Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajat on luusereita

Vierailija
29.04.2013 |

No enempiä perustelematta.

Näin se vain tuuppaa olemaan.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 korjaa. On siis monta yh-kaveria. Mutta tässä kuvaus kahdesta. Muutkaan eivät ole mitään luusereita, mutta tässä nyt pari menestyneintä. 

Vierailija
22/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hienosti todettu aloittajalta. Näinhän se juuri on kuin aloittajakin asian näkee...

Mitäpä päivänselvää asiaa sen syvällisemmin perustelemaan.

Jos näkee taivaalla auringon ja totetaa sen olevan pyöreä, ei siihen useimmat ihmiset mitään perusteluita tarvitse, koska useimmat ihmiset näkevät päivänselvät asiat myös itse.

Toki monen luuserin on yritettävä hokea ja todistella itselleen, että et sinä ole luuseri, sulle nyt vain kävi huonosti ja thats it. Kenties se on ainoa kuviteltu keino selviytyä.

Voin kuitenkin lohduttaa, että helpottaa kummasti jos antaa totuudelle periksi ja myöntää, että vituiksi meni ja tämän kanssa on elettävä. Surkeinta näiden luusereiden kanssa on se, että kun ovat kerran epäonnistuneet kaikkein tärkeimmässä, niin yrittävät silti takoa uudelleen päätään seinään jonkun "vitun uusioperheen" parissa. Sitten pidetään kulissia yllä ja hymyillään, vaikka ennenkaikkea lapset kärsii ja itsellä on paska olla. Mutta jee, tärkeintä on, että näyttää hyvälle

Yh on luuseri vaikka voissa paistais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun aloittanut on luuseri

Vierailija
24/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri ilmottautuu, 3 lapsen yh äiti. Minulla ei kyllä ole hienoja tutkintoja enkä ole remontoinut kotia enkä myöskään omista firmaa. Mutta ei kyllä ole kaktustakaan perseessä.

Vierailija
25/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 18:39"]

Luuseri ilmottautuu, 3 lapsen yh äiti. Minulla ei kyllä ole hienoja tutkintoja enkä ole remontoinut kotia enkä myöskään omista firmaa. Mutta ei kyllä ole kaktustakaan perseessä.

[/quote]

Sulla on toivoa, koska tunnustat tilanteesi.

Näkee heti, että olet myös huumorintajulla varustettu, mikä useimmiten riittää tekemään elämästä elämisen arvoista. Jatka samaan malliin ;)

Vierailija
26/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy minunkin ilmoittautua. Eli täällä olisi myös yksi luuseri. Haittaneeko tuo, elämässä on suurempiakin murheita =)

Vierailija
27/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse naimisissa ja yhden yksivuotiaan lapsen äiti, hattua täytyy nostaa yksinhuoltajille, että saavat arkirumban sujumaan! Itse koen tämän rankaksi näin kahdestaankin.

Vierailija
28/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihmettelen miten se eronnut mies tai nainen, joka ei ottanut lasten huoltamista vaivoikseen, ei sitten ole luuseri? Mistä se luuserius sitten tulee? Lasten hoitamisesta yksin? Vai eroamisesta? Onko lapseton eronnut nainen/mies luuseri?

Vierailija
29/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 00:35"]

No enempiä perustelematta.

Näin se vain tuuppaa olemaan.

[/quote]

Jaa tässä meidän kuviossa luuseri oli kyllä toi exä. Eikä hänen nyxänsäkään sieltä ykkösketjusta ole. Mutta provohan taidat ollakin:)

Vierailija
30/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas näyttää, että yksinhuoltajilla on usein asiat parhain päin. Paljon aikaa ihan rauhassa lasten kanssa ilman mitään vääntöä puolison kanssa, ja vähintään joka toinen viikonloppu mahdollisuus lähteä aikuisten rientoihin ja vapaaseen seksiin erilaisten miesten kanssa. (Miehethän ovat helppoja nakkeja, jos naisen vain tekee mieli.)

Luulenpa, että ongelma on juuri tämä. Eihän ap:nkaan olisi muuten tarvinnut tällaista aloitusta tehdä yksinhuoltajien (oletan, että puhe on vain naisista tässä tapauksessa) alaslyttäämiseksi.

Vierailija
31/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu yksi luuseri lisää. Kymmenen vuotta sitten olin yh-äiti joka tapasi yh-isän. Minä siis olin se luuseri ja mieheni suuri yh-sankari. Nyt olemme olleet naimisissa onnellisesti 8 vuoota.

On selvää, ettei mieheni ole ollut missään vaiheessa yh-luuseri. mutta minä siis olen ollut. Minä olenkin nyt yh-uuseri joka on onnekkaasti saanut huijattua itselleen miehen. Mieheni sen sijaan on kaksinkertainen yh-sankari kun on suostunut ottamaan vaimokseen säälittävän yh-naisen.

Vierailija
32/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mäkin aattelin, tai hiukan ainakin, kunnes mies meni armeijaan yllätykseksi (hän oli saanut lykkäystä välilevyn repeytymän takia) ja olin puoli vuotta melkein yksin koko ajan 1-vuotiaan kanssa. Kyllä siinä nous arvostus yksinhuoltajia kohtaan totaalisesti. Nykyään kunnioitan heitä.

Vierailija
33/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuuppaa? Mistä korvesta sinä olet? Etkö osaa suomea?

Vierailija
34/46 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksihuoltaja ja ONNELLINEN :D

Ap on katkera akka :D

Vierailija
35/46 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 18:58"]

Minusta taas näyttää, että yksinhuoltajilla on usein asiat parhain päin. Paljon aikaa ihan rauhassa lasten kanssa ilman mitään vääntöä puolison kanssa, ja vähintään joka toinen viikonloppu mahdollisuus lähteä aikuisten rientoihin ja vapaaseen seksiin erilaisten miesten kanssa. (Miehethän ovat helppoja nakkeja, jos naisen vain tekee mieli.)

Luulenpa, että ongelma on juuri tämä. Eihän ap:nkaan olisi muuten tarvinnut tällaista aloitusta tehdä yksinhuoltajien (oletan, että puhe on vain naisista tässä tapauksessa) alaslyttäämiseksi.

[/quote]

Näinhän se on, naisten vapaus ärsyttää aivan suunnattomasti.

Miesten mielestä se on kamalinta ja pelottavinta, jos joku nainen ei miestä tarvitse.

Vierailija
36/46 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt porsaanreiän, miten yksinhuoltajuus on miesten vika. Se on aika selkeä porsaanreikä. Ei mulla muuta.

Vierailija
37/46 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en miiinä ainaaakaaaan :P

:D

Vierailija
38/46 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea ketjua, mutta näinhän se ap on! Todellakin, yhtään yleistämättä!! Just!

Itse erosin väkivaltaisesta, epäluotettavasta, pettävästä miehenkuvatuksesta ja jäin yh:ksi. Olipa varsinainen luuseriolo kun ensimmäistä kertaa vuosiin sain hengittää vapaasti, laittaa oman, ihanan kodin, päättää omista asioista, hymyillä.. Lapsenkin kanssa jaksoin touhuta ihan erillalailla.

Että jos olen sinun silmissäsi luuseri niin hyvvää jatkoa vaan :-)

Vierailija
39/46 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ap. vaivaudu perustelemaan, ei sillekään mitään tarvitse selittää :)

Vierailija
40/46 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha ja niin moni on yh kun se kiva mies petti ja jätti. Se luuseri yh vie yksin eteenpäin lapset ja tekee sen miehenkin osuuden vuosien ajan.

Oot ap surkea provo.

Itse olen myös yh:ksi jäänyt kun lapseni isä kuoli.

Sitten jäin yh:ksi kun mies petti minua pari vuotta selkäni takana ja muutti tuon naisen luo.

No, sekin nainen tuli yh-luuseriksi kun mies petti sitäkin ja muutti taas uuden luo. Uusi nainen ollut aina raskaana kun on edellisen jättänyt.

Nyt on se kolmaskin jätetty....

Ei voi ap kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän