Niin ummessa, niin ummessa!!! (vatsavaivaa)
Prkl kohta tunkee p*skaa varmaan korvistakin, mutta sieltä oikeasta holesta ei tule sitten mitään >:(
Agiocuria oon ottanut 3 krt / vrk nyt kahden päivän ajan, eikä mitään tehoa...
Tavaraa on sisuksissa melko lailla kun syön kasviksia sen 500 g päivässä. Leseitä menee aamuin illoin, ja juon vettä varmaan sen 2 litraa päivän aikana (enempää ei mene, nytkin joutuu juosta kusella alvariinsa).
Suolihuuhteluunko pitää ryhtyä vai mitä hittoa? Ees kunnon aamukahvisatsi ei ole saanut moneen päivään vatsaa toimimaan, vaikka yleensä aamukahvin jälkeen pönttö törisee ihan mukavasti.
Hjälp!
Kommentit (8)
ota säännöllisesti iltaisin magnesiumia. ota ensin kolme (tonnin verran) ja kun vatsa alkaa toimia laske kahteen tai yhteen. itse pystyt säännöstelemään miten vatsa siinä samalla toimii, kun saat muut sen aineen hyödyt eikä maksa paljoa eikä tarvi käyttää lääkkeitä.
Neuvo nro 1: vedä pari kunnon röökiä sen aamusumpin kanssa.
Neuvo nro 2: kysy apteekista tehokkainta mahdollista rohtoa.
Neuvo nro 3: lääkäri varmaan tietäisi nämä asiat paremmin...
Juokse 5km, niin johan lähtee: http://www.vauva.fi/keskustelu/3807344/ketju/juoksijat_vaivaako_teita_kakkahata
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 20:58"]
ota säännöllisesti iltaisin magnesiumia. ota ensin kolme (tonnin verran) ja kun vatsa alkaa toimia laske kahteen tai yhteen. itse pystyt säännöstelemään miten vatsa siinä samalla toimii, kun saat muut sen aineen hyödyt eikä maksa paljoa eikä tarvi käyttää lääkkeitä.
[/quote]
Tepsiikö magnesium oikeesti? No hitto, täytyy tehdä tömpsyt, diasporalia onkin tuossa pari pakettia. Pieni nokare tuon aloituksen jälkeen turahti ulos kun yritin, mutta siihen malliin pakottaa vielä että lastia riittää.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 21:04"]
Juokse 5km, niin johan lähtee: http://www.vauva.fi/keskustelu/3807344/ketju/juoksijat_vaivaako_teita_kakkahata
[/quote]
Kuule, kun voiskin juosta! Varmaan parin päivän totaalisessa makaamisessa on syy tähän vatsajumiin. Normisti urheilen joka päivä mutta tosiaan nyt on pakon sanelema lepotauko. Heti kun kynnelle kykenen, lähden kirmaamaan vessapaperirulla messissä :)
ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 20:58"]
[/quote]
Tepsiikö magnesium oikeesti? No hitto, täytyy tehdä tömpsyt, diasporalia onkin tuossa pari pakettia. Pieni nokare tuon aloituksen jälkeen turahti ulos kun yritin, mutta siihen malliin pakottaa vielä että lastia riittää.
ap
[/quote]
hei ap, kyllä kyllä, koska se perustuu siihen, että kun saat sitä annoksen täyteen, elimistö poistaa sen nopeana kakkana. mutta sun pitää ottaa se tuhat milligrammaa jokusen päivän (huomaat kyllä :), ja jotkuthan ei voi ottaa oikeinkaan paljoa kun se tulee niin nopeesti läpi
Anaaliseksi auttaa aika hyvin.