Minkälaisiin naisiin ihastutaan helposti?
Kommentit (22)
Huumorintajuiseen, fiksuun, kivaan ja nättiin.
Sellaisiin, jotka osaavat joskus relata eivätkä koko ajan valita jostain.
Lyhyisiin, pieninenäisiin ja siroihin
Kaverini on sellainen, johon miehet lähes poikkeuksetta ihastuvat (ja naiset tuppaavat haluavan hänen ystävikseen). Hän on todella reilu ja mukava kaikkia kohtaan, ei puhu paskaa seläntakana, mutta uskaltaa tarpeen mukaan sanoa suoraan, mitä ajattelee. Hän on sosiaalisesti rohkea: juttelee siis kaikkien kanssa luontevasti, ja on rento ja huomaavainen juttukumppani. Lisäksi hän on kaunis ja hyvinpukeutuva. On hänessä jotain luontaista karismaakin, sillä esim. baarissa miehet hakeutuvat juuri hänen seuraansa herkästi, vaikka hän olisi liikenteessä toisten yhtä kauniiden kanssa. Tai ehkä se on hänen ilmeensä, joka on usein iloinen? Mene ja tiedä, upea nainen ja upea ystävä, johon ihastun melkein itsekin, vaikken naisten perään olekaan!
Helposti lähestyttävä, kiva ja nätti. Semmonen joka juttelee luontevasti kaikkien kanssa ja on kiinnostunut ihmisistä. Tuo toisista aidosti kiinnostuminen saa ihmiset helposti ihastumaan.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 13:55"]
Lyhyisiin, pieninenäisiin ja siroihin
[/quote]
Joo, voi olla tottakin, utta oan kokemukseni mukaan pitää tosiaan olla nämä kaikki ominaisuudet. Itse olen lyhyt ja siitä olen koko yli 40 vuotta kestäneen elämäni saanut kuulla haukkuja (ts. ei saa olla liian lyhyt). Olen siro myös, mutta koska nenäni ei ole ihan priimaa (ja josta myös minua on arvosteltu - niinkuin olisin sen muodon itse valinnut...) niin eipä ole kukaan koskaan ihastunut.
Ja nyt ei tosiaan tarvitse tulla kenenkään kertomaan, että "minä olen tosi lyhyt, enkä ole siro, eikä nenäkään kaunis, mutta kyllä vaan perässäni juoksee mieheiä". Puhuin vain omasta kokemuksestani, eli ei ole minua sirous ja lyhyys koskaan auttanut, vaikka ne tällä palstalla aina mainitaan plussiksi.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 14:02"]
Kaverini on sellainen, johon miehet lähes poikkeuksetta ihastuvat (ja naiset tuppaavat haluavan hänen ystävikseen). Hän on todella reilu ja mukava kaikkia kohtaan, ei puhu paskaa seläntakana, mutta uskaltaa tarpeen mukaan sanoa suoraan, mitä ajattelee. Hän on sosiaalisesti rohkea: juttelee siis kaikkien kanssa luontevasti, ja on rento ja huomaavainen juttukumppani. Lisäksi hän on kaunis ja hyvinpukeutuva. On hänessä jotain luontaista karismaakin, sillä esim. baarissa miehet hakeutuvat juuri hänen seuraansa herkästi, vaikka hän olisi liikenteessä toisten yhtä kauniiden kanssa. Tai ehkä se on hänen ilmeensä, joka on usein iloinen? Mene ja tiedä, upea nainen ja upea ystävä, johon ihastun melkein itsekin, vaikken naisten perään olekaan!
[/quote]
Kirjoititpa ihanasti ystävästäsi!
Luonnollisiin (ei liian tällättyjä), iloisiin, rentoihin ja tietyllä tavalla söpöihin;)
Nr. 8 korjaa:
"utta oan" = mutta oman
M-näppis ei toimi kunnolla
kaikenlaisiin naisiin ihastutaan helposti! Ei täällä muuten olisi niin erilaisia naisia vaan olisi jalostunut lyhyt rotu pienellä nenällä. =) Niin ja mallithan on kovin lyhyitä ja siroja ja silti heidän perässään juoksee miehiä. ;) Jokainen aina sanoo tälläisiin kysymyksiin oman "naistyyppinsä". Ja vaikka jonkun perässä juoksisi enempi miehiä kuin toisen niin silti se juokseminen jossain vaiheessa loppuu kun tulee nuoremmat tilalle. Tässä maailmassa kuitenkin palvotaan yhtä ja se on nuoruus. En ole kuullut edes filmitähdestä joka 90v ja miehet vielä juoksee perässä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 14:08"]
Tuo toisista aidosti kiinnostuminen saa ihmiset helposti ihastumaan.
[/quote]
Ei missään tapauksessa tarvitse olla AIDOSTI kiinnostunut. Kiinnostuksen teeskenteleminen: avoin asento, valpas "kerro lisää" -katse, myötäilevät äännähdykset, kysymyksien esittäminen, vaikuttuneelta vaikuttaminen, kertojan mainitsemien asioiden muistaminen jne. riittää oikein hyvin.
Myös silloin, kun ihminen etsii kavereita tai pyrkii tekemään vaikutuksen, ei siis pelkästään mahdollisissa vikittelytilanteissa.
Vähän surullistahan tuo on, mutta lähes kaikille ihmisille riittää se kiinnostuksen esittäminen. Esimerkkinä vaikka se, miten helposti ihastutaan terapeutteihin, ohjaajiin, lääkäreihin jne., joiden työhön kiinnostuneelta vaikuttaminen kuuluu.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 14:02"]
[/quote]
Kirjoititpa ihanasti ystävästäsi!
[/quote]
Sama tuli mieleen. Kirjoittaja on itsekin aivan loistava ja ihana nainen!!!
Hymyileviin ja avoimiin - ei tarkoita "helppoa" vaan helposti lähestyttävää. Ulkonäön merkityskin tuntuu hämärtyvän kun joku on tosiaan positiivinen ja valoisa luonnostaan.
Siis sellaisiin, jotka ovat rumia ja lihavia, mutta siita huolimatta iloluontoisia.
Suloisiin, hyväntuulisiin ja hymyileviin. Liian kauniit tai koppavat saavat usein olla omissa oloissaan.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 15:28"]
Suloisiin, hyväntuulisiin ja hymyileviin. Liian kauniit tai koppavat saavat usein olla omissa oloissaan.
[/quote] Tai sitten liian kauniit saavat olla omissa oloissaan siksi, että kukaan ei uskalla lähestyä. No mieti nyt: kumpaa lähestyt itse helpommin: uskomattoman komeaa miestä, vai ulkonäöllisesti tavista? Ihastuminen ja lähestyminen ovat kaksi eri asiaa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 17:24"]
Nätteihin ja hymyileviin.
[/quote]
Ihastuttaviin naisiin!