Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajat on luusereita

Vierailija
29.04.2013 |

No enempiä perustelematta.

Näin se vain tuuppaa olemaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 00:50"]

Koskeeko vain yh-äitejä vai ovatko yh-isätkin samaa paskasakkia?

[/quote]

Ovat niin marginaalinen ilmiö, että en lähtisi niputtamaan. Sensijaan yh-äidit on lähes poikkeuksetta samaa paskaa, eli luusereita. Taisinkin sen jo avauksessa kertoa.

[/quote]

Ahaa että karkea yleistys pätee siis sun mielestäsi todennäköisemmin isoon joukkoon kuin pieneen ryhmään?

Yh-isät ovat aivan jeesuksesta seuraavia, kun kantavat vastuun lapsista. Kun nainen tekee sen valtaosassa tapauksista, nainen on "luuseri"?

No siellä taas se yksinäinen aivosolu etsii kaveria tyhjässä kopassa.

Vierailija
42/46 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysinhuoltajat ovat luusereita ihan täysin. Vonkaavat varattuja ukkoja kun eivät sinkkumiestä saa. Marisevat baareissa katkerina avioeroa, ja ihmettelevät että  mikähän nyt on pielessä. Tunnen tällaisia yksinhuoltajia. Yksinhuoltajat eivät osaa olla itsenäisiä, vaan ruikuttavat jatkuvasti apuja. Harvinaisia poikkeuksia ovat itsenäiset yksinhuoltajat. Heitä minä kunnioitan, mutta en näitä luuseri yksinhuoltajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysinhuoltajat ovat luusereita ihan täysin. Vonkaavat varattuja ukkoja kun eivät sinkkumiestä saa. Marisevat baareissa katkerina avioeroa, ja ihmettelevät että  mikähän nyt on pielessä. Tunnen tällaisia yksinhuoltajia. Yksinhuoltajat eivät osaa olla itsenäisiä, vaan ruikuttavat jatkuvasti apuja. Harvinaisia poikkeuksia ovat itsenäiset yksinhuoltajat. Heitä minä kunnioitan, mutta en näitä luuseri yksinhuoltajia.

Vierailija
44/46 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen luuseri yh ja ihan totaali sellainen koska lapsen isä kuoli. Tottakai kaikki muut ihmiset kestäisivät hymyillen nämä vaikeudet, mutta minä olen tietenkin luuseri. Mutta aloittaja kuvaa vain sitä arvomaailmaa mitä monilla on, ei olla kiinnostuneita tietämään edes mitä ihmsiille on tapahtunut lätkäistään vain leima naamaan. Ydinperhe helvetissä saa tehdä mitä vain, mutta yh naisen pitäisi olla kaikke kaikkialla ja täydellisesti.

Vierailija
45/46 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan vaikka perheelliset kyselevät joltakin sukulaiselta apua jatkuvasti ja tietenkin mieheltä, niin yh;n on pärjättävä yksin. Nainen kuitenkin yrittää olla mies ja vahva jos tekee miehen töitä hahahah. Jos on totaali yh niin kaiken on tehtävä itse. No minä teen kaiken, maalaan seinät, jos on putket tukossa avaan ne ja putsaan, nikkaroin ja tutkin mitä vikaa on siinä ja siinä laitteessa.

Onneksi olen vahva sillä yksin olen jotunut selviämään kaikesta. Toki on ollut epätoivon hetkiä, kun olen harkinnut onko jäätävä ilman ruokaa koska en voi kantaa kotiin sekä kauppakasseja ja riuhtovaa uhmista.

Toivon sydämestäni kaikille yh -äitejä solvaaville yhtä raskaan tien kuin itselleni.

Voin jopa rukoilla sitä: " Hyvä Jumala opeta tuota aloittajaa ja laita hänelle hiiman taakkaa kannettavaksi lisää, kiitos."

Vierailija
46/46 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 18:52"]

Todella ihmettelen miten se eronnut mies tai nainen, joka ei ottanut lasten huoltamista vaivoikseen, ei sitten ole luuseri? Mistä se luuserius sitten tulee? Lasten hoitamisesta yksin? Vai eroamisesta? Onko lapseton eronnut nainen/mies luuseri?

[/quote]

Aivan, lapsen hyljännyt vanhempi on sitten sankari varmaankin ja hän joka suostuu ottamaan raskaan vastuun vuosiksi on luuseri...jos siis on nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi