Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synytyykö vauva aina

Vierailija
29.04.2013 |

pimppalokerosta, vai voiko tulla myös muuta kautta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut tyypit on niin perseestä että taitaa niitä sieltä anaalin kauttakin välillä tulla!

Vierailija
2/4 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? :D

Hauska termi, mutta tarkennatko mitä sillä tarkoitat? Jos tarkoitat synnytyskanavaa, niin kyllähän vauva voidaan myös leikata suoraan kohdusta. Mutta sen varmaan tiesitkin.

Mun 4-vuotias tyttö kysyi juuri pari päivää sitten, miten se vauva pääsee tuolta vatsasta pois. Sanoin, että sillä on sellainen oma kanava mistä se syntyy. Tytön silmät pyöristyivät ja kysyi vielä: "Ai tuosta sivustako vain?" Minä: "Ei, vaan tuolta vähän niin kuin pimpistä."

En tiennyt miten vastata, vaikka eihän siinä mitään ihmeellistä ole. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 14:27"]

Mitä ihmettä? :D

Hauska termi, mutta tarkennatko mitä sillä tarkoitat? Jos tarkoitat synnytyskanavaa, niin kyllähän vauva voidaan myös leikata suoraan kohdusta. Mutta sen varmaan tiesitkin.

Mun 4-vuotias tyttö kysyi juuri pari päivää sitten, miten se vauva pääsee tuolta vatsasta pois. Sanoin, että sillä on sellainen oma kanava mistä se syntyy. Tytön silmät pyöristyivät ja kysyi vielä: "Ai tuosta sivustako vain?" Minä: "Ei, vaan tuolta vähän niin kuin pimpistä."

En tiennyt miten vastata, vaikka eihän siinä mitään ihmeellistä ole. :D

[/quote]

Sinä sentään sait jotain järkevää sanottua. Mun miehen 5v kysyi siltä meidän vauvan synnyttyä, että miten se vauva syntyi. "No se tuli sieltä mahasta pois." "Ai miten?" "No sillä lailla se vaan tuli"....

Vierailija
4/4 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin omalle nyt viisi vuotiaalleni, että pimpissä on sellainen reikä, josta vauva pääsee pois. Ja kun kysy, että miten se vauva on mahaan menny, sanoin, että isi laitto vauvan siemenen äitin mahaan. Ja ku poika kysy, että ai miten, sanoin, että pippelillä siihen samaan reikään, josta vauva tulee pois. Sen jälkeen siitä ei oo tarvinnu keskustella. Se oli sellanen, "ai, okei" -juttu. Ihan kuin olisin kertonu, että ku kananmunan keittää, se sisus hyytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän