Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni liian pitkälle!!!! KAVERI KOMMENTOI...

Vierailija
30.04.2013 |

fb:ssä mun kuvaa missä mulla on uudet housut: "Kivat housut, mistä ostit? Mut ei kannattais pitää noin kireitä tai muuten hiiva uusii."

poistanko tuon kavereista????

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry ;D onko tuo edes totta...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, poista ainakin tuo kaverisi KOMMENTTI ja sitten ilmoita kaverillesi, ettet halua ihan noin hlökohtaisia juttuja hänen nettiin laittavan. Kaveria ei kannata ehkä poistaa, sillä hän on sulle läheinen jo silläkin perusteella, et oot tuollaisen asian hänelle kertonut

Vierailija
4/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin poistamassa sen kavereista!!! sen kommentit on aina niin henkilökohtaisia etten tykkää!!! laittakoot tekstarilla tuollaisia juttuja mutta ei noin julkisesti.

pääsiäisenä laitoin kuvan pääsiäiskattauksistani ja kaveri kommentoi että "nätit munat, onks teil paljon mämmii? tuliks sun vibras jo? mun ei vieläkään...."

siis ihan uskomaton!!!! paljastelee vaikka mitä muille.

Vierailija
5/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä poistin sen jo... livenä se on mun bestis mutta en halua sitä enää fb-kaveriksi!!! se tietää kaiken minusta ja se on ok mutta kun se levittää ne kaikille, en tajua miksi!!! eikö sille tule mieleen, ennen kuin lähettää viestin, että muutkin näkee sen kommentin kuin minä???

Vierailija
6/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en poistaisi, mua hymyilyttäisi moinen kommentti.

Vierailija
7/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on, otan omaksi kaverikseni :D Muut on ihan tylsiä ja poliittisesti korrekteja hymistelijöitä

Vierailija
8/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 17:18"]

Kuka se on, otan omaksi kaverikseni :D Muut on ihan tylsiä ja poliittisesti korrekteja hymistelijöitä

[/quote]

Sama! :D Mun netissä ei koskaan tapahdu mitään.

Vierailija
9/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun poistit sen kavereistasi, se suuttuu ja alkaa levittelemään yksityisasioitasi fb:ssä entistäkin enemmän. Itse et ole hänen kavereissa enää joten et pääse katsomaan mitä hän sinne kirjoittelee.

Been there, valitettavasti! Soitappa nopeasti kaverillesi ja selvitä asia.

Vierailija
10/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 17:24"]

Nyt kun poistit sen kavereistasi, se suuttuu ja alkaa levittelemään yksityisasioitasi fb:ssä entistäkin enemmän. Itse et ole hänen kavereissa enää joten et pääse katsomaan mitä hän sinne kirjoittelee.

[/quote] Nyt vielä paljastit olevasi Av-mamma :DDD

Vierailija
11/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjota sen fb:hen kaikkien silmien eteen jotain vastaavaa, vaikka keksittyä ja pistät hymiön perään niin se on vähän ku hyymöria.

"Loppuko sun klamydia-lääkitys just nyt vapuks vai saiko sen kanssa ottaa viinaa ;)"

Vierailija
12/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ylipäätään laittaa itsestään ja uusista vaatteistaan kuvia faceen? EJY!

Vierailija
13/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 17:36"]

Kirjota sen fb:hen kaikkien silmien eteen jotain vastaavaa, vaikka keksittyä ja pistät hymiön perään niin se on vähän ku hyymöria.

"Loppuko sun klamydia-lääkitys just nyt vapuks vai saiko sen kanssa ottaa viinaa ;)"

[/quote]

Haha! Tää on hyvä :D

Vierailija
14/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä poista, vaan kysy siltä, että miten oma tippuris voi, joko lääkitys puree?[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 17:10"]

poistanko tuon kavereista????

[/quote]

Vierailija
15/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 17:26"]

[/quote]

Wat? En tajunnu :) Eikö kaikki täällä kirjottavat oo av-mammoja? Av=aihe vapaa=tämä palsta missä tämäkin ketju on?

Sori käyn vissiin vähän hitailla :)

Vierailija
16/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 17:26"]

[/quote]

Wat? En tajunnu :) Eikö kaikki täällä kirjottavat oo av-mammoja? Av=aihe vapaa=tämä palsta missä tämäkin ketju on?

Sori käyn vissiin vähän hitailla :)

[/quote]

No jos se fb-kamu käy täällä ja tajuaa, että tässä on kyse hänestä.. ap jää kiinni että on av-mamma 

Vierailija
17/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 18:21"]

No jos se fb-kamu käy täällä ja tajuaa, että tässä on kyse hänestä.. ap jää kiinni että on av-mamma  

[/quote]

Mitä siinä muuttuu, jos joku tietää, että kirjoittelee täällä? Jos tietää ylipäätään jotain av-mammoista, eiköhän silloin jo ole itsekin av-mamma.

Vierailija
18/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi luoja, en ehkä kestä :'D Tsemppiä sulle hei <3 

Vierailija
19/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]No sitten vaan tekemään rikosilmoitus. Jotku ei vaan tajua mikä on sopivaa.

Vierailija
20/29 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan käy kommentoimassa vastaavasti hänen kuvaansa jos sellainen on: että millä voiteella sait tuon kasvoihin levinneen alapäänherpeksen noin huomaamattomaksi? lainausmerkkeihin: Joko selvis keneltä tartunta tuli? Ja peukuta kuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan