Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset sitä ja tätä

Vierailija
16.04.2013 |

Suomalaiset naiset on niiiin rumia ja lihavia!

Suomalaiset on niiin kateellista kansaa!

Suomalaiset on kyllä niin tyhmiä ja epäsosiaalisia!

Suomalainen perunanenä, suomalaisen persjalka, suomalaiset maantienharmaat hiukset....

Haukkuuko ja halveksiiko mikään toinen kansa omaa väkeään tällä tavoin? Siis ihan oikeasti olis mielenkiintoista tietää.

Mä olen just niin perussuomalainen, että noissa keskusteluissa haukutaan aina periaatteessa juuri MINUA. MINULLA on lyhyet persjalat, MINÄ en ole pitkä, hoikka enkä sorjasäärinen, MINULLA on perunanenä ja tukiais-naama. MINULLA on luonnostaan maantienharmaat hiukset, joita tosin värjäilen. MINÄ en ole kiinnostunut oopperasta enkä halua matkustaa Pariisiin, enkä lue vapaa-ajallani filosofiaa. MINÄ en käytä korkokenkiä, enkä punaista huulipunaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ulkonäköä ei pitäisi arvostella, mutta aika usein suomalainen nainen on pullukka.

Jos joku erehtyy jossain ketjussa kehumaan virolaista tai venäläistä naista niin kyllä sieltä suomalaisen av-mamman suusta tulee sellaista törkeyttä heille että...

Vierailija
2/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaikki tuollaisia ole. Jotkut ilmeisesti vaan haluaa olla oikeasti kotoisin jostain muualta ja yrittää olla niin ulkomaalaista, kun pitää sitä niin hienona. Yksi ystäväni on sellainen ja kaikki suomalainen on niin noloa hänestä, kuka nyt olis niin nolo että kuuntelee suomalaista musiikkia, pukeutuu suomalaisittain yms. Välillä meinaa hermo mennä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 15:39"]

Periaatteessa ulkonäköä ei pitäisi arvostella, mutta aika usein suomalainen nainen on pullukka.

Jos joku erehtyy jossain ketjussa kehumaan virolaista tai venäläistä naista niin kyllä sieltä suomalaisen av-mamman suusta tulee sellaista törkeyttä heille että...

[/quote]Virolainen ja venäläinen maatuskahan ei ole pullukka?

Vierailija
4/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on ihmeellistä tämä suomalaisten itsensä haukkuminen. Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää tekeekö joku muu kansa samaa vai onko tämä meidän oma omituisuutemme.

Vierailija
5/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitten just tää käsitys on jännä, miten kaikissa muissa maissa naiset on niin paljon kauniimpia, miehet komeampia, kulttuuri rikkaampaa, kaikki vaan niin paljon paremmin...

Ehkäpä jos asuisitte hetken muualla, huomaisitte, ettei se asia nyt niinkään ole. Tai siis mistä mä tiedän, kun olen aina asunut täällä kauheassa ja surkeassa Suomessa, mutta olettaisin.

Myönnän kyllä, että sää on varsinkin nyt ollut ihan sanonko mistä, ja ilmasto täällä muutenkin aika karu...........

Niin ja mitä nyt noita keskustelujen otsikoita lueskelin, niin kylläpä SUOMALAISET niiiin kovasti miettivät, mikä on junttia ja mikä ei, miten kannattaa sisustaa, miten pukeutua, miten joku kehtaa, miten joku viitsii.

ap

Vierailija
6/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 15:49"]

Myönnän kyllä, että sää on varsinkin nyt ollut ihan sanonko mistä, ja ilmasto täällä muutenkin aika karu...........

ap

[/quote]Millä tavalla karu? Haluaisitko asua jossain Kyproksella missä paahtaa 40 asteen hellettä puoli vuotta ja toinen puoli sataa vettä ja on kolkkoa. Tai päiväntasaajalla missä hiki virtaa koko ajan. Suomessa on sentään neljä vuodenaikaa vaikka talvi on vähän lyhyt.

Vuodenaikoja ei muuten voi kokea kaupungissa, esim Hesassa keväällä lähinnä lentää ilmassa katupöly ja koiranpaska eikä syksyllä ole mitään nähtävää eikä koettavaa, talvi on ankea ja kesä tuulinen

Vierailija
7/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toki arvostan neljää vuodenaikaa, enkä usko, että viihtyisin etelässä. Mutta joskus talvi tuntuu liian pitkältä, varsinkin nyt, kun se tuntuu kestäneen puoli vuotta, kevään viivästyttyä. Ihmiset tuntuvat elävän kesää varten, minäkin. Eniten pidän loppukesästä/alkusyksystä.

Huonomminkin vois olla, totta kai :)

ap

Vierailija
8/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 15:30"]

Suomalainen perunanenä, suomalaisen persjalka, suomalaiset maantienharmaat hiukset....

Haukkuuko ja halveksiiko mikään toinen kansa omaa väkeään tällä tavoin? Siis ihan oikeasti olis mielenkiintoista tietää.

Mä olen just niin perussuomalainen, että noissa keskusteluissa haukutaan aina periaatteessa juuri MINUA. MINULLA on lyhyet persjalat, MINÄ en ole pitkä, hoikka enkä sorjasäärinen, MINULLA on perunanenä ja tukiais-naama. MINULLA on luonnostaan maantienharmaat hiukset, joita tosin värjäilen. MINÄ en ole kiinnostunut oopperasta enkä halua matkustaa Pariisiin, enkä lue vapaa-ajallani filosofiaa. MINÄ en käytä korkokenkiä, enkä punaista huulipunaa.

[/quote]

Samalle listalle voisi lisätä wt-termin massiivisen käytön. Täällä voisi melkein päätellä, että wt tarkoittaa ihan yksinkertaisesti tavallista.

Suurin osa noista otsikoista tarkoittaa sitä, että ketjun avaaja haluaa tuntea ylemmyyttä ja kuvittelee muita haukkumalla vaikuttavansa itse jotenkin paremmalta. Tosiasiassahan se osoittaa, ettei kirjoittaja ole tyytyväinen itseensä. Sellainen ihminen, joka on tyytyväinen elämäänsä ja itseensä näkee ympärilläänkin ja muissa ihmisissä enimmäkseen ne hyvät asiat.

Mutta on hyvä muistaa, että av-palsta on eri asia kuin todellisuus, ja sen huomaa hyvin nopeasti, kun viettää vähän aikaa muiden ihmisten kanssa. Kerran, kun olin kipeä, vietin täällä tuntikausia useamman päivän aikana, ja kun sen jälkeen pääsin taas ihmisten ilmoille, niin kylläpä todellinen maailma näytti positiiviselta ja ihmiset ystävällisiltä. Tämä on aika musta paikka.

Vierailija
9/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] mikä on sun ongelma? suomalaiset kyllä haukkuu toisiaan liikaa varsinkin ne sinulaisesi KATEELLISET jokainen on tavallaan kaunis jos vaan pikkusen panostaaa ja yrittää!!! on oma valinta laittaako rahat sipseihin colaan siideriin valmisruokiin ja tuulipukuihin jnejne  on mullakin lyhyet jalat maantienvariset hiukset jne mutta hiukset mulle kauniisti leikatut aina puhtaat jne ja ne lyhyet jalat lenkkeilylla(lapsenhoidon ja tyon ohella) ja salilla kauniiksi muokatut... punainen huulipuna sopii harvalle... käytänkin muita savyjä.... se mikä meistä monen kaunistaa on positiivisuus ja hymy :) suosittelen sulle

Vierailija
10/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 16:10"]

[/quote] mikä on sun ongelma? suomalaiset kyllä haukkuu toisiaan liikaa varsinkin ne sinulaisesi KATEELLISET jokainen on tavallaan kaunis jos vaan pikkusen panostaaa ja yrittää!!! on oma valinta laittaako rahat sipseihin colaan siideriin valmisruokiin ja tuulipukuihin jnejne  on mullakin lyhyet jalat maantienvariset hiukset jne mutta hiukset mulle kauniisti leikatut aina puhtaat jne ja ne lyhyet jalat lenkkeilylla(lapsenhoidon ja tyon ohella) ja salilla kauniiksi muokatut... punainen huulipuna sopii harvalle... käytänkin muita savyjä.... se mikä meistä monen kaunistaa on positiivisuus ja hymy :) suosittelen sulle

[/quote]

Meniköhän joltain nyt koko pointti ohi?

Vierailija
11/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 15:49"]

Niin sitten just tää käsitys on jännä, miten kaikissa muissa maissa naiset on niin paljon kauniimpia, miehet komeampia, kulttuuri rikkaampaa, kaikki vaan niin paljon paremmin...

Ehkäpä jos asuisitte hetken muualla, huomaisitte, ettei se asia nyt niinkään ole. Tai siis mistä mä tiedän, kun olen aina asunut täällä kauheassa ja surkeassa Suomessa, mutta olettaisin.

Niin ja mitä nyt noita keskustelujen otsikoita lueskelin, niin kylläpä SUOMALAISET niiiin kovasti miettivät, mikä on junttia ja mikä ei, miten kannattaa sisustaa, miten pukeutua, miten joku kehtaa, miten joku viitsii.

ap

[/quote] olen asunut monessa muussa maassa ja kyllä se niin on että suomalaisia vaivaa kateellisuus ja älytön negatiivisuus ja alemmuuden tunto. niinkuin esim ap:llä itse vaikka asun muualla olen ylpeä että olen suomalainen. vaikkakin kun kotimaassa käyn monet katsovat pitkään kun on nätit vaatteet hiukset ja hyvä kroppa vaikken nuori olekaan.. ja hymyilen ja tervehdin iloisesti, en oikein ymmärrä miksi se monia kummaksuttaa :D

Vierailija
12/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestani hyvin suomalainen ja arvostan suomalaista kulttuuria ja suomalaisuutta. Kaytan kuitenkin joskus punaista huulipunaa ja korkokenkia, luen filosofiaa vapaa-ajalla (tosin harvoin), olen kiinnostunut oopperasta. En rajaisi suomalaisuutta vain "junttiuteen" ja tuulipukuihin.

Vierailija
13/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 16:10"]

[/quote]

Meniköhän joltain nyt koko pointti ohi?

[/quote] päinvastoin, luin rivienvälistä ;)

Vierailija
14/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Sinähän sen sanoit. Jos sulla olisi hyvä itsetunto tai olisit edes hiukan tyytyväinen ihan omaan itseesi ei palstakirjoitukset sua koskettaisi noinkin kovasti.

Vierailija
15/15 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on kyllä niin kovia lukemaan rivien välistä :D

Mua koskettaa nämä palstakirjoitukset sen takia, että joskus niistä huokuva negatiivisuus on todella lannistavaa. Milloin ihmetellään, miten joku on kehdannut lähteä kauppaan tuulipuvussa ja ostaa mäyräkoiran, milloin pohditaan, miksei suomalaiset naiset voi olla yhtä kauniita kuin virolaiset. Mulla ei ole mitään punaista huulipunaa tai hoikkuutta vastaan, kateellinen olen toki monesta asiasta - se ei tosin toteudu kyräilynä vaan enemmänkin ihailuna.

Tosin luulenpa että tässä nyt vähän provoiltiin?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi