Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu tosi pahalle kun miespuoliset työkaverit

Vierailija
30.04.2013 |

kuolaavat missien kuvia kahvitauolla. Aika monen miehen oma tyttö on samanikäinen :( Jotenkin vasta nyt ekaa kertaa tajusin tilanteen ja hyi olkoon, kun puistattaa!

Ja ei, en ole kade - yhtään noista miehistä en huolisi ja itsekin olen hyväkroppainen ja suht ok näköinenkin, tosin ikää 41v!

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä Jeesus, mikä hurkastelia! Missejä on kuolattu jo vuodesta, mitä...

Vierailija
2/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Kai sinä huomautit heille asiasta? Turha täällä on hurskastella ja tehdä itsestään parempi ihminen suhteessa työpaikaasi miehiin.

Annetaa miesten pitää edes missit, jooko?! Ja tietenkin meidän naistenkin, jotka heitä arvostelemme eli kyseessä ei ole sukupuolisidonnainen asia. Eivät he mitään lapsia ole. He ovat aikuisia ihmisiä, jotka ovat tehneet omia valintoja ja arvioita omassa elämässään tulleessaan julkisesti suurennuslasin alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa heti varata aika terapiaan, niihin on aika pitkä jono.

Vierailija
4/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ainoa nainen työpaikallani ja kyllähän sitä läppää kaikenlaisista huippumalleista, misseistä jne kuulee. Minua se ei ole koskaan mitenkään haitannut, minusta siinä ei ole mitään vikaa että aikuinen mies pitää nuorta naista seksuaalisesti vetävänä. Kyllä minäkin vaikka keski-ikäinen olenkin, kuolaan välillä komeita nuoria miehiä enkä näe siinä mitään sairasta. Kun täysi-ikäisistä on kuitenkin kyse eikä mistään pedofiliasta.

Vierailija
5/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 10:25"]

kuolaavat missien kuvia kahvitauolla. Aika monen miehen oma tyttö on samanikäinen :( Jotenkin vasta nyt ekaa kertaa tajusin tilanteen ja hyi olkoon, kun puistattaa!

Ja ei, en ole kade - yhtään noista miehistä en huolisi ja itsekin olen hyväkroppainen ja suht ok näköinenkin, tosin ikää 41v!

[/quote]

Kyllä sinuakin varmasti kuolattiin..15-20 vuotta sitten.

t. Mies

Vierailija
6/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on miehiä, eikä ne ajattele niistä misseistä, että "tuo on syntynyt samana vuonna kuin meidän Pirjo-Leena". Antaa kuolata, ei se ole keltään pois.

Vierailija
7/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita iltapäivälehtiin ja kerro, minkälaisia reaktioita heidän kuvat aiheuttavat. Voi olla, etteivät tiedä ja ehkä vähentävät niitä vähäpukeisten missien kuvia lehdissä.

Vierailija
8/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas nii vapaamielistä ja suvaitsevaista porukkaa liikkeellä että :)

Olen itse 28-vuotias nainen ja kyllä minuakin oksettanut jo n. puolet elämästäni tuo aikuisten/vanhojen miesten irstas käytös nuoria naisia jopa teinityttöjä kohtaan.

Mutta hei, täytyyhän mun nyt ymmärtää että pojat on poikia jne.

Ei,en ymmärrä. En haluakaan ymmärtää. Itse kun jatkan henkistä kasvua ja sitä minulta myös odotetaan. Vaikka olen itse alle 30kymppinen ja mulla vasta pienet lapset en siltikään voisi katsoa ketään esim. 19-vuotiasta poikaa "sillä silmällä". Pelkkä ajatus suorastaan naurattaa.

Mun miehen mielestä kuten varmaan monen muunkin esim. huoraaminen on ihan ok ja perustuu vapaaehtoisuuteen. Jostain syystä minä en saisi kuitenkaan lähteä tuolla tavoin tienaamaan vaikka mies sanoo meidän tarvitsevan lisää rahaa :) Myöskään lapsemme ei saa tulevaisuudessa tuosta ammattia kuulema, vaikka haluaisikin. Outoa logiikkaa :)

Vierailija
9/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 10:57"]

Olen itse 28-vuotias nainen ja kyllä minuakin oksettanut jo n. puolet elämästäni tuo aikuisten/vanhojen miesten irstas käytös nuoria naisia jopa teinityttöjä kohtaan.

Ei,en ymmärrä. En haluakaan ymmärtää. Itse kun jatkan henkistä kasvua ja sitä minulta myös odotetaan. Vaikka olen itse alle 30kymppinen ja mulla vasta pienet lapset en siltikään voisi katsoa ketään esim. 19-vuotiasta poikaa "sillä silmällä". Pelkkä ajatus suorastaan naurattaa.

Mun miehen mielestä kuten varmaan monen muunkin esim. huoraaminen on ihan ok ja perustuu vapaaehtoisuuteen. Jostain syystä minä en saisi kuitenkaan lähteä tuolla tavoin tienaamaan vaikka mies sanoo meidän tarvitsevan lisää rahaa :) Myöskään lapsemme ei saa tulevaisuudessa tuosta ammattia kuulema, vaikka haluaisikin. Outoa logiikkaa :)

[/quote]

Mitä yhteistä on missien kuvilla ja huoraamisella? Meni vähän pointtisi ohi..

Sitäpaitsi miksi ei saa todeta jostain kuvasta, että onpa upean näköinen? Onko se vain naisien etuoikeus että saa kuolata jonkun pallonpotkijan kuvaa? Ketä se kuvan katsominen loukkaa?

Vierailija
10/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oksettava. Mielessäsi on jotakin todella kieroa. Teppo-setä katselee oman lapsensa ikäisiä aikuisia ihmisiä pilkesilmäkulmassa todennäköisesti ihan huumorilla niin SINÄ näet siinä jotakin kieroa. Missi ovat vuosikymmenten ajan ollut viihdettä, älä ota sinä noin vakavasti.

Vierailija
11/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kenen kuva sinulla oli nuorena seinälläsi! ;-)

Grow up!

Vierailija
12/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy byhyy! Elämä on kuule sellaista että joskus vaan tuntuu pahalta. Voi ehkä tulla yllätyksenä mutta työelämässä täytyy kestää sellaisiakin ihmisiä joista ei niin välitä. Kyllä ne sinun työkaveritkin taitaisivat valita työkaveriksi sen missin sinun sijaasi.

Ai anteeksi, tuliko paha mieli! Välillä kyllä ymmärrän miksi naiset on ennen pidetty pois työelämästä. Naisvaltaisella alalla itsellä on usein pinna kireällä oman sukupuolen kanssa kun kaikesta tulee niin paha mieli.

Vierailija
13/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo huoraamisjuttu sivuaa aihetta siinä mielessä että vastaavia ketjuja kuin tämä on tehty myös tuosta aiheesta.

Itse käsitin tuon aloituksen vähän eritavalla kuin niin että nämä vanhemmat miehet vain katsoivat että "onpa hyvä kuvakulma,tuo hienosti esiin tuon missin upeat hiukset" .

Täällä on kyllä aina niin suvaitsevaista porukkaa ettei enää suvaita suvaitsemattomuutta ;)

Mun siskolle kehittyi rinnat jo 12-vuotiaana(omia odotan edelleen)  ja näin sivusta kun tutun tutut vanhat "normaalit"perheelliset miehet vinkkaavat silmää ja jotkut hieman enemmänkin. Oksettavaa todella oksettavaa. Ainiin mutta varmaan siskoni olisi pitänyt ymmärtää että miehet nyt vaan on tuollaisia :)

Vaadin omilta pojiltani enemmän, enkä varmasti tule heidän sukupuolen takia antamaan anteeksi jos loukataan toisia..

Vierailija
14/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 11:05"]

[/quote]

Kenen kuva sinulla oli nuorena seinälläsi! ;-)

Grow up!

[/quote]

Multa meni tämä ohi...

Vierailija
15/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 11:26"]

Tuo huoraamisjuttu sivuaa aihetta siinä mielessä että vastaavia ketjuja kuin tämä on tehty myös tuosta aiheesta.

Itse käsitin tuon aloituksen vähän eritavalla kuin niin että nämä vanhemmat miehet vain katsoivat että "onpa hyvä kuvakulma,tuo hienosti esiin tuon missin upeat hiukset" .

Täällä on kyllä aina niin suvaitsevaista porukkaa ettei enää suvaita suvaitsemattomuutta ;)

Mun siskolle kehittyi rinnat jo 12-vuotiaana(omia odotan edelleen)  ja näin sivusta kun tutun tutut vanhat "normaalit"perheelliset miehet vinkkaavat silmää ja jotkut hieman enemmänkin. Oksettavaa todella oksettavaa. Ainiin mutta varmaan siskoni olisi pitänyt ymmärtää että miehet nyt vaan on tuollaisia :)

Vaadin omilta pojiltani enemmän, enkä varmasti tule heidän sukupuolen takia antamaan anteeksi jos loukataan toisia..

[/quote]

Nyt puhutaan missien kuvista. Ei siskontytöstäsi. Kenelle ne kuvat on mielestäsi suunnattu? Nuorille miehille? Toisille naisille? Pitäisikö niissä ola joku yläikäraja kuka niitä saa katsoa? Saako vähäpukeisia miehiä katsoa yli 25-vuotiaat naiset? Ketä loukkaa kahvihuoneessa lehden kuvaa katsova mies, en oikeasti ymmärrä?

Vierailija
16/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä onneksi fiksuja miehiä.

Joskus saattavat puhua 'muodollisesti pätevistä' naisista, mutta sen pahempaa ei ole ainakaan minun korviini kantautunut, vaikka työskentelen avokonttorissa vahvasti miesvaltaisella alalla.

Sitä en tiedä mitä miehillä tietokoneillaan on, enkä haluakaan tietää.

Vierailija
17/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralismia. Miksi missit ovat missejä? Tarkoitushan on olla kuolattavana.

Ihan sama juttu kuin se että nuori nainen vetää yleen ensimäisenä lämpimänä kevät pävänä lyhimmän hameensa ja suurimmalla kaula-aukolla varustetun puseronsa ja viluisena viipottaa kaupungilla ja sitten on pahoillaan siitä kun miehet tuijottaa tai jopa huutelee jotain.

Vierailija
18/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei sun tarvi ymmärtää niitä miehiä. Ei sun tarvi myöskään ymmärtää niitä nuoria naisia jotka oikein hinkumalla haluaa perseensä lehteen.

Vierailija
19/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi koska en ymmärrä heitäkään :) tuo siis nro 19:sta

Misseydestä sen verran että aiempina vuosina missi-titteli tuntui olevan kuin aikuisten "hymy-tyttö/poika" palkinto. Käytöksellä,ryhdillä sekä yleissivistyksellä oli paikkansa noissa kisoissa. Nyt tuntuu että kyse on seksikkyydestä,vain ja ainoastaan. Maailma muuttuu mutta tuon maailman mukana en itse halua muuttua. Yritän kehittyä muilla avuilla jo lasteni tähden.

Vierailija
20/60 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minua enemmän ihmetyttää, mitä minun pitäisi silloin sanoa, kun naiset arvostelevat lehdissä olevia julkkiskaunottaria. En juuri seuraa viihdettä, joten en erota laualjia misseistä, mutta jotenkin tuntuu, että jos olen paikalla niin keskusteluun pitiäis osallistua, mutta enpä oikein keksi mitään sanottavaa jonkun nobodyn asun paljastavuudesta tai sopivuudesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi