Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko avautua: ärsyttävä pomo

Vierailija
30.04.2013 |

Olen itsekin esimiesasemassa ja oman esimieheni kanssa olemme viimeiset puoli vuotta kahdestaan pyörittäneet putiikin toimintaa. Jo jokin aika sitten aloin huomaamaan esimieheni taholta "dissaamista", sanomista tulee lähes kaikesta ja se vaan pahenee. Eilen sitten aloitti kolmas henkilö "tiimissämme" ja esimieheni sitten valisti häntä talon tavoista (ko.  henkilö on ennestään meille tuttu). Mulla meinasi totaalisesti kiehua yli, kun esimieheni heristi etusormeaan minun suuntaani ja sanoi painokkaasti " tämä asia sitten hoidetaan näin". Olin siis jo kaksi kertaa aiemminkin kuunnellut saarnaa kyseiseltä asiasta, joka oli esimiehelleni todella arka ja hän koki että olin astunut hänen varpailleen. Ymmärrän kyllä, että sanotaan jos olen jotain väärin tehnyt, mutta kyllä kertasanominen pitäisi riittää ja ainakin toisen ihmisen läsnäollessa pitäisi moittimista välttää. Tämä uusi ihminen oli kyllä tosi hämmentyneenä näköinen, enkä minäkään malttanut olla avaamatta sanaista arkkuani. Tänään onkin varmaan puhuttelu edessä, kun esimiestäni arvostelin toisen ihmisen nähden. Suoraan sanottuna motivaatio työhön on pyöreä 0.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme