Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kappas, työkaveri yllättäen tänään "saldovapaalla"

Vierailija
02.05.2013 |

Tainnut vappu vähän venähtää......

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä niitä kyttäät, eiköhän hän saa pitää saldovapaansa milloin haluaa?

Vierailija
2/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:n saldovapaat olla kaikki käytettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin monet pitää saldovapaata tämän ja huomisen päivän. Kivasti saa venytettyä viikoloppua :) Miksi saldovapaa heittomerkeissä? Meillä niitä ainakin saa pitää sen kummemmin selvittelemättä, mihin käyttöön vapaapäivää tarvitsee.

Vierailija
4/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuukausittaiset vakituiset saikkunsa, kyllä tässä vähän risoo

Vierailija
5/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en maininnut, että ei ollut kertonut pitävänsä vapaata. Kaikki työt kaatuu taas vaihteeksi minun niskaani

Vierailija
6/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Entä sitten? Mitä se sinulle kuuluu?

t.toinen saldovapaalainen

Vierailija
7/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap vauva-palstalla, työaikanako? Minäkin olen saldovapailla. Monet muutkin meidän firmassa pitää yleensä näiden viikkopyhien aikaan saldoja pois.

Vierailija
8/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä kerran on plussasaldoa, niin miksei? Jos pomonne olisi huolissaan siitä, etteivät työnne tule tehtyä niin ei olisi varmaan antanut lupaa pitää saldovapaata nyt.

Vierailija
9/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 09:59"]

en maininnut, että ei ollut kertonut pitävänsä vapaata. Kaikki työt kaatuu taas vaihteeksi minun niskaani

[/quote]

Ehkä saisit tehtyä ne paremmin jos et notkuisi netissä?

Vierailija
10/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what?! Eikö niitä siksi kerätä, että voi tarvittaessa niitä myös käyttää...Plussat myös siitä, että hän ei pidä itseään korvaamattoma vaan osaa olla pois myös "yllättäin"...

Kivaa työpäivää...Turha työkaveria syyttää, jos et saa töitä hoidettua. Organisoi...priorisoi...

Vierailija
11/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humble­-brag. Huonosti piilotettua itsekorostusta. Olet niin paljon parempi työntekijä ja olet osoittanut työympäristöllesi oman hienoutesi! Työnantajasi ihan varmasti palkitsee sinut tuntuvasti, kun osasit juhlia vappu niin hillitysti hurskastellen, että oikein pääsit töihin. 

Vierailija
12/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen muuten helatorstain jälkeisen perjantain myös, "saldovapaalla" =)

Vierailija
13/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 10:15"]

Humble­-brag. Huonosti piilotettua itsekorostusta. Olet niin paljon parempi työntekijä ja olet osoittanut työympäristöllesi oman hienoutesi! Työnantajasi ihan varmasti palkitsee sinut tuntuvasti, kun osasit juhlia vappu niin hillitysti hurskastellen, että oikein pääsit töihin. 

[/quote]''

Nimenomaan! Muista ap linkittää pomollesi tämä ketju, jotta hän voi varmistua, että olet huomattavasti parempi työntekijä kuin se saldovapailija. *pus*

Vierailija
14/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teillä on ihan paska pomo, koska antaa ihmisten olla pois koska itse tahtovat eikä tuurauksista sovita etukäteen.

Vierailija
15/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni näköjään saa pidettyä saldovapaata aivan yllättäen aamulla ilmoittamalla - ainakin tämän ketjun perusteella. 

Meillä olisi kyllä ollut paheksuttavaa. Todennäköisesti tiistaina ilmoittaminenkin olisi aiheuttanut aikamoisen hässäkän työjärjestelyissä. 

Vierailija
16/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä, jos saldovapaata ei ole sovittu pidettäväksi etukäteen, vaan se on taas näitä krapulasaldoja. Mä en nimittäin samana aamuna myönnä saldovapaata, vaan se pitää sopia vähintään yhtä kokonaista päivää aikaisemmin.

Vierailija
17/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä millään saldovapaalla ole, mä olen tänään ja huomenna talvilomalla. Paitsi, että mä olen vaihtanut duunia, eli ei mulla vielä ole mitään talvilomaa, mutta pomo mieluummin maksaa palkan kuin alkaa säätää palkanlaskennan kanssa. Ai niin, mutt enhän mä tänä aamuna ilmoittanutkaan, vaan viime viikolla. Työpaikkoja on niin erilaisia.... :)

Muksukin lähti tarhaan, kun siellä on jotain spesiaaliohjelmaa eikä halunnut jäädä pois.

Vierailija
18/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 10:24"]

Yllättävän moni näköjään saa pidettyä saldovapaata aivan yllättäen aamulla ilmoittamalla - ainakin tämän ketjun perusteella. 

Meillä olisi kyllä ollut paheksuttavaa. Todennäköisesti tiistaina ilmoittaminenkin olisi aiheuttanut aikamoisen hässäkän työjärjestelyissä. 

[/quote]

Kyllä. Meillä on esimiehet osaneet organisoida asiat niin, että ne sujuu joustavasti, jos esim. joku sairastuu yllättäin tai vaikka koko porukka on poissa maailma ei pysähdy. Päivystäjät on toki nimetty ja hekin osaa omatoimisesti järjestää sijaisen, jos itsellä esteitä.

Vierailija
19/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se silti ole työkaverin vika, jos työpaikassa on käytäntö että saldovapaata saa vielä samana aamunakin? Eikö siitä kannattaisi pomolle valittaa, jos pomo on niin lepsu että antaa saldovapaata milloin vain tai niin pihalla ettei tiedä millainen työtilanne alaisillaan on.

Vierailija
20/25 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole kaikille paljon reilumpaa, jos työkaveri on saldovapaalla eikä esim. sairauslomalla krapulan takia? Ihan itse hän on nuo saldonsa kerännyt.

Ja meillä ainakin jokaisella on ihan omat työnsä hoidettavana, poissa olevan työt odottavat kiltisti siellä hänen pöydällään maanantaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan