Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitä miesten huomionosoitukset?

Vierailija
30.04.2013 |

Tätä ei tapahdu joka päivä, mutta usein kuitenkin. En kerjää miesten huomiota tai muutenkaan vaikuta mitenkään yliulospäinsuuntautuneelta, mutta miehet antavat ihmeellistä ja häiritsevää huomiota minulle, ja se ärsyttää! En kuitenkaan varmasti vaikuta miltään bimbolta, joka juttelee kelle tahansa, vaikka nätti, nuori ja hoikka olenkin. En kyllä tuo itseäni mitenkään esille, vaan ylensä olen ihan omissa ajatuksissani kun tällästä tapahtuu.

Eilenkin olin ostamassa junalippua automaatista, ja joku mies kysyi minulta että "minnes me ollaan menossa?". Työmiehet huutelee kaduilla ja kauppakeskuksissa joskus "saanko tarjota sulle kahvia?" tai "Minnes sitä noin kiireellä ollaan menossa?". Kassajonoissa jotkut miehet kommentoi mun ostoksiani tai ehdottelevat jotain tyyliin "mä voisin ne sulle kotiin asti kantaa". Miesmyyjät antaa usein liikkeissä alennusta, vaikka en sitä pyydäkään, "no enhän mä nyt täyttä hintaa tästä voi millään ottaa". Miespuoliset kaverit tarjoavat usein mulle kahvit ilman mitään syytä, jos satutaan samaan aikaan kahvilaan, "kun oonhan mä sen nyt sulle velkaa", vaikka mitään velkaa ei tosiaan olisikaan ja oltais ihan hyvänpäiväntuttuja. Kaikki nämä saa mut tosi vaivaantuneeksi. Pitäisköhän lopettaa meikkaaminen ja suihkussa käyminen, kunnes tulen vanhemmaksi ja ryppyiseksi? Onko mulla vaan sitten jotenkin outo suhtautuminen näihin, kun en osaa nauttia tälläsistä? Noin periaatteessa kyllä pidän monista ihmisistä ja olen heille mukava, mutta tollasiin huuteluihin ei tee mieleni vastata.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ärsytä, piristää päivää :) Flirttailen takaisin, vaikka en rouvasihmisenä seuraa kaipaakaan. Aina tulee hyvä fiilis jos saan vierailta miehiltä huomionosoituksia :)

Vierailija
2/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti huomiosta, kolmenkympin jälkeen sitä et enää saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 11:26"]

Ei todellakaan ärsytä, piristää päivää :) Flirttailen takaisin, vaikka en rouvasihmisenä seuraa kaipaakaan. Aina tulee hyvä fiilis jos saan vierailta miehiltä huomionosoituksia :)

[/quote]

Eikö susta olisi yhtään alentavaa, jos vieraat miehet kyselevät kaupungilla että pääsevätkö mukaan? Toki mukavista huomionosoituksista nautin minäkin, mutta suuri osa saa minut vain kiusaantuneeksi.. ap

Vierailija
4/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomionosoituksia ja huomionosoituksia.

Tyylikkäät ja hillityt huomionosoitukset eivät haittaa eivätkä ärsytä, päinvastoin, niistä tulee hyvä mieli. Siis kohteliaasta juttelusta, hyvänpäiväntoivotuksista, lakinnostoista, ovenaukipidoista jne. Myös siitä, että joku puolituttu tarjoutuu kantamaan tavaroita. Sitten on erikseen ne peräänviheltelijät ja tuikituntemattomat etelänmatkallekanssaanpyytelilijät, jotka ärsyttävät ja loukkaavatkin.

Vierailija
5/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse un ene sellaista saa. Ihan hyvännäköinen olen, mutta en kuulema lähestyttävän näköinen.

Vierailija
6/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 11:26"]

[/quote]

Eikö susta olisi yhtään alentavaa, jos vieraat miehet kyselevät kaupungilla että pääsevätkö mukaan? Toki mukavista huomionosoituksista nautin minäkin, mutta suuri osa saa minut vain kiusaantuneeksi.. ap

[/quote]

Mä en ota tuollaisia ollenkaan vakavasti. Saatan mielialani mukaan heittää jopa aika ronskia läppää takaisin. Esimerkiksi kun tässä hiljattain kun jonotin hampurilaispaikassa ruokaa, nuori mies alkoi jutella että haluaisi lähteä mun mukaan kotiin, niin heitin sille että joo mukaan vaan, onkin jo naaraspuuman ruokailuaika ja lipaisin kielelläni :D 

Ja joku joka sanoi että huomio loppuu kolmenkympin jälkeen, höpsis. Olen 38 ja koskaan en ole saanut niin paljon huomiota kuin nyt. Hassua kyllä, kommentoijat tuntuu käyvän sitä nuoremmiksi mitä vanhemmaksi itse tulen, joten puumamuoti lienee vielä päällä :-o

Vierailija
7/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 11:33"]

niin heitin sille että joo mukaan vaan, onkin jo naaraspuuman ruokailuaika ja lipaisin kielelläni :D 

[/quote]

Huhhuh. Anteeksi että sanon tämän mutta en ikimaailmassa voisi nolata itseäni noin. 

Vierailija
8/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveesti tuu muuta kuin katseita. Oon kuulemma liian kaunis, miehet ei uskalla lähestyä.

Vierailija
9/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 11:33"]

niin heitin sille että joo mukaan vaan, onkin jo naaraspuuman ruokailuaika ja lipaisin kielelläni :D 

[/quote]

Huhhuh. Anteeksi että sanon tämän mutta en ikimaailmassa voisi nolata itseäni noin. 

[/quote]

Minusta on kiva "nolata" itseni. Olen erittäin menestynyt elämässäni (urallani, taloudellisesti) ja sen myötä on tullut reilusti itsevarmuutta. En enää aikoihin ole miettinyt mitään nolouksia pätkääkään vaan teen mitä teen, ja nautin elämästä. Ehkä juuri se asenne on se mikä näkyy päältä ja kiinnostaa miehiä niin kovasti vaikka alkaakin vuosia mittarissa jo olemaan. En edes ole tyyliltäni mikään sexy vaan yleensä jakkupukulinjalla kuljen (tosin se jakkupuku on hyvin istuva ja sen kanssa on aina korkeat korkokengät) mutta ei näytä haittaavan sekään. 

Vierailija
10/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 11:28"]

Nauti huomiosta, kolmenkympin jälkeen sitä et enää saa.

[/quote]

Ei ole totta. - terveisin 47-vuotias.

Vierailija
11/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aikanaan loppuu. Miksi et pitäisi hauskaa ja nauttisi tuosta huomiosta niin kauan kuin sitä riittää. Luulisi onnistuvan etenkin kun kuulostaa että suurin osa huomiosta on aivan asiallista :)

Itsekin sain nuorena tuommoista osakseni. Joskus se ärsytti ja joskus oli ihan kivaa.

Nyt olen nelikymppinen, eikä tuommoisia huomionosoituksia ole tullut enää pitkiin aikoihin.

Vierailija
12/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen 44v. niin harvoin kukaan "vieras mies" noteeraa millään tavoin ;)

Nuorempana sain kaikenlaista huomiota ja ihan tykkäsin jos se oli sellaista "kevyttä ja asiallista" eli ei tungettu ihan iholle.

Vierailija
13/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mauttomat läpät jätän omaan arvoonsa, en ole huomaavinaan. Huomionosoitukset piristävät kyllä päivää jos kyseessä ei ole mitään liian mautonta, ja molemmilla on hyvin tiedossa että koko homma on vaan läpänheittoa eikä siitä tule mitään seuraamaan.

Olen huomannut, että vanhemman pariskunnan tullessa vastaan eukko kyylää tuomitsevasti korkokenkiäni ja mittasuhteitani ja mitälie, ihan vaan koska olen nuori ja siksi vapaata riistaa. Pariskunnan ukko sen sijaan katsoo intensiivisesti kuola valuen, ihan vaan koska olen nuori ja siksi vapaata riistaa. Diagnoosinani yleensä on että kyseisen pariskunnan molemmat osapuolet ovat puutteessa.

Näitä pariskuntia on harmillisen paljon. Mutta tottakai täti-ihmiset voivat purkaa minuun vitutukseni ja setäihmiset mielessään riisua minua, ihan vaan koska olen nuori ja siksi vapaata riistaa. Toivottavasti se edes helpottaa, koska minulle siitä ainakin tulee pikkuisen kiusallinen olo.

Vierailija
14/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Small talk...Ihan vieras käsitys suomalaiselle naiselle?! Laulussa Kevät taidetaan laulaa, että sinä tarjosit vain salmiakkia...Naisilta puuttuu kyky vastata huumorilla...leikki leikkinä ja vähän pilkettä silmäkulmaan...ei kaikki huomionsosoitukset ole "ahdistelua".

Vierailija
15/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 12:11"]

Small talk...Ihan vieras käsitys suomalaiselle naiselle?! Laulussa Kevät taidetaan laulaa, että sinä tarjosit vain salmiakkia...Naisilta puuttuu kyky vastata huumorilla...leikki leikkinä ja vähän pilkettä silmäkulmaan...ei kaikki huomionsosoitukset ole "ahdistelua".

[/quote]

Se, mikä miehestä on vielä kevyttä jutustelua ei välttämättä naisesta ole sitä. Small talkia ei todellakaan ole se, että yritetään jollain verukkeella päästä naisen matkaan tämän kotiin asti. On eri asia kysyä "tarvitseko apua?" kuin "mä voisin ne sulle kotiin asti kantaa". Minusta oli nuorempana kiva jutella miesten kanssa niitä näitä, mutta miehen mauton flirttailu vei kyllä kaiki halut jutella yhtään mistään.

Vierailija
16/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että häiritsisi jos sellaisia saisin kun tykkään olla näkymätön. Jotain iloa rumuudesta :P

Vierailija
17/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua hairitse! Pain vastoin, olen nauttinut joka hetkesta.

Vierailija
18/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja sitten sä heräsit...[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 11:22"]

Tätä ei tapahdu joka päivä, mutta usein kuitenkin. En kerjää miesten huomiota tai muutenkaan vaikuta mitenkään yliulospäinsuuntautuneelta, mutta miehet antavat ihmeellistä ja häiritsevää huomiota minulle, ja se ärsyttää! En kuitenkaan varmasti vaikuta miltään bimbolta, joka juttelee kelle tahansa, vaikka nätti, nuori ja hoikka olenkin. En kyllä tuo itseäni mitenkään esille, vaan ylensä olen ihan omissa ajatuksissani kun tällästä tapahtuu.

Eilenkin olin ostamassa junalippua automaatista, ja joku mies kysyi minulta että "minnes me ollaan menossa?". Työmiehet huutelee kaduilla ja kauppakeskuksissa joskus "saanko tarjota sulle kahvia?" tai "Minnes sitä noin kiireellä ollaan menossa?". Kassajonoissa jotkut miehet kommentoi mun ostoksiani tai ehdottelevat jotain tyyliin "mä voisin ne sulle kotiin asti kantaa". Miesmyyjät antaa usein liikkeissä alennusta, vaikka en sitä pyydäkään, "no enhän mä nyt täyttä hintaa tästä voi millään ottaa". Miespuoliset kaverit tarjoavat usein mulle kahvit ilman mitään syytä, jos satutaan samaan aikaan kahvilaan, "kun oonhan mä sen nyt sulle velkaa", vaikka mitään velkaa ei tosiaan olisikaan ja oltais ihan hyvänpäiväntuttuja. Kaikki nämä saa mut tosi vaivaantuneeksi. Pitäisköhän lopettaa meikkaaminen ja suihkussa käyminen, kunnes tulen vanhemmaksi ja ryppyiseksi? Onko mulla vaan sitten jotenkin outo suhtautuminen näihin, kun en osaa nauttia tälläsistä? Noin periaatteessa kyllä pidän monista ihmisistä ja olen heille mukava, mutta tollasiin huuteluihin ei tee mieleni vastata.

[/quote]

Vierailija
19/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä niin tiedän ton tunteen! Mulla kans jos meen vaik niinku autoliikkeeseen niin miesmyyjä heti tyrkyttää jotai Mersuu ja sanoo, et oikeesti tää kärry maksais jotai kaheksakyt tonnii, mut sulta beibi mä en voi ottaa ku jotai sata euroo. Ja sit jos mä vaik niinku liikun tuol stadis ja rupeis vaik sataa, niin kaikki miehet just riisuu omat takkinsa ja asettelee niit sinne maahan lätäköitten päälle, ettei mun jalat kastuis. Ja jos mä vaik haluun ylittää kadun, niin sit aina joku mies menee silleen keskelle tietä ja pysäyttää liikenteen, et mä voin turvallisesti ylittää kadun.

Siis oishan mulla näit esimerkkei vaik kuinka paljon, mut en nyt jaksa enempää. Mut siis niinku ihan pakko on todeta, et kyl niit ritareitaki viel on, ei kaikki miehet oo sikoja.

Ihanaa vappuu teille kaikille!!!

Vierailija
20/20 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sun ap kannattaa tosiaankin lopettaa suihkussa käyminen ja meikkaaminen kuten itsekin arvelit.