutussaan.
No siis kenestä se Seiska nyt kirjoitti?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 17:04"]
No siis kenestä se Seiska nyt kirjoitti?
[/quote]
No siitä salkkareitten näyttelijästä. Joka on viidakontähtöisissä.
Taitaa Susannalla olla jonkinnäköinen kriisi menossa.
Mä oon ihan sen Indrenin takia kattonut pari jaksoo niitä viidakon tähtösiä.. tais sen naisen äly lähtee kilojen mukana.
En vaan jaksa ymmärtää miten noinkin kypsä nainen viitsii taantua muovitissien tasolle.. huulet duckfacena ja jeesus sentään...
ennemmin olen paksu ku idiottii.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 15:08"]
en vieläkään tajua tätä. siis indren oli ollut hjalliksen luona ja sammunut/ei sammunut, tulkinnasta riippuen. sitten hjallis oli soittanut seiskaan ja kertonut, että sussu oli mun luona ja sammui. miksi hjallis oli sinne soittanut?
[/quote]
Hjallis keksi tarinan nopeasti, koska pelkäsi Susannan kertovan nolosta kotiin viemisestä ja epäonnistuneesta kellistämisestä.
Tuossa on muuten esimerkki naisesta, joka näytti kauniimmalta pyöreämpänä kuin hoikkana.
Nyt katosi sekä sisäinen että ulkoinen kauneus
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 17:20"]
Tuossa on muuten esimerkki naisesta, joka näytti kauniimmalta pyöreämpänä kuin hoikkana.
Nyt katosi sekä sisäinen että ulkoinen kauneus
[/quote]
Täsmälleen samaa mieltä. Tai ehkä mulla on vaan jotenkin outo maku, mutta mielestäni tosi monet näyttävät paremmilta hieman pyöreinä. Ainakin kasvoista. Hyvät esimerkit mielestäni Rakel Lignell ja sitten tämä Susanna.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 16:25"]
[/quote]
[/quote]
Höpsö, älä kalastele, kun kysy ihan reilusti vaan mitä muuta Seiska kirjoitti jutussaan.
[/quote]
Kuules, missikisoihin osallistunut, urheilijan kanssa naimisiin mennyt ja sittemmin eronnut ja uudelleen nainut viidakon tähtönen Susanna I on ihan eri henkilö kuin tämä salkkarinäyttelijä-toisen kauden viidakontähtönen-kiloja pudottanut-Harkimojuttuun liittyvä Susanna I.
Tässä ketjussa sekoitetaan nämä kaksi henkilöä. Tarkkuutta siis, mammat.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 15:37"]
Mä mietin tota Viidakon tähtösiä katsellessa että onko tolla naisella oikeesti joku hätänä. Luulen kuitenkin että sillä on nyt vaan ikä- ja laihtumiskriisi. Pudotti vissiin aika reippaasti painoa, leikkasi hiukset ja sitten haluaa ilmeisesti uudistaa elämäänsäkin räväkämpään suuntaan.
Käyttäytyy huonommin kuin teiniritsat ja samaan aikaan vaatii kunnioitusta kuin tosi leidi? Naisparka. Vois lähettää maalle vähän rauhottumaan ja saamaan perspektiiviä.
[/quote]
oisko tässä kyseessä jotain sellaista, että on aina ollut vähän pyöreä ja kiltti tyttö, ja nyt on tullut joku viidenkympin villitys, on laihduttanut ja ekaa kertaa elämässään hoikka, yhdistettynä siihen että mies on jättänyt ihan yllättäen, eli huono itsetunto ja näyttämisen halu > tässä on lopputulos?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 15:37"]
[/quote]
oisko tässä kyseessä jotain sellaista, että on aina ollut vähän pyöreä ja kiltti tyttö, ja nyt on tullut joku viidenkympin villitys, on laihduttanut ja ekaa kertaa elämässään hoikka, yhdistettynä siihen että mies on jättänyt ihan yllättäen, eli huono itsetunto ja näyttämisen halu > tässä on lopputulos?
Samaa mietin, että mitä ihmettä tuo Susanna oikein ajattelee. Outo koko Seiskan juttu, tosiaan siinä kertoo että "Hjalliksen luona vieraillessa ajattelin, että voisin hankkia hänen kanssaan vielä yhden lapsen" HÄH????