Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette tehneet jonkun rajun muutoksen ulkonäköönne (plastiikkakirurgia, suurlaihdutus ym), mikä oli lähipiirin reaktio?

Vierailija
06.07.2020 |

Harkitsen itse sitä plastiikkakirurgiaa.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laihdutin 65 kg sairaalloisen lihavasta normaalipainoon, koosta 56->kokoon 34-36.

Minulta on leikattu vatsalihasten erkauma, ja vatsaroikko sekä rinnat kohotettu julkisella.

Yksityisellä kävin yläluomileikkauksessa ja otatin silinkonirinnat.

Valkaisin myös hampaani ja otin rakennekynnet. Lisäksi kasvatin lyhyet hiukset pitkäksi ja värjäsin kauniin sävyiseksi. Laitoin ripsipidennykset

Lisäksi aloin urheilla käyn salilla ja kehon kiertoharjoittelutreeneissä.

Muutuin niin paljon ulkonäöllisesti, että tutut eivät tunnistaneet, moni luuli että mieheni on ottanut, uuden, hoikan ja nätimmät ja nuoremman vaimon. Kesäpaikka jossa olemme perheenä käyneet jo 10 v, kysyi tuttu mies että kuka olen. Jouduin sanomaan että olen X:n sama vaimo kuin ennenkin, olen vain laihtunut. Hän jäi suu auki ja sitten hymyili ja onnitteli. Sanoi, että luuli X:n vaihtaneen uuteen nuorikkoon, ja kehui minua todella kauniiksi.

Ennen olin näkymätön miehille lihavana, ja sain jopa halveksuntaa osakseni. Ihmisten käytös muuttui täysin. Miehet katselevat nyt hyvällä, ei pahalla. Minua on yritetty iskeä kuntosalilla, bussipysäkillä, puhumattakaan jos lähden baariin. Tosin käyn siellä vain ehkä kerran vuodessa.

Töissä sain aluksi tosi paljon kommentteja, päivittäin saattoi tulla 5 eri kolleegaa kommentoimaan (olen isossa yksikössä töissä). Nyt kun olen ollut jo 3 vuotta hoikka, ovat ihmiset tottuneet jo.

Urheilupiirissä missä urheilen moni on tullut sanomaan että toimin esikuvana heille, entisestä superlihavasta on tullut salin yksi kovakuntoisimpia naisia. Läski on vaihtunut lihakseen. He ovat ihailleet muutosta.

Miesten käytös on eniten muuttunut. Se tuntuu pahalta. Kun nyt saan esim miesmyyjiltä todella paljon parempaa palvelua, ja hymyillään, katsotaan silmiin ja saatetaan jopa kommentoida jotain ystävällistä, eli flirttaillaan minulle.

Sain myös ylennyksen ja palkankorotuksen töissä. Minua arvostetaan nyt enemmän kuin lihavana. Olen nyt ”edustava” ja siten parempi ja uskottavampi. En usko, että lihavana olisin ylentynyt, valitettavasti.

Paljonko "muutos" maksoi?

lisäksi sairasloma..mitäs pomo tykkäs?

oot keksiny provon aikas kuluksi

Sukulainenm ei tunnista samaksi ihmiseksi..just joo

Lisäksi kasvatin lyhyet hiukset pitkäksi ja värjäsin kauniin sävyiseks

vikossako kasvoivat "pitkiksi"

Vierailija
22/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laihdutin 65 kg sairaalloisen lihavasta normaalipainoon, koosta 56->kokoon 34-36.

Minulta on leikattu vatsalihasten erkauma, ja vatsaroikko sekä rinnat kohotettu julkisella.

Valkaisin myös hampaani ja otin rakennekynnet. Lisäksi kasvatin lyhyet hiukset pitkäksi ja värjäsin kauniin sävyiseksi. Laitoin ripsipidennykset

Muutuin niin paljon ulkonäöllisesti, että tutut eivät tunnistaneet, moni luuli että mieheni on ottanut, uuden, hoikan ja nätimmät ja nuoremman vaimon. Kesäpaikka jossa olemme perheenä käyneet jo 10 v, kysyi tuttu mies että kuka olen. Jouduin sanomaan että olen X:n sama vaimo kuin ennenkin, olen vain laihtunut. Hän jäi suu auki ja sitten hymyili ja onnitteli. Sanoi, että luuli X:n vaihtaneen uuteen nuorikkoon, ja kehui minua todella kauniiksi.

Ennen olin näkymätön miehille lihavana, ja sain jopa halveksuntaa osakseni. Ihmisten käytös muuttui täysin. Miehet katselevat nyt hyvällä, ei pahalla. Minua on yritetty iskeä kuntosalilla, bussipysäkillä, puhumattakaan jos lähden baariin. Tosin käyn siellä vain ehkä kerran vuodessa.

Töissä sain aluksi tosi paljon kommentteja, päivittäin saattoi tulla 5 eri kolleegaa kommentoimaan (olen isossa yksikössä töissä). Nyt kun olen ollut jo 3 vuotta hoikka, ovat ihmiset tottuneet jo.

Urheilupiirissä missä urheilen moni on tullut sanomaan että toimin esikuvana heille, entisestä superlihavasta on tullut salin yksi kovakuntoisimpia naisia. Läski on vaihtunut lihakseen. He ovat ihailleet muutosta.

Miesten käytös on eniten muuttunut. Se tuntuu pahalta. Kun nyt saan esim miesmyyjiltä todella paljon parempaa palvelua, ja hymyillään, katsotaan silmiin ja saatetaan jopa kommentoida jotain ystävällistä, eli flirttaillaan minulle.

Sain myös ylennyksen ja palkankorotuksen töissä. Minua arvostetaan nyt enemmän kuin lihavana. Olen nyt ”edustava” ja siten parempi ja uskottavampi. En usko, että lihavana olisin ylentynyt, valitettavasti.

Paljonko "muutos" maksoi?

lisäksi sairasloma..mitäs pomo tykkäs?

oot keksiny provon aikas kuluksi

Sukulainenm ei tunnista samaksi ihmiseksi..just joo

Rinnat maksoi 6000 eur, Suomessa tehtiin, sain sen Alvittomana.

Mikä sairasloma?? Yksityisellä kun teetin olin ihan omalla lomalla, yläluomet leikkautin kesälomani 1. päivänä ja rinnat talvilomallani (viikko). Julkisella puolella sain ihan palkallista sairaslomaa, ne meni ihan lääkärin päätöksellä, ja leikattiin samaan aikaan (vatsalihasten erkauma, vatsaroikko ja rintojen kohotus) Jorvissa leikattiin, sain 5 vkoa sairaslomaa. Työnantaja ei mitenkään katsonut pahalla, olen todella harvoin saikussa, ja pitkään työskennellyt. Muut kolleegat ovat myös olleet poissa eri leikkausten kanssa. Minulla oli yhtäläinen oikeus käydä leikkauksessa. Mikä ongelma tässä?

Ja se tuttu joka ei tunnistanut, mistä kerroin EI ollut sukulainen, missä muka niin sanoin? Sanoin, että oli tuttu mies, jota nähdään jos osataan samoille kesälomaviinoille kesäpaikkaan.

Kyllä sukulaiset ovat tunnistaneet aina.

Mutta jos et halua uskoa, niin omapa on ongelmasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanoin, että hiukset kasvoivat viikossa pitkiksi?

Laihdutin sen 65 kg pois 1 1/2 vuodessa ja kahdessa vuodessa kasvatin hiukset puolipitkistä pitkiksi.

Muuta kysyttävää?

Vierailija
24/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin 20kg ja suurin osa on kehunut, mutta mulle on myös sanottu, että muista että ne läskit tulevat sitten takaisin, näytät anorektikolta, sulla on tosi epäterveelliset elimäntavat ym! Jep...

Ota kehuna. Olet niin hyvän näköinen nykyään, että koetaan uhkana. Tuollainen asiaton kommentointi loppuu kyllä ajan kanssa kunhan tottuvat.

Vierailija
25/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yläluomet maksoi 2000 eur, Bulevardin klinikalla. Siellä oli puolet kalliimpaa, mutta menin yhdelle parhaista kasvokirurgeista Suomessa, kun halusin hyvän lopputuloksen. Maksoin tämän alvillisena.

Julkisen puolen leikkauksesta maksoin pelkän poliklinikka maksun ja sairaalassa olo päivä-maksut, taisin olla sairaalassa 3 tai 4 päivää, en enää muista. Maksoi n 200-300 eur muistaakseni.

Vierailija
26/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan 4/5 provo :D

Vierailija
27/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hiuslaatu on syntyjään ollut niin huono että lopulta päädyin radikaalista ajamaan itseni kaljuksi ja ostin perunkin. Lähipiiri ja varsinkaan sukulaiset eivät juurikaan huranneet vaan tuli paljon toruja ja moitteita siitä että olen mennyt tuhlaamaan rahani moiseen turhuuteen. Ja vaikka siitä on nyt jo vuosia kun sen tein niin edelleen sukulaiseni jaksavat asiasta nilittää ja puhuvat peruukeista halvetavaan sävyyn.

Vierailija
28/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä radikaaleja muutoksia on lihavuusleikattujen joukossa. Meillä on FB:ssa salainen ryhmä, MiMa (minimasut) Siellä on ennen ja jälkeen kuvia, ja muutama aivan ällistyttävä muutos.. Ja tosi moni innostuu urheilusta ja satsaamaan omaan ulkonäköön. Moni käy myös yksityisellä fiksaamassa niitä kohtia mitä julkisella puolella ei saa.

Terkuin itsekin lihavuusleikattu.

Vierailija
29/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yläluomet maksoi 2000 eur, Bulevardin klinikalla. Siellä oli puolet kalliimpaa, mutta menin yhdelle parhaista kasvokirurgeista Suomessa, kun halusin hyvän lopputuloksen. Maksoin tämän alvillisena.

Julkisen puolen leikkauksesta maksoin pelkän poliklinikka maksun ja sairaalassa olo päivä-maksut, taisin olla sairaalassa 3 tai 4 päivää, en enää muista. Maksoi n 200-300 eur muistaakseni.

Kenellä kävit Bulevardin klinikalla?

Vierailija
30/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä kävit Bulevardin klinikalla?

Kaarlo Ståhlberg (en nyt ole varma kirjoitinko sukunimen oikein, enkä jaksa tarkistaa) Häntä suositeltiin minulle, etenkin kun kyse oli kasvoista.

Leikkaus tehtiin 6/16

Vierailija
31/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihduttanut 105 kilosta 64 kiloon. Ei kukaan muu ole mitenkään kommentoinut kuin että äiti aina sanoo että pian sinäkin lihot takaisin, kun se vaan on suvussa että naiset on kaikki lihavia.

Sano hänelle, että sinun ei ole pakko olla lihava, vaikka kaikki muut suvun naiset ovatkin lihavia. Äläkä jää murehtimaan äitisi sanoja, vaan elä omaa elämääsi omalla tavallasi, ja pysy hoikkana, ihan vain näyttääksesi niille muille sukusi naisille, että se on teidänkin suvussa mahdollista.

32/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mutta julkisella ei tehdä rintojen kohotuksia. Johan siellä jonoa olis. 

Vierailija
33/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että julkisella on saanut vatsaroikon korjauksen tai ainakaan rintojen kohotusta. Erkaumankin kirurgisesta korjauksesta saanee väitellä ja taistella. Pitää olla hyvin huomattava vika, että korjattaisiin julkisella - todella isot tai tubulaariset rinnat, todella höröttävät korvat jne. Jos on esim suuret rinnat, on käsittääkseni oltava näyttöä, että ne aiheuttavat esim selkävaivoja. Roikkuvista rinnoista ei liene muuta kuin esteettinen haitta, elleivät ne ole huomattavan isot ja roikkuvat, ja roikkuvien rintojen korjaus kuuluu jokaisen omalle lompakolle.

Vierailija
34/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihavuusleikatuille tehdään useinkin rintojen kohotuksia. Ihan arkipäivää siellä. Samoin vatsan roikkoja ja esim etittäin pahat reisiroikotkin leikataan.

Ottakaa ihmiset selvää, ennen kuin tulette kertomaan ”totuuksianne” ärsyttää kun ihmiset väittävät asioita jotka eivät pidä paikkaansa.

Soittakaa vaikka Jorvin Kirurgiselle poliklinikalle ja kysykää! Saatte sieltä totuuden.

Terkuin lihavuusleikattu ja vatsaroikko leikattu 10/18 ja rinnat kohotettu samalla.

Vierailija
35/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus plastiikkakirurgia; HYKS Jorvin sairaala ; 09 471 83260 ma-pe klo 8.30-9.30

Olkaa hyvä, ja tarkistakaa!

Vierailija
36/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt useita operaatioita kasvoilleni, esim 2 x osakasvojen kohotus, leuankärjen hionta, otsan kohotus ja rasvansiirto, olen 40 -vuotias nyt. 

Itse asiassa ainoa joka oli kirurgiaa vastaan oli äitini, mutta kun hän huomasi että näytän omalta itseltäni mutta ikäänkuin en vanhene (n 10-15 vuotta iästä pois) niin hänkin on ollut tyytyväinen tai lähinnä iloinen puolestani.

Mun mielestä kysymys on siitä, miten operaatio toteutetaan. Ideahan ei ole näyttää leikellyltä (turbohuulet, tuulitunnelinaama yms karmeeta) vaan freesiltä itseltään. Mutt se vaatiikin kirurgilta todella paljon ammattitaitoa että lopputulos on luonnollinen. Sanoisin että aika pienelläkin toimenpiteellä saa itsestään karmeen näköisen, jos halvimman klinikan valitsee. Esim juuri huulten kohdalla tarkoittaa sitä, että liian paksu huulitäyte tekee sen jäykän ja törröttävän ankkaefektin, ei niinkään se ml -määrä.

Vierailija
37/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisa9 kirjoitti:

Sori vaan mutta julkisella ei tehdä rintojen kohotuksia. Johan siellä jonoa olis. 

Niin? On siellä jono, itse jouduin odottamaan melkein vuoden kun kaikki leikattiin samalla kertaa. Syöpäpotilaat kun menee edelle; esim tehdään uusi rinta kun syöpäleikkaus vei edellisen.

Minulta leikattiin samalla vatsaroikko, tissien kohotus ja vatsaroikko, joten leikkaus kesti 5 tuntia. Jouduin jonottamaan tosi pitkään koska leikkaavia kirurgeja oli vain kaksi ja toinen oli virkavapaalla puoli vuotta koska oli lisäkoulutuksessa. Eli yksi leikkaava kirurgi vain paikalla. Eli jonoja kyllä on! Mutta silti mut leikattiin.

Vierailija
38/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhelinnumero menee Ortopedialle mutta ohjaavat sieltä Kirurgiaan.

Vierailija
39/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen itse nenäleikkaukseen menemistä ja leukaakin voisin korjailla. Olen laihduttanut 20 kg ja nykyään normaalipainoinen, mutta aion pudottaa vielä 10-15 kiloa. Olen itsekin värjännyt hiukseni taas pitkän tauon jälkeen. Näinkin "pienellä" muutoksella huomaan, että miesten päät taas kääntyy.

Kuinka vanhoja olette ?

Olen tuo 20 kg laihduttanut ja hiukset värjännyt. Täytän 35.

Vierailija
40/77 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen itse nenäleikkaukseen menemistä ja leukaakin voisin korjailla. Olen laihduttanut 20 kg ja nykyään normaalipainoinen, mutta aion pudottaa vielä 10-15 kiloa. Olen itsekin värjännyt hiukseni taas pitkän tauon jälkeen. Näinkin "pienellä" muutoksella huomaan, että miesten päät taas kääntyy.

Kuinka vanhoja olette ?

Olen tuo 20 kg laihduttanut ja hiukset värjännyt. Täytän 35.

En halua kertoa ikääni, kun jo nyt tutut voi tunnistaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme