Tämän vuoden ainoa kahdenkeskinen vapaa-aika yli puolessa välissä.
Siis mun ja miehen aikaa, molemmat lapset ovat kaksi tuntia poissa. Eilen oli puhetta, että käydään sillä aikaa terassilla. Oli siten puhetta, että minä kysyin, mennäänkö, johon mies vastasi "Joo! Sehän olis kiva, mennään vaan"
Mies vei lapset, ja onnistui kuluttamaan siellä puoli tuntia. Sitten se katsoi kotiin tullessaa minua kuin idiootti, että oleko mä ihan hullu, ei kai me minnekään mennä kun siellä tuli pari sadepisaraa. Sen jälkeen hän alkoi puhallella ilmapalloja valmiiksi lapsille, ja nyt meni päiväunille. Ihmetteli, miksi mä olen niin hiljainen.
VOIKO SE OIKEASTI OLLA NOIN VITUN TYHMÄ???
Kommentit (8)
Olisit mennyt sinne miehen kainaloon köllöttämään!
Miksi noin vähän kahdenkeskistä aikaa?
Oman kokemukseni (27 aviovuotta) parhaiten toimii, jos vanhemmilla on kerran viikossa yksi kahdenkeskinen ilta ja yö.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 19:57"]
Oman kokemukseni (27 aviovuotta) parhaiten toimii, jos vanhemmilla on kerran viikossa yksi kahdenkeskinen ilta ja yö.
[/quote]
Ja vielä paremmin toimii, jos tuon lisäksi on 2 ihan omaa iltaa ja yötä, joista toinen ei kysele. Suosittelen luopumista läheisriippuvuudesta.
Olisitten vieneet lapset yhdessä ja samalla reissulle käyneet siellä terassilla.
Ja kyllä miehet voi olla noin vitun tyhmiä :D
Miksi teillä on noin vähän yhteistä aikaa? Minne ne lapset nyt sitten meni?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 19:57"]
[/quote]
Ja vielä paremmin toimii, jos tuon lisäksi on 2 ihan omaa iltaa ja yötä, joista toinen ei kysele. Suosittelen luopumista läheisriippuvuudesta.
[/quote]
Ja jälleen yksi reppana, joka innostuneena käyttää termiä, jonka sisältöä ei ymmärrä...
No miksi et mene sinne terassille: ovi auki ja olet ulkona. Vähän kylmä siellä on, mutta jätä vaikka ikkuna auki, niin saat lämmintä.