Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kämppiksen yövierailijat/hoidot

Vierailija
06.07.2020 |

Ollaan siis molemmat naisia. En itse tällä hetkellä seurustele, enkä ole kiinnostunut yhdenillanjutuista. Hänellä kumminkin on ainakin kerran viikossa joku uusi mies yökylässä, nyt kesällä useimminkin. Mikään meteli tms. ei häiritse, mutta kyllä vaan vituttaa kumminkin että jotain randomeita on asunnossa. Pitäisi tätä kestää vielä puoli vuotta. Toisaalta en hänelle kehtaisi sanoa mitään koska olen muutenkin ujo, tulemme hyvin toimeen ja haluaisin pysyä kavereina senkin jälkeen kun muutan omaan asuntoon.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta yksiöön tai laske päiviä siihen, kun piina loppuu. Eipä tuossa muutakaan voi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta yksiöön tai laske päiviä siihen, kun piina loppuu. Eipä tuossa muutakaan voi tehdä.

Ei ole oikein varaa muuttaa tässä kohtaa, ja puolenvuoden päästä uudestaan. Ei sitä kai voi ketään pakottaa olla olemasta helppo nakki. Kämppikseni on kyllä muutenkin siis kivaa seuraa, enkä halua mitään riitaa hänen kanssaan.

Vierailija
4/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ällöttävää ja riski sinulle. Et koskaan tiedä, millaisia miehiä hän raahaa kotiin. 

Saatko huoneesi oven lukkoon?

Toivottavasti kämppiksesi maksaa suurempaa vuokraa, koska hän majoittaa miehiä asunnollanne.

Vierailija
5/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puoli vuotta nyt menee vaikka päällään. Etkö voisi jotenkin ehdottaa että hän menisi välillä niiden hoitojensa luokse? Tai sitten olet vaan ihan muina miehinä kotona etkä välitä niistä hoidoista. Vähän idiootilta kyllä vaikuttaa kaverisi, jos monta kertaa viikossa roudaa ukkoja sinne eikä ajattele miltä se sinusta tuntuu.

Vierailija
6/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain hyvä, että kämppiksesi ei pidä kynttilää vakan alla. Osaa nauttia elämästä.

Vierailija
7/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos joku miehistä vaikka varastaa teiltä jotain?

Vierailija
8/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ällöttävää ja riski sinulle. Et koskaan tiedä, millaisia miehiä hän raahaa kotiin. 

Saatko huoneesi oven lukkoon?

Toivottavasti kämppiksesi maksaa suurempaa vuokraa, koska hän majoittaa miehiä asunnollanne.

Maksetaan puoliksi, eikä ne miehet kauaa täällä yleensä vietä aikaa. Ovat myös olleet ihan mukavia ja kohteliaita jos olen niihin törmännyt. Ottaa vaan päähän kun itse olen aika aseksuaali (olen 25 v, harrastanut seksiä kerran enkä siitä ole koskaan ollut kovin kiinnostunut) enkä jaksaisi vastakkaista sukupuolta asunnossa.

Vierailija
9/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kyllä häiritsisi tuollainen yli sietokyvyn. Etkö pääse kenenkään muun luokse asumaan hetkeksi?

Vieraita miehiä, ties vaikka rikollisia jotkut.

Vierailija
10/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä kyllä häiritsisi tuollainen yli sietokyvyn. Etkö pääse kenenkään muun luokse asumaan hetkeksi?

Vieraita miehiä, ties vaikka rikollisia jotkut.

Ei oikein onnistu, en tunne alueelta muita + kämppis tuntee asuntomme omistajan joten saimme alennusta. En usko siis että mitään vaarallista tapahtuisi, lähinnä vaan käy kovin hermoille.

Vierailija
11/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole yleisissä tiloissa mitään varastamisen arvoista. Miehet ovat muutenkin ihan normaaleja, ei mitää nistejä. En vaan aseksuaalina heitä tänne halua

Vierailija
12/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kokeilut kuuluu nuoruuteen ja vielä nuoren aikuisenkin elämään. Miksi nuo miehet olisi rikollisia, ei kai seksin harrastaminen ole Suomessa rikos enää vaikka "salavuoteus" oli laissa 1800-luvulla?

Vierailija
13/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt ihan piinaa! Seksistä viis, kyllä omassa kodissa pitäisi saada olla rauhassa ilman että siellä ramppaa vieraita miehiä. Nyt pitäisi uskaltaa nostaa kissa pöydälle ja kertoa että haluaisit että teillä kävisi vähemmän vieraita. Asunto on sinunkin kotisi ja myös sinun pitäisi pystyä asumaan siellä. Ystäväsi on itsekäs jos ei ymmärrä sitä ja ehkä hän voisi vaikkapa harventaa noita käyntejä tai tosiaan joskus mennä niiden miesten luo välillä jos ne ovat mukavia. Nythän sinua myös hieman käytetään hyväksi kun olet siinä turvana yhden yön jutuille. Ketään ei saa pakottaa kuuntelemaan muiden sekstailuja, se menee jo häirinnän puolelle kun et itse pääse muualle pois sinua ahdistavasta tilanteesta. Nyt reippaasti puhumaan ystäväsi kanssa ja kertomaan että sinua ahdistaa ja haluat jopa muuttaa. Jos hän on oikea ystävä niin pääsette jonkinlaiseen sopimukseen. Älä jää kärsimään, sinullakin on oikeus omaan rauhaan

Vierailija
14/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole yleisissä tiloissa mitään varastamisen arvoista. Miehet ovat muutenkin ihan normaaleja, ei mitää nistejä. En vaan aseksuaalina heitä tänne halua

Millä muotoa tämä häiriö liittyy siihen että olet aseksuaali? Minua häiritsisi ylipäätään se jatkuva vieraiden ihmisten ramppaaminen asunnossa.

Vierailija
15/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä muotoa tämä häiriö liittyy siihen että olet aseksuaali? Minua häiritsisi ylipäätään se jatkuva vieraiden ihmisten ramppaaminen asunnossa.

En halua tietää siisettä muut ihmiset harrastavat seksiä, ajatus ällöttää.

Vierailija
16/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva 69 kirjoitti:

No, kokeilut kuuluu nuoruuteen ja vielä nuoren aikuisenkin elämään. Miksi nuo miehet olisi rikollisia, ei kai seksin harrastaminen ole Suomessa rikos enää vaikka "salavuoteus" oli laissa 1800-luvulla?

No haloo joku raja tyhmyyteenkin. Ei nuo ole mitään kokeiluja enään vaan puhdasta melenterveysongelmaa. Rajansa tuollakin..puhumattakaan taudeista tai ei toivotusta raskaudesta., jonka jälkeisiä tulemme me maksamaan.

mies52v

Vierailija
17/19 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on kun on kämppis, tosin ehkä tossa vois olla joku raja, kuinka usein yövieraita voi olla, eikös tää nainen vois joskus mennä niiden hoitojensa luo??? Niin me ainakin nuorena tehtiin, tosin ei mua koskaan häirinnyt muiden hoidot tai hoidottomuudet, nuorena sitä on niin avoin ja suvaitseva.

Vierailija
18/19 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä siis soluasunto vai ihan tavallinen huoneisto, josta kummallakin on 1 oma huone?

Vierailija
19/19 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harjoitella elämää. Puhu sille kämppikselle. Pidä puolesi. Tulevaisuudessa joudut kuitenkin tilanteisiin, joissa ihan itse joudut vetämään rajan, jos et halua elää kynnysmattona. Kysymys on susta ja sun elämästä. Avaa suusi nyt.