Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jimin POliisit-sarjaan valittu vain kivoimmat poliisit?

Vierailija
30.04.2013 |

Sellaiset mukavat, leppoisat jotka muutenkin käyttäytyvät harvinaisen

hyvin, kun kuvataan? Eivät hermostu oikeastaan mistään ja ovat huumorintajuisia.

Täytyyhän niitä olla ihan k-päitäkin? Jotka räyhää ja tykkää jos saa vähän pamputtaa, tai sumuttaa pippurikaasulla, niitä ei vaan näytetä tossa sarjassa?

Mä tiedän kaksikin poliisia, ne ovat ainakin siviilissä ihan tiukkapipoja nipoja ja luonteltaan täysin huumorintajuttomia.

Vaikea kuvitella että ne töissäkään olisivat yhtään ystävällisiä ja kivoja, kun eivät muutenkaan ole.

Muuten en ole koskaan joutunut poliisien kanssa tekemisiin, niin että ne olisivat olleet virkatehtävissä. Paitsi että mut on puhallutettu monestikin, mutta eihän siinä tarvitse kuin puhaltaa pilliin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on valittu kivoimmat ja huumorintajuisimmat. Olen itsekin tätä miettinyt ja todennut samaa. Kukapa epäsosiaalinen räyhääjä haluaisi edes työskennellä niin, että kamerat on päällä. Poliisit pitävät muutenkin aika tarkkaa linjaa imagostaan, eivät helposti myönnä pamputtamisia ja epäasiallista kohtelua. Poliisit-sarjaan on todellakin valittu ne valioyksilöt joukosta.

Vierailija
2/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rikollinen mutta kaikki poliisikokemukseni ovat olleet enemmän tai vähemmän negatiivisia. Ensimmäinen kokemus oli kun olin eräässä päivystävän vapaaehtoisnuorisotyön koulutustapahtumassa, johon liittyi sinänsä turha poliisin 'luento'. Poliisi vittuili miespuolisille nuorille alentuvalla tavalla, pelotteli (lähinnä naispuolisia osallistujia) katujen vaaroilla ja machoili muuten vain vähän. Muutenkin puhui sellaisista asioista, joista ei tiennyt kovinkaan paljoa. Tuosta on jo monta vuotta, mutta uskon että tuo kokemus saattoi käännyttää osan ihmisistä pois tuosta yhteiskunnallisesta hyödyllisestä harrastuksesta.

Esim.portsareista tai vartijoista taas minulla on monenlaisia kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valittu ne mukavimmat. Itsekin olen tätä miettinyt ja todennut saman. 

Vierailija
4/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäpä tuliskin viihdyttävää tv-ohjelmaa, jos mukana olis kusipäitä tai tuppisuita. Eikö se ole ihan selvää, että joka ammattikunnassa on kivat ja ei-kivat yksilöt ja niistä miellyttävimpiä seurattavia on ne kivat.

Vierailija
5/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 18:11"]

Siitäpä tuliskin viihdyttävää tv-ohjelmaa, jos mukana olis kusipäitä tai tuppisuita. Eikö se ole ihan selvää, että joka ammattikunnassa on kivat ja ei-kivat yksilöt ja niistä miellyttävimpiä seurattavia on ne kivat.

[/quote]

Niin, mutta olisihan se reilua jos sarjan nimi olisi vaikka Poliisien Parhaimmistoa, tai Kivat Poliisit ;) Nyt annetaan ymmärtää, että kaikki poliisit olisi muka tollaisia.

T: Aloittaja

Vierailija
6/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niistä helsinkiläisistä se yksi pari aika tylsä, mutta varmaan kuvausten takia jäykkä. Kyllä minä luulen, että asemilla on mietitty tarkkaan, kuka antaisi ammattiryhmästä ulospäin hyvän kuvan. 

Vierailija
7/7 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta onhan tuonkin sarjan poliiseissa valtaisia eroja. Ääripäässä Kuopion kaksikko ja sitten vaikkapa Turun poliisit toisessa päässä. On selvää että ohjelmaan valittu henkilöitä jotka sosiaalisesti taitavia ja eivät anna huonoa kuvaa poliiseista. Lisäksi on täytynyt haluta tuohon ohjelmaan mukaan esiintymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi