Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos edellisestä synnytyksestä 5 vuotta, olenko taas kuin "ensisynnyttäjä"

Vierailija
01.05.2013 |

Edellisen kerran synnytin 5 vuotta sitten ja sitä edellisen kerran 7 vuotta sitten. Toinen synnytys meni paljon helpommin kuin ensimmäinen. Muistan joskus lukeneeni että jos synnytysten väli on pitkä, uusi synnytys ei välttämättä olekaan enää "helpompi" uudelleensynnyttäjän synnytys, vaan ikäänkuin taas ensisynnytys. Vaikeesti selitetty, mutta ehkä ymmärsitte:) Kysyn siis kokemuksia synnytyksestä kun edellisestä synnytyksestä on 5 tai enemmän vuotta, oliko helpompi kuin edellinen vai ensisynnytyksen kaltainen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 21:04"]

No et todellakaan :D D

Tuohan on jo sun kolmas kerta. Ihme huomiohakuisuutta...

[/quote]

Nro 4 ei nyt ihan ymmärtänyt kysymystä. Kyse on siitä että n 5 vuodessa elimistö ja kudokset saattaa palautua täysin ennalleen ts raskautta edeltävään kuntoon. Aika harvalla niin käy todellisuudessa mutta jos esim treenaa ja urheilee paljon myöhäisempi synnytys voi olla todella vaikea.

Vierailija
22/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina viiden vuoden väli ja ana nopeutunut, viimeisin enää 15 min ja ihan helppo synnytys. Toinen oli kyllä vielä kivulias mutta nopeampi kuin eka. Eli aina helpottaa, ei viisi vuotta paikkoja laita ennalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekan ja tokan välillä 3½ vuotta. Eka synnytys kesti 17 tuntia, toinen 5 tuntia.

Toisen ja kolmannen välillä hiukan päälle 5 vuotta. Kuvittelin että synnytys on ihan pala kakkua, sen kun vaan vähän ponnistan niin se on siinä. Ensinnäkin piti käynnistää kun meni 2 viikkoa yli, ei meinannut millään käynnistyä ja loppujen lopuksi päättyi kiireelliseen sektioon sydänäänien laskun takia (olin 9 cm auki siinä vaiheessa kun sektiopäätös tehtiin)

Vierailija
24/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikös rikoksestakin tuomita ensi-kertalaisena, jos edellisestä tuomiosta on kulunut yli kolme vuotta, muistelee mies..

I'll get my coat..

Vierailija
26/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytysten väli 6 vuotta. Ensimmäisen kesto 28 tuntia, ponnistusvaihe 3h ja järkyttävät tuskat.

Toisen synnytyksen kesto alle 6h, ponnistusvaihe 4 min ja täysin kivuton :) Että näin..

Vierailija
27/27 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekan ja tokan välissä 6v ja kolmannen ja neljännen välissä 8v eikä mitään eroja synnytyksissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä