Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on "paras tapa" hankkia toinen lapsi, jos ei ole miestä?

Vierailija
30.04.2013 |

Lyhyesti: minulla on yksi 5-vuotias kullanmuru. Olemme hänen isänsä kanssa eronneet. Toivoisin kovasti, että lapseni saisi sisaruksia. Minullakin niitä on, ja olemme näin aikuisinakin vielä läheisiä. En ole löytänyt enkä etsinytkään oikeastaan uutta miestä. En jotekin ole kaivannutkaan. Nyt mietin, lähtisinkö hedelmöityshoitoihin (jotka saattavat tietysti tulla tosi kalliiksi) vai miten menettelisin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vanhemman lapsesi isää siittämään, mikäli on valmis maksamaan elarit. Muuten jätä lapsi hankkimatta. Lapsella on oikeus isään ja isällä oikeus lapseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän