Miksi jalkapanta toimii vangin kanssa, mutta ei palautusta odottavan kanssa?
Kommentit (61)
Vain rasisti kyselee tällaista.
t. vihreä
Se toimii ainoastaan sillä, että kyseinen vanki on itse halukas noudattamaan valvontarangaistuksen sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Se toimii ainoastaan sillä, että kyseinen vanki on itse halukas noudattamaan valvontarangaistuksen sääntöjä.
Se jalkapanta lukitaan siihen jalkaan juuri sen varalta että olisi muuten haluton pitämään sitä.
Palautusta odottava ei ole rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole laittomasti maassa?
Kustannuskysymys, lukekaa uutiset! Ne pannat maksaa rahaa!
Vierailija kirjoitti:
Onko totaalikieltäytyjä rikollinen kun niillä jalkapanta?
Minusta laittomasti maassa oleva on juuri laittomasti maassa oleva ja siksi pitää joko olla suljetussa laitoksessa tai jossakin sähkökaulurissa kiinni, josta voi seurata liikkeitä ja antaa sähköshokkeja jos liikkuu kielletyllä alueella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jalkapanta lukitaan siihen jalkaan juuri sen varalta että olisi muuten haluton pitämään sitä.
Joo se panta on lukittu jalkaan, mutta ei se panta itsessään estä tekemästä laitonta. Vanki itse tietää mitkä on pelisäännöt ja että niiden rikkomisesta joutuu takaisin vankilaan.
Eli laitetaan palautusta odottavan jalkaan ja jos rikot sääntöjä niin sinut palautetaan. Eiku niin tehdään muutenkin. Joten mikä peloite sääntöjen noudattamisesta tässä tapauksessa olisi?
Vierailija kirjoitti:
PASKAPERSEPERSU kirjoitti:
Reported.
Tapa ittes. Sinua ei jää kukaan kaipaamaan. Ystäviä sinulla ei ole ja vanhempasikin inhoavat sinua.
Milläs ajatteluprosessilla persu päätyi tähän johtopäätökseen? Onko hk sinisestä saavutettu supervoima? xd
Koska Ohisalo ja Virheät toivovat ettei ketään oikeasti tarvitse toimittaa maasta pois. Näppärää jos ..tiaiset piiloutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole laittomasti maassa?
Jalkapannan käytölle on rikoslaissa asetettu ehdot jotta riippuu tuomiosta, kai tämän jokainen ymmärtää sanomattakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo se panta on lukittu jalkaan, mutta ei se panta itsessään estä tekemästä laitonta. Vanki itse tietää mitkä on pelisäännöt ja että niiden rikkomisesta joutuu takaisin vankilaan.
Eli laitetaan palautusta odottavan jalkaan ja jos rikot sääntöjä niin sinut palautetaan. Eiku niin tehdään muutenkin. Joten mikä peloite sääntöjen noudattamisesta tässä tapauksessa olisi?
Henkilö pystytään löytämään palauttamista varten kun on panta jalassa, hassu.
Sitä paitsi minun mielestäni palautusta odottavan pitäisi lähtökohtaisesti olla kiinni otettuna, ja sieltä ehkä päästä panta jalassa ulkoilemaan.
Onneksi lakeja voi muuttaa. Laittomasti maassaoleville voisi pistää pannan pakolliseksi vankilan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se panta olisi sitä varten ettei ne pääse katoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kustannuskysymys, lukekaa uutiset! Ne pannat maksaa rahaa!
Sitten jos rahaa ajatellaan, kannattaa laittaa rajat kiinni ;)
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilö pystytään löytämään palauttamista varten kun on panta jalassa, hassu.
Sitä paitsi minun mielestäni palautusta odottavan pitäisi lähtökohtaisesti olla kiinni otettuna, ja sieltä ehkä päästä panta jalassa ulkoilemaan.
Ei siihen kummoisia kaluja tarvita, että panta saadaan irti/rikki. Edelleenkin, valvontarangaistus toimii vain yhteistyössä valvottavan kanssa.
Hei, persu! Esitin kysymyksen. Parasta vastata, ennen kun ketju katoaa :D
Kertokaapa kiitos.