Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokeilin sokerointia kotona jos haluat kysyä jotakin niin kysy..

Vierailija
17.04.2013 |

...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen vanhaa ketjua, Kokeilin myös kotitekoista sokerointia ja alapääkarvat lähtivät sillä hyvin. Sääriäkin yritin, mutta 2 mm sänki ei hievahtanutkaan. Osaako joku vinkata, miksi?

Vierailija
2/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitkö itse sokerin vai ostitko valmista? Mitä sokeroit?

Itse olen jo pitkän aikaa sokeroinut alapäänkarvat pois, toisinaan teen itse sokerin ja joskus olen ostanut easy sweetiä.

Ainut mikä ei onnistu kunnolla on persekarvojen sokerointi, siis peppuvako ei minulla onnistu. Onnistuuko muilla?

Vierailija
4/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliksi :D ohuita karvoja en saanut, tai jaksanut enää nyppiä, eli sääret sain, mutta kyl kestää tajuta millainen sen massan pitää olla, kokeilen purkin loppuun, jos ton purkin jälkeen ei onnistu niin annan olla :D

Vierailija
5/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 12:29"]

teitkö itse sokerin vai ostitko valmista? Mitä sokeroit?

Itse olen jo pitkän aikaa sokeroinut alapäänkarvat pois, toisinaan teen itse sokerin ja joskus olen ostanut easy sweetiä.

Ainut mikä ei onnistu kunnolla on persekarvojen sokerointi, siis peppuvako ei minulla onnistu. Onnistuuko muilla?

[/quote]

Valmista ostin, kokeilin ekaa kertaa tänään, en alapäätä vielä uskalla, tosin en tiedä pystynkö kun raskaus maha edessä, mutta ehkä sitten, nytkin tuli masu eteen, kun sääristä otin...

Mutta ihan hauska mömmö, kuumalla vahalla en saanut irti mitään... eli on tuo parempi..

 

Vierailija
6/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitää olla purkkamaista, aika vaaleeta. Lisää sihen vettä ja notkista käsissäsi tarpeeksi. Katso easy sweet videot aiheesta, löytynee juutuupista.

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 12:29"]

teitkö itse sokerin vai ostitko valmista? Mitä sokeroit?

Itse olen jo pitkän aikaa sokeroinut alapäänkarvat pois, toisinaan teen itse sokerin ja joskus olen ostanut easy sweetiä.

Ainut mikä ei onnistu kunnolla on persekarvojen sokerointi, siis peppuvako ei minulla onnistu. Onnistuuko muilla?

[/quote]

Sääret, reidet ja kädet, en muuta jaksanut kokeilla kun noihin meni jo puolitoista tuntia :D

 

Vierailija
8/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 12:32"]

Sen pitää olla purkkamaista, aika vaaleeta. Lisää sihen vettä ja notkista käsissäsi tarpeeksi. Katso easy sweet videot aiheesta, löytynee juutuupista.

3

[/quote]

Juu niitten mukaan tein, aika usein meni liian löllöksi, en tiiä onko liian kuuma sisällä, mutta jouduin sitä uutta sokeria laittaa usein vanhaan sekaan jotta sain jaloista sitä irti :D

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka teet itse sokerin, onko sulla oma ohje vai ihan netistä poimittu? eikös se ole aika vaikeata ja vaivalloista?

tuleeko  samaa mömmöä kuin kaupasta ostettua jos tekee itse...

Vierailija
10/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kyl se siitä. Älä heti luovuta-harjoitus tekee mestarin. Ei mullakaan onnistunut heti, välillä luovutin ja kävin hoitolassa, nyt onnistuu ihan hyvin eikä tule mustelmia. enkä stressaa jos sokru tarttuu ihoon kiinni,koska selähtee vedellä. Sokeroin vain alakertani ja käsivarret. Sääret höylään edelleen.

Mää olen tykännyt eniten itsetehdystä sokerista, siihen tarttuu mun karvat parhaiten. On kyllä työlästä kun pitää vaihtaa sokeri usein ku menee liian lämpimäksi alapäässä, muualla toimii hyvin. 

Käytän kertakäyttöhanskoja, koska löllöksi mennyt sokru on helppo kietaista hanskan sisään ja nakata sitten roskiin. 

Sokerin teen ruskeasta ruokosokerista,sitruunamehusta ja hunajasta.

Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 12:38"]

Sinä joka teet itse sokerin, onko sulla oma ohje vai ihan netistä poimittu? eikös se ole aika vaikeata ja vaivalloista?

tuleeko  samaa mömmöä kuin kaupasta ostettua jos tekee itse...

[/quote]

No ei ole vaivalloista kaadella kattilaan aineet ja kiehuttaa. Sitten kaadan kulhoon ja annan jäähtyä. Viimeksi laitoin nuo aineet-jotka toisessa vastauksessa jo listasin- ihan hihatuntumalla, en edes mitannut. Teen sellaista melko notkeaa, jonka saa kylmänäkin otettua just ja just kulhosta. Niin sitä ei sitten tarvitse lämmittää ennen sokerointia mikrossa. Mutta siinä on just se "vika" että käytössä lämpenee nopeasti. Kovempi sokeri olis parempaa käytön kannalta, se pitää vaan sitten lämmittää. 

Mutta olen oppinut pärjäämään tuon sokrun kanssa, teen sitä paljon kerralla niin on moneksi kerraksi.

 

Vierailija
12/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 12:42"]

Okei, kyl se siitä. Älä heti luovuta-harjoitus tekee mestarin. Ei mullakaan onnistunut heti, välillä luovutin ja kävin hoitolassa, nyt onnistuu ihan hyvin eikä tule mustelmia. enkä stressaa jos sokru tarttuu ihoon kiinni,koska selähtee vedellä. Sokeroin vain alakertani ja käsivarret. Sääret höylään edelleen.

Mää olen tykännyt eniten itsetehdystä sokerista, siihen tarttuu mun karvat parhaiten. On kyllä työlästä kun pitää vaihtaa sokeri usein ku menee liian lämpimäksi alapäässä, muualla toimii hyvin. 

Käytän kertakäyttöhanskoja, koska löllöksi mennyt sokru on helppo kietaista hanskan sisään ja nakata sitten roskiin. 

Sokerin teen ruskeasta ruokosokerista,sitruunamehusta ja hunajasta.

Tsemppiä.

[/quote]

Sain yhden mustelman :) mutta haluan oppia, harmitta just se, että kun pääsee vauhtiin ja sokeri on hyvä niin se tarttuu niin, että joutuu nappaa uutta sekaan.. voisin kyllä kekeilla itse tehdä, ainakin netissä on ohjeita...

Alapää vähän pelottaa, mutta jos sattuu liikaa, niin voihan sitä ammatilaisella käydä.. kunhan saan tämän vauvan synnytettyä, menen sitten laaserilla ottaa karvoja pois, toivon, että se on hyvä ratkaisu... (facediilissä aika usein saa edullisesti)

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kuin kauan menee esim alapään (kaikki) alueen sokeroinnissa ja tarviiko apulaisen..?

Vierailija
14/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee puolituntia, en kyllä ota kaikkia kun jätän varoituskolmion ja lyhennän sitä. En tarvitse apuria,hyvät valot ja lukulasit :). Kuten sanoin peppuvaosta en ole onnistunut kunnolla saamaan karvoja irti,siksi käyn välillä hoitolassa tai otan epilaattorilla ne.

Toivottavasti ap onnistuu sitten kun vauveli on syntynyt ja alpää parantuntut. Alapäähän tulee aluksi helposti mustelmia, kun se iho siellä on erilaista. Pitää toisella kädellä singuttaa se iho kireäksi....ja repäisyn pitää olla tosi nopea.

Ei satu, kun on jo käynyt hoitolassa muutamia kertoja.

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin kanssa kerran, miehen avustuksella. Kun se repäisi multa alapäästä, se löi mua vahingossa poskeen samalla (oma moka, mitäs töllistelin uteliaana lopputulosta). Tuloksena musta silmä ja mieheltä about miljardi anteeksipyyntöä ja ehdoton kieltäytyminen mun auttamisesta jatkossa :D

Vierailija
16/16 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan repinyt alapäästä karvoja joten en ehkä itse uskalla, käyn ehkä ensin ammattilaisella, sittten saa nähdä, nyt kun katson sääriä,niissä on pieniä punaisia pisteitä, toivottavasti lähtevät pois, meinaan jos tuollaisiksi jää, en hameita kesällä pysty käyttää...sitten huomasin myös, että sissänkasvaneet karvatkin lähti.. ihan hyvä juttu, katsotaan milloin taas uskallan jatkaa, vähän iho hellänä... 

 

ap