Mitä täysin normaalia asiaa häpesit teininä, joka tuntuu jälkeenpäin ihan arkipäiväiseltä?
Minua hävetti kun äitini pukeutui räikeisiin kesämekkoihin, mikä tuntui heti vähän fiksuunnuttuani täysin typerältä.
Yläpeukku = Myötätuntopeukku, minuakin olisi saattanut hävettää
Alapeukku = Täysin typerää, en olisi ikinä hävennyt
Kommentit (53)
Häpesin kuukautissuojien ostamista.
Vatsan murina, kun oli nälkä. Opettelin hirveällä vaivalla liikuttelemaan vatsalihaksiani ja minimoimaan sen äänen. Lukiossa olin, kun tämä vaivasi.
Äidin vierellä kävely kaupassa. Anteeksi äiti :( <3
Siteen vaihtamista ja etenkin sitä repimisääntä. Saatoin pitkäänkin olla täydellä siteellä, kun en halunnut vaihtaa sitä muiden ollessa kuuloetäisyydellä.
Jostain syystä häpesin pieniä kämmeniäni ja sormiani, koska luokan muilla tytöillä oli kaikilla isommat.
Kun rinnat alkoi kasvaa, oli rumat vaatteet jotka olivat kaiken lisäksi liian pieniä mulle, eivät vanhemmat koskaan suostuneet ostamaan mitään vaatteita meille, jos ostivat sukat niin siitäkin hirveä kitinä
Silmälaisieni käyttöä. - Kuvittelin hiljaa mielessäni olevani Clark Kent. - Kun sitten uimarannalla eräs tytö lohkaisi jotain siitä, milten näytän ilman laseja hänestä paremmalta, niin tuntui odella hyvältä, vaikka en ainnu osata muuta kuin änkyttää takaisin, että kiitos.
Kädellä viittominen tai bussikortin heiluttaminen kun olin nousemassa bussiin :D Aivan järjetöntä jälkeenpäin ajateltuna.
Tunnen itseni kamalaksi ihmiseksi, mutta häpesin äitini kaljua päätä kun hiukset lähtivät syöpähoitojen takia :( Onneksi äiti parani <3
Polkupyöräilyä. En todellakaan tiedä mitä noloa siinä oli, mutta koulun näkyessä nousin aina taluttamaan pyörän "coolisti" telineeseen. Pyöräilykypärä repussa piilossa tietenkin.
Kaupassa hävetti ostoskorin kanssa kulkeminen. Yleensä en sitä ottanutkaan, vaan ladoin tavarat syliini kun se ostoskori oli niin nolo. En voi tajuta miksi ajattelin silloin niin.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilykypärän käyttö
Toisilla tämä häpeä ei jää teini-ikään, vaan kantaa läpi elämän.
paskalla käyminen poikaystävän luona