Nyt meni liian pitkälle!!!! KAVERI KOMMENTOI...
fb:ssä mun kuvaa missä mulla on uudet housut: "Kivat housut, mistä ostit? Mut ei kannattais pitää noin kireitä tai muuten hiiva uusii."
poistanko tuon kavereista????
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 16:42"]
mistäs olit hiivan hankkinut?
[/quote]Eiköhän se hiiva tule ihan itsellään... Ei ole sukupuolitauti.
Mun kaveri kirjoitti seinälleni, että toivottavasti olette jo päässeet eroon kihomadoista, mutta omista loisistaan ei kirjoita ikinä sanan sanaa.
Tässäpä sinulle opetus: älä kerro kellekään mitään sellaista mitä et halua löytää FB:n etusivulta kaikkien silmien edestä.
Oikeasti en usko että kaverisi tekee tuota vahingossa. Hän haluaa nyt kostaa sinulle jotain...
Mulla oli tuollainen "kaveri", joka jatkuvasti näpäytteli kaikenlaista "epähuomiossa" facessa. Hänellä oli hoitamaton mania ja hän olimyös kateellinen mulle, kun oli lapste ja mies ja hyvä elämä. Poistin kavereista ja estin lisäksi. Vittuilkoot muille jatkossa.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 17:16"]
mä poistin sen jo... livenä se on mun bestis mutta en halua sitä enää fb-kaveriksi!!! se tietää kaiken minusta ja se on ok mutta kun se levittää ne kaikille, en tajua miksi!!! eikö sille tule mieleen, ennen kuin lähettää viestin, että muutkin näkee sen kommentin kuin minä???
[/quote]
Ei tuollaista voi oikeesti olla ja jos on niin kai sä olet suoraan bestiksellesi sanonu ettei kirjoita henkilökohtaisuuksia?????
mistäs olit hiivan hankkinut?