Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikoin poikaystäväni äidin puhelimen :((

Vierailija
07.07.2020 |

Olen siis 20-vuotias ja ollut nyt miehen kanssa kuitenkin jo neljä vuotta. Eli tunnen tämän miehen äidin hyvin ja pidän hänestä paljon.
On kuitenkin aika sellainen tiukka ja siksi ehkä pelkään kertoa hänelle että puhelin hajosi.
Miesystävän äiti lainasi ns varapuhelintaan minulle kun edellisestä meni akku rikki. Olen käyttänyt tätä nyt jo puoli vuotta ja nyt sitten hajosi.
Näyttö vain sammui.
Olen paniikissa. Tuntuu tosi nololta ja inhottavalta.
Miten reagoisitte hänen asemassaan ja miten saan rohkeutta kertoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa muu auta kuin kertoa suoraan että näin on tapahtunut. Ja tietenkin tarjoudut ostamaan hänelle uuden puhelimen. Ei varmaan tarvitse olla mikään erityisen kallis, kun kyseessä oli kuitenkin varapuhelin.

Vierailija
2/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kertoisin kasvotusten vain suoraan. Et kai voi muuta tehdä. Pyydät anteeksi ja mahdollisuuksiesi mukaan jos pystyt / hän haluaa korjautat sen tai ostat uuden. Itse anoppina en kyllä vaatisi uutta nuorelta vahingosta. Varsinkin kun oli kakkospuhelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Kyseessä oli oma, osamaksulla Elisasta ottamasi puhelin.

Vierailija
4/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoit vai hajosi ilman ulkoista syytä?

Vierailija
5/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kyseessä oli oma, osamaksulla Elisasta ottamasi puhelin.

Miksi siinä tapauksessa pelkäisin anoppini reaktiota?ap

Vierailija
6/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikoit vai hajosi ilman ulkoista syytä?

No en usko että hajosi noin vain, varmaan olen pudottanut sen huolimattomasti aiemmin, ja nyt vasta sitten näyttö meni/sammui lopullisesti. Ap

Vierailija
7/7 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kertoisin kasvotusten vain suoraan. Et kai voi muuta tehdä. Pyydät anteeksi ja mahdollisuuksiesi mukaan jos pystyt / hän haluaa korjautat sen tai ostat uuden. Itse anoppina en kyllä vaatisi uutta nuorelta vahingosta. Varsinkin kun oli kakkospuhelin.

Kiitos vastauksesta. Kerään rohkeuteni ja kerron. Tuntuu vain ikävältä hänen puolestaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi