Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hormonikierukan käyttäjät huom!!

Vierailija
01.05.2013 |

Hei! Onko kellään kokemusta että voiko hormonikierukan sivuvaikutukset alkaa vasta parin kuukauden päästä sen laitosta? Itselleni laitettiin 2 kk sitten Mirena ja nyt olen kohta pari viikkoa kärsinyt päänsärystä ja pahoinvoinnista, lekurissa hypännyt tie sonnalla ja hierojalla käynyt jumittuneiden lihasten takia. Yöt saan nukuttua ja aamut on ihan hyviä mutta iltapäivää kohden pahoinvointia alkaa tulemaan ja päänsärky pahenee, en ole raskaana. Nyt minua on alkanut epäilyttää että voisko tuo kuitenki johtua tuosta kierukasta, ennen tuota söin pitkän aikaa yhdistelmäpillereitä ja niistä ei tullut päänsärkyä kuin menkkojen aikaan muutama päivä. Mietityttää vaan että pitäsköhän tuo otattaa pois... kertokaas kanssasisaret, onko kenelläkään ollut vastaavaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 10:02"]

Hei! Onko kellään kokemusta että voiko hormonikierukan sivuvaikutukset alkaa vasta parin kuukauden päästä sen laitosta? Itselleni laitettiin 2 kk sitten Mirena ja nyt olen kohta pari viikkoa kärsinyt päänsärystä ja pahoinvoinnista, lekurissa hypännyt tie sonnalla ja hierojalla käynyt jumittuneiden lihasten takia. Yöt saan nukuttua ja aamut on ihan hyviä mutta iltapäivää kohden pahoinvointia alkaa tulemaan ja päänsärky pahenee, en ole raskaana. Nyt minua on alkanut epäilyttää että voisko tuo kuitenki johtua tuosta kierukasta, ennen tuota söin pitkän aikaa yhdistelmäpillereitä ja niistä ei tullut päänsärkyä kuin menkkojen aikaan muutama päivä. Mietityttää vaan että pitäsköhän tuo otattaa pois... kertokaas kanssasisaret, onko kenelläkään ollut vastaavaa?

[/quote]

Puolen vuoden aikana sanovat alkavan sivuoireet. Mulla tosin alkoi vasta joskus kahden vuoden kohdalla amenorrea. Aluksi mulla oli myös jotain mielialan vaihteluluita, mutta lääkärin mukaan ne johtuivat muusta, koska Mirena vaikuttaa vain paikallisesti ja hormonimäärät ovat niin pieniä. Nyt olen tosi tyytyväinen etten ottanut pois, vaikka sitä tosissani harkitsinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän