Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajat on luusereita

Vierailija
29.04.2013 |

No enempiä perustelematta.

Näin se vain tuuppaa olemaan.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä väite

Vierailija
2/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on niistä pahin. Oli naimisissa 20v ja mies kuoli syöpään. Siskoni jäi yh:ksi. Mokomakin luuseri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 00:38"]

typerä väite

[/quote]

Mutta totta

Vierailija
4/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 00:38"]

Siskoni on niistä pahin. Oli naimisissa 20v ja mies kuoli syöpään. Siskoni jäi yh:ksi. Mokomakin luuseri!

[/quote]

No siskosi on ihan kirjaimellisesti, vaikkakin siskosi kaltaisissa tilanteissa toteaisin suomen kielellä, että hän on suuri häviäjä. Toi luuseri tarkoittaa kuitenkin hieman toisenlaisiin konteksteihin sopivaa kuvausta

Noiden muiden kohdalla englanninkielisestä häviäjäsanasta tehty väännös luuseri, kuvaa erittäin osuvasti näitä yh-naikkosia. 

Vierailija
5/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, ehkä kyseessä on ironia... ;)

Vierailija
6/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvä. Oliko muuta sydämellä?

Vierailija
7/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko vain yh-äitejä vai ovatko yh-isätkin samaa paskasakkia?

Vierailija
8/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 00:50"]

[/quote]

Ovat niin marginaalinen ilmiö, että en lähtisi niputtamaan. Sensijaan yh-äidit on lähes poikkeuksetta samaa paskaa, eli luusereita. Taisinkin sen jo avauksessa kertoa.

Vierailija
9/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla vielä joku argumentti tähän antaa? Itse olen sitä mieltä, että katkerat kotiäidit onvat helvetistä ja kyttäävät vanhapiikatädit saatanasta.

Ketä muita tässä vielä keksisi haukkua, kun perusteluitakaan ei näköjään tarvitse:)

Vierailija
10/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Itsekin pyöritän vaan kahta yritystä, kolmatta en ehdi/jaksa (kolme lasta). Kyllähän siinä aikamoinen luuseri täytyy olla ettei töitä jaksa painaa kellon ympäri. Teini-ikäisistäkin tuli ihan epänormaaleja kun eivät edes polta eivätkä juo ja koulukin sujuu ongelmitta. Yliopistoonkin aikovat vielä mokomat vaikka toimeentulotuella pärjäisi paremmin. Puuttui se miehen malli sohvalta kaivelemasta muniaan ja kiskomasta kaljaa ja nostelemasta työttömyyskorvausta. Ehkä joku ei niin luuseri äiti ja vaimo lainaisi omaansa niin minunkin lapseni oppisivat tosielämästä jotakin. Tosin tämän palstan perusteella yksin on vaikea pärjätä edes kahta päivää tai kahdeksaa tuntia kun mies on töissä/työmatkalla. 

Vierailija
11/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä toinen luuseri. Käyn töissä, pyöritän sivutoimisesti omaa yritystä ja opiskelen. Lapsia on kolme, kaksi heistä on erittäin pitkällä musiikkiharrastuksessaan, tähtäimessä Sibelius-akatemia. Koulu menee erittäin hyvin molemmilla. Kolmas lapsi on 4-vuotias ja meidän kaikkien sydänkäpy. Ollaan ihan luusereita koko sakki :-)

Vierailija
12/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkö luuserit voivat ilmoittautua? Tämäkin yh kai sitten tuUppaa olla luuseri, kun ei ole vuosiin miestä elämäänsä kaivannut vaan pärjännyt erinomaisen hyvin omillaan; ostanut ja remontoinut asunnon, opiskellut korkeakoulututkinnon, edennyt urallaan, pitänyt itsestään niin hyvää huolta että miehen "saaminen" ei olisi ongelma jne., ja lapsetkin ovat tasapainoisia, rauhallisia ja sosiaalisia yksilöitä, joille koulu ei tuota ongelmia.

Lasten isä, sosiaalietuuksillä elävä ja vastuuta joka asiassa välttävä, väkivaltainen, narsistinen ja petollinen 4-kymppinen kaveri ei kaiketi ap:n mielestä ole lainkaan luuseri vaan mitä miehisin MIES, yhteiskunnan kermaa! Ette vaan ap olisi toinen samanmoinen?

Vierailija
13/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy luusereita yh:stakin mutta sä et voi samaan muottiin laittaa jokaista ihmistä koska et heitä tunne, perustelematta kantaasi kunnolla.. Taidat itse asua "luusereiden" asuinalueella jossain kaupungin kerrostalolähiössä missä luusereita on joka lähtöön myös ydinperheissä.. :) ja tämän takia olet saanut kuvan että yh:t sitä on ja kuvittelet olevasi muiden yläpuolella työskennellessäsi osa-aikaisena lähi Alepan kassalla..

Nää on sitten huvittavia aloituksia.. kun mä tunnen monta yh:ta jotka käy töissä ja joilla on tasapainoisia lapsia.. (Terveisin ex-yh jonka mies oli se luuseri ja onneksi löysin paremman)

Vierailija
14/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että ap on rajannut tähän paskasakkiin vain yksinhuoltaja-äidit. Yksinhuoltaja-isät ovat varmaankin hänen mielestään kovassa paineessa jalostuneita timantteja.[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 00:50"]

[/quote]

Vierailija
15/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 00:35"]

No enempiä perustelematta.

Näin se vain tuuppaa olemaan.

[/quote]

Mä ajattelin otsikon perusteella, että tämä on ihan selkeä AV:n perusprovo. Jostain syystä kuitenkin avasin ketjun, ja mulle tuli mieleen, että ehkei tämä olekaan provo. Jotenkin provoissa usein aloittaja yrittää perusteella järjettömän mielipiteensä, mutta tämä avaus on on kyllä ihan samaa sarjaa palstan pahimpien ääliöiden kanssa. Tiedättehän, kirjoitat jonkun suht perustellun viestin tai avauksen, ja joku tulee kommentoimaan siihen jotain aggresiivista, tyyliin "vittu mitä paskaa". Kun pyydät perusteluja, tulee alapeukkua tai täysi hiljaisuus.

Olisi hyvä teidänkin ymmärtää, että se perustelemattomuus antaa teistä todella yksinkertaisen kuvan. Jos ei löydy perusteluja, kannattaa jättää leikki niille, jotka sen osaavat.

Vierailija
16/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on täällä ainakin yksi yh-luuseri, minä, vaikka muita ei tietty ole, mutta haitanneeko tuo, not.

the real looser

Vierailija
17/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän hyvin, etten ole luuseri, enkä tunne tai edes tiedä muitakaan yh-luusereita. En tunne edes ihmisiä, jotka käyttäisivät tuota termiä toisista.

Silti. Vaikka tietyllä tavalla osaan jättää omaan arvoonsa nää puskista huutelijat, ne silti muistuttavat, että on ihmisiä, jotka perustelematta ajattelevat ja sanovat noin. Että vain siksi, että avioliittoni päättyi ja sain lapset asumaan kanssani, nollaisi mun kaikki menestykseni elämässä.

Annettais hei kaikkien elää tavallaan ja yritetään nähdä hyvää toisissamme.

Vierailija
18/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat yh:t ovat pikemmin todellisia arjen sankareita jotka pyörittävät yksin sekä työ- että kotihärdellin.

LUUSERI-mies on joko itse häipynyt tai useimmiten potkittu pellolle kun kykyjä tai haluja perhearkeen ei ole löytynyt.

Vierailija
19/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa näemmä lujille ja kovasti hermojen päälle elää parisuhteessa kun noin takakireäksi vetää. :)

Koita nyt ihmeessä juosta sen toisenkin seinämän luokse(repsottaa epäilyttävästi) ettei vallan kulissit romahda! =D

Väite nro.3 : Yleensä parisuhteessa eläjät ovat ainakin kerran suhteen aika hyvin tyytymättömiä tilanteeseensaja harkitsevat eroa, mutta useimmat eivät uskalla kun muuten kävisi liian rankaksi tai menettäisi talon ja muita mukavuuksia. Kannetaan puolisolle ölyt sohvalle palkinnoksi rankasta työpäivästä ja itse juostaan vielä hoitoloihin, jotta se jaksaisi elättää naisensa jatkossakin tai edes katsoa päin huonolta itsetunnoltaan kun elävässä muistissa on vielä sihteerinsä takamus. 

Rohkeutta puuttuu tehdä omia valintoja, elää itselleen ja nauttia. Tai sitten taito ei riitä edes asuntohakemuksen täyttämiseen kun mies on tehnyt paperihommat aina. Viha sen kun kasvaa yh-äitejä kohtaan kun katkeruus on huipussaan. 

Itse olette itsenne jumiin laittaneet, eri asia sitten ne aidosti tyytyväiset parisuhteessa eläjät, mutta heiltä ei tule tuollaista tekstiä. Eivät he onneltaan kerkiä miettimään moisia, ehkä jopa auttavat jotakin ylimääräisellä energiallaan ja saavat siitä vieläkin paremman fiiliksen.

Ap:lle toivotan kovin voimia selvitä katkeruudesta ja päästä joskus viettämään elämää mikä tekee sinustakin onnellisen ihmisen, parisuhteessa tai ei.

Vierailija
20/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Mulla on aika monta yh-ystävää (siis todella yksinhuoltajia, toisen isä ei ollenkaan kuvioissa, toisen harvakseltaan). 

Heillä on kummallakin akateeminen koulutus (toinen valtiotieteiden maisteri pääaineena viestintä, toinen psykologi), hyvä työpaikka. Kummallakin omistusasunnot hyvillä alueilla (toinen Hgin keskustan tuntumassa, toinen espoolaisella pientaloalueella). 

Kummankin lapset harrastavat mm. musiikkia. He matkustelevat, heillä on ystäviä ja lapset pärjäävät loistavasti koulussa. 

Eli sellaisia luusereita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan